PSP VS DS!

marioboy

Tässä ei tarvii rueta haukkumaan toista konsolia. Mielipide riittää. :)

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cassu-gamettaja

      Jos rahal ei oo välii nii PSP koska se ei oo nii molo ku ds ja pareet graffat psp on paljo enemmä kaikkee ku dssäs

      • haluu

        pelikoneen PSP jos haluu multimedia soittimen..

        Eli DS kun kerta handheld pelikoneista puhutaan..

        Itselläni on molemmat, mutta pelikäytössä DS on
        parempi joten hyllystäni löytyy 5x enemmän DS
        pelejä.


    • Nikke8884

      Jos haluat PS2:n huononnettuna taskukoossa, joka ei edes mahu kaikkien taskuun, ota ihmeessä PSP. PSP:n muistikortit ovat aikamoisen kalliita verratessa DS:lle sopivien SD-muistikorttien hintaan. Tosin DS tarvitsee muistikorttiadapterin näille korteille (maksaa n. 29€ ja 1GB SD-kortti maksaa n. 25€ huutonetissä).

      Mutta jos haluat taskupelikoneen, jolle on laadukkaammat ja halvemmat pelit ja itse laitekin on halpa, ota ihmeessä Nintendo DS! (NDS Lite on hienompi) Ja mainittakoon vielä, että Nintendo DS:lle PALJON helpompi ja halvempi saada ladatut pelit sekä homebrew softa (esim. emulaattorit, IRC, Linux yms...) toimimaan. DS:lle on mahdollista saada siis leffat pyörimään, mp3 soimaan ja nettiselainkin on PALJON kätevämpi, kuin PSP:n nettiselain. DS:lle on mahdollista saada tällä hetkellä 4GB kokoinen muistikortti, joka on malliltaan CF-muistikortti (CompactFlash), tämäkin vaatii sen adapterin.

      Yhteenveto:

      DS:lle saa kaikki PSP:n hienot ominaisuudet, mutta sen tehot eivät yllä yhtä korkealle tasolle, joka on taas pois pelien grafiikoista. Tosin DS:n kosketusnäyttö on paljon kätevämpi, kuin PSP:ssä oleva päänvaivaa aiheuttava liukutatti, joka vaikuttaa melko epäpätevältä.

      Itse siis suosittelen Nintendo DS:ssää sen monipuolisuutensa vuoksi, se on multimedia vehje siinä missä PSPkin, mutta vasta sitten, kun siihen on asennettu pari ohjelmaa (käy todella kätevästi).

      Jos taas PSP:llä haluaa emulaattoreita pelata tai ladattuja pelejä tai muuta jännää, niin siihen on asennettava mod-piiri, joka on erittäin vaikeaa itse asentaa, ellei ole jo monen vuoden kokemusta tarkoista (HYVIN tarkoista) juotostöistä.

      Jos vertaillaan Nintendo DS Liten ja Sony PSP:n ulkonäköä, voin sanoa, että ne ovat melko tasoissa, mutta DS:n näytöt saa pidettyä sen kansien suojassa, toisin kuin PSP:n koko etuosa on koko aika alttiina naarmuille, jotka pilaavat sen ulkonäön. Kannattaa käydä googlella tsekkaamassa uuden Nintendo DS Liten kuvia sekä mustasta että valkoisesta. Se on hieno peli se :D

      • vastaus!

        psp on rutkasti parenpi itseltäni löytyy molemmat aluksi pelasin ds:sää paljon mutta sitten kyllästtyin psp en ole vieläkään kyllästynyt vaikka olen sitä ainakin 150h pelannut.Mutta ds ehdottomasti jos olet tyttö tai pidät mario peleistä psp ehdottomasti jos olet räiskintä pelien ja tappelupelien ystävä esim tekken fani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe