paljon sisaruksia?

epeli91

Moi, onks tääl paljo porukkaa jolla on paljo sisaruksia. Paljoksi luokittelen yli neljä..:P Itselläni on seitsemän sisarusta, kaikki pienempiä kuin ite olen. Meidän perhe: Iskä,Äiskä,Jamiel 11v,Joakim 11v,Jessica 9v, Milena 8v,Minea 6v,Miro 6v, Ronny 1v ja mä Rasmus 15v.

12

2380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnuli93423

      Meit on viisi..
      Meijä perhe:
      Äiti,isä,Joni 15v,mä 13(noora),Satu 11v,ville6v ja vauva ilman nimeä vielä (poika)

      • ^^mä^^

        Mun kaverilla on sisaruksia 14..


    • reetta

      joo mul on 10 sisarusta ja ma oon 17 vee koht. ja ma olen tytto ja ne muut poikia ja ma olen vanhin. siis ma oon syntyny -89 ja sit pojat -90 -91 -93 -95 -97 -00 -02 -03 -05 ja -06. etta jeh :))

    • sekalainen perhe

      mulla on iso veli 24v (sami) isosisko 19(riikka)minä (vera)14v ja pikkuveli (waltter) pikkusisko (inka) 6v !!! siinä jo jotaki aluksi enemmän voisin kertoo vaik meses jos haluut, nii lisää mesees [email protected] ja kerron ton koko perhe litanian .... mutta tuossa päästiin vasta makuun että lisää meseen tai lähetä sähkö postii tohon samaan osotteesee... jutellaa sitte lisää...=)

    • tyttö91

      Mulla kanssa...Olen toisiksi vahin.. Ja meitä on nopeasti laskettuna 8 lasta, eikä ole ns. uusioperhe, kaikilla on sama isä ja äiti.
      Meidän perhe: Äiti ja isä, Janica 16, minä 15, Nina 12, Pyry-Matias 10, Riikka 8, Villle-Veikko 6, Pilvi 5, "poika" 5 päivää..

      Onko joku muu muuten törmännyt samaan ongelmaan, kun on kävelyllä,yleisessä saunassa (uimahallit yms.)jossain juhlassa jne. pikkusisaren kanssa (esim. Pilvin ikäisen) luullaan sinua äidiksi/ isäksi? Itseäni ärsyttää hiukan tämä,mutta minkäs teet, isoja perheitä on kuitenkin niin vähän ettei sitä helposti ajatella sisaruksiksi..
      Ei vaan ole kovin kivaa kun joku tulee selittämään siihen viereen "todella ihana tuollainen äiti- lapsi suhde" eikä kuuntele kun yrittää korjata että se on sisarus suhde kylläkin.. ja kaupassa jos on ja pikkunen kiukuttelee niin heti on joku siinä "meneppäs nyt äidin luokse"..

      ( ja ei, ei olla lestadiolaisia.. )

    • on...

      sisaruksia 16, tässä tulee:
      Jussi(20), Jampe(19), Mari(19), Minä(Jarkko 17v), Joonas(16), Roope(15), Laura(13), Tessa(13), Karin(12), Otto(9), Simo(8), Juulia(8), Piia(5), Kimmo(4), Emmi(3), Sanna(1), Kukka(8kk).

    • Hello93

      Minulla 13...Vanhimmista aloittaen:
      Apila,25
      Orvokki,22
      Eemeli,19
      Puolukka,17
      Alex,16(kohta)
      Saku,14
      Minä,melkein 13
      Miska & Lilli,kaksoset,11w
      Jessica,9v (hassua,sama kuin sulla :D)
      Anni,6
      Tatu ja Reetta,4,kaksoset
      JA melkein vuoden vanha Kukka (ihana vauveli!) :)

      • onko kumi ollu hukas

        no jo on varsinaisii pukkei teijjän vanhemmat kun lapsii on niin pirust.vai ootteko te niitä pirun uskovaisii jotka eivät hyväksy ehkäsyyy?


    • onnekas

      ku sul on noin paljon sisaruksii. mulla on vaa yks iso veli ja aina kun koitan sille puhuu se huutaa tai joskus jopa löy. se on koht 15v. ja mä täytän koht 13v. parhaimmat keskustelumme tulevat kun hän pyytää saisiko syödä suklaani mitä en ole vielä syönyt. :/ muuten hän aina huutuu ja karjuu. :`(

    • mun äidil on 15 sisarusta........
      itelläni on vaan 2 siskoa ja 1 veli...

    • smile monkey

      mulla on 2 sisarusta annika 7 v ja juhani 11 v ja minä 14 v

    • Anonyymi

      Joo siis ite oon nuorin ja sisaruksia on: tyttö(26v), tyttö(25v), tyttö(23v), tyttö(21v), poika(18v), tyttö(16v), tyttö(14v) ja minä(11v). Eli siis itselläni on seitsemän isosisarusta. Parilla isosiskolla onkin jo lapsia ja nyt olen siis seitsemän lapsen täti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe