Osaatteko kertoa, mitä tarkoitaa sperma-analyysissä viskositeetti korkea??
Viskositeetti??
4
4548
Vastaukset
- Olga
korkea viskositeetti, lisälausunnolla klimppimäinen (ihana sana...)
Kysyin sitä lääkäriltä raskautumisen näkökulmasta ja hän ei nähnyt sen olevan kovinkaan iso ongelma. Siemenneste on ikäänkuin "paksumpaa" tai sitkeämpää.
Itse bongasin,olisikohan verkkoklinikan lapsettomuusspesialistin vatauksesta, että joillakin miehillä "limaa irrottava yskänlääke" (joo, luit aivan oikein...)voisi vähentää liian korkeaa viskositeettia...
Kuitenkin meidän oma lääkäri ei kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.
Jos saat lääkäriltäsi fiksumpaa infoa, niin kirjoittele palstalle!
- Olga - - Poroliini
Tarkoittaa sperman sitkoa, eli sitä kuinka litkua tai klimpikästä on. Jos on liian korkea viskositeetti, ne ah, niin kaivatut simot, eli siittiöt eivät pääse uiskentelemaan munasolun luo ku sperma on liian sitkeetä.
- lapseton viskositeetin takia
Eli ajattelin tässä tuoda ilmi sellaisen seikan viskositeettiin liittyen, mitä useatkaan lääkärit eivät tunnu pitävän minään ongelmana. Meillä kärsitään siemennesteen korkeasta viskositeetista ja sen takia ollaan tehty jo neljä inseminaatio-hoitoa - kaikki tuloksetta. Kaksi vuotta erittäin aktiivista yritystä takana ja tuloksena 0, ainoa syy viskositeetti. Ja sitten vielä lääkärit väittää, että se ei meinaa mitään...nyt ollaan vaivan takia jonossa ivf-hoitoihin. Ja kyse muka pikkujutusta???
- Edelleen lapseton
lapseton viskositeetin takia kirjoitti:
Eli ajattelin tässä tuoda ilmi sellaisen seikan viskositeettiin liittyen, mitä useatkaan lääkärit eivät tunnu pitävän minään ongelmana. Meillä kärsitään siemennesteen korkeasta viskositeetista ja sen takia ollaan tehty jo neljä inseminaatio-hoitoa - kaikki tuloksetta. Kaksi vuotta erittäin aktiivista yritystä takana ja tuloksena 0, ainoa syy viskositeetti. Ja sitten vielä lääkärit väittää, että se ei meinaa mitään...nyt ollaan vaivan takia jonossa ivf-hoitoihin. Ja kyse muka pikkujutusta???
Edelliseen viestiini lisäyksenä: ollaan yritetty limaa irrottavaa yskänlääkettä, antibiootteja, kalaöljykapseleita, kaikki yhtä laihoin tuloksin. Netistä olen yrittänyt selvittää lisää aiheesta, kun lääkärit eivät siitä mitään tunnu tietävän ja samoja ohjeita kaikkialla. Tosin itämaisessa lääketieteessä (Kiinassa) tunnetaan joitakin yrttejä, jotka ovat vaivan parantaneet, mutta me ei olla niitä vielä Suomesta löydetty. Mielelläni kuulisin edes jonkin menestystarinan, missä olisi vaiva onnistuttu parantamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214