ONKO EASYMARKED.DE MYÖS TÄMÄN SKANDINAVIANKAI KAUPAN NETTIOSOITE , MAINITAAN VAIN TUO ROSTOCKIN
MYYMÄLÄ.ONKO TIETOO TARKASTA OSOITTEESTA ?
TIEDÄN ETTÄ SATAMASSA MUTTA TARVITSEN OSOITTEEN !!
KIITOKSIA VASTANNEILLE !!
SARI BERNER TRAVEMUNDE
6
13077
Vastaukset
- auttaa
Laita tuo otsikkosi Google hakuun, niin saat tuon tarvitsemasi osoitteen.
- ????
ku tutkii tarkemmin sitä nettiosoitetta huomaa että osoite on ost-west strasse / Rostock
Miksi ihmiset on noin vitun avuttomia, oikeesti.
- VIINI
LUE VITUN PÖLÖ KYSYMYS UUDELLEEN . TÄSSÄ EI
ROSTOCKIN MYYMÄLÄN SIJAINTIA KYSYTTYKKÄÄN ???
TAISIT OLLA ÄLYKÄÄPIÖ ITE ; TÄYSIN LAHO !!!- sariB
niin,,,, kun tutkii sen travemûnden kaupan nettiosoitetta, löytynee myös sieltä postiosoite, kun vaan viittii kattoo...
Miksi ihmiset OIKEESTI on noin avuttomia, ja HETI suututaan jos antaa palautetta, asiasta minkä olisi nopeammin löytänyt netistä kun tänne kirjoittamisesta...
Miltä kuulostaa kysymykset:
Koskahan rostockista lähtee laivoja, kannattaiskohan niillä tulla?
MITÄ KALJAA KANNATTAA TUODA, JA PALJO NE MAKSAA
joo en jaksa enää teidän puupäiden kans....
- MikeMGO
Ei ole mitään tekemistä keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669