Miki

juupajuu......

Mitäs mieltä olette Miki nimestä? Miettiikö heti miten se kirjoitetaan tai yms?

14

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KimiMiki

Mikimi

• tulee nimestä mieleen

Juu, jalkapallojoukkue. Onhan tuo pienellä vauvalla ihan ok, mutta onko kivaa olla Miki 40-vuotiaana. ei ehkä..

• evian

jo kertookin, että todella vakavana mietitkin Miki-nimeä.. Ehkäpä koirallesi tms. juu..

Miki on mielestäni lempinimi esim. Mikosta, eli en antaisi sitä lapsen viralliseksi nimeksi.

• mikin äiskä

sen todistaa sekin että meidän poika nimeltään Miki Iisak.

Muut 3 on Miko, Miku ja Milka.

Nyt odottelen vauvaa joka ultra mukaan tyttö, ja nimeksi tulee ehkä Mila tai Mirka

• Heheh..

Joo..

• Äitikkä

Tosi kiva nimi, lyhyt ja napakka. Jos sen kuulisin, ajattelisin, että se kirjoitetaan Miki, mutta jos kuulisin ulkomailla, arvelisin sen Miciksi.

Miki tai Miko ovat parempia kuin Mikko. Yllättävän negatiivisia kommentteja monelta Miki -nimestä. Älä välitä niistä, Miki on hieno nimi hienolle pojalle/miehelle.

• mielestäni

Minusta se on myös hyvä nimi. Enkä pidä sitä ollenkaan minään pikkupojan nimenä, vaan se sopii mielestäni hyvin myös aikuiselle miehelle.

Johtuen siitä, että tiedän yhden Miki nimisen pojan, ei käy edes mielessäkään, että se pitäisi kirjoittaa jotenkin muuten kuin Miki.

• oli...

sen niminen koira vuosia sitten,joten en itse laittaisi lapselle sitä.

• juupajuu.....

Meilläkin on ollut eläimiä nimillä: Mikko, Hemmo, Kassu, Vilma, Veeti, Vili, Veeli, Veli, Vallu, Valma, Vesse, Vanni, Sini, Lotta, yms ja silti ne käy mielestäni ihmiselle!

• tuli...

heti meidän entinen Miki niminen koira mieleen... Eli en laittaisi lapselle nimeksi.

• --------------

toimii todella. mun pojan nimi on Mici :)
      isä on ruotsinkielinen.

• nimihän

toi miki on. tiedän yhen miki-nimisen pojan :) ei mun mielestä tarvi kirjottaa ceellä, miki on mun mielestä paljon kivempi ihan tavallisesti kirjotettuna.

• Brunet28

Meidän kissan nimi on Miki! Ystävän koira myös Miki!

• Lentävänuuskamuikkunen

Olen miki ja nimeni on yli huora

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5060
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4562
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4489
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      295
      1680
    5. 82
      1318
    6. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    7. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      68
      1275
    8. 306
      1005
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      930
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      820
    Aihe