UNIKULMA

hetekka helvi

Oletteko seuranneet sunnuntai aamuisin tulevaa UNIKULMA mainosta joka kestää ainakin puoli tuntia.
Herättikö mitään mielipiteitä?
Minusta ainakin tuotteiden hinnat esm.herätyskello 150-240€ ja sänkyjen sun muitten makkari tuotteiden hinnat.
Kenelle nämä tuotteet on tarkoitettu jokainen säännöllisesti liikkuva ihminen tietää että selkä kivut johtuvat vain huonoista selkä lihaksista eikä ne kivut parane millän sängyllä vaan ainoastaan liikkumalla.

6

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nukkuja-

      No ensinnäkin sanoisin sinulle "tietämätön", että selkäkivut eivät johdu, VAIN huonoista selkälihaksista. Ja vaikka en "unikulman" asiakas olekaan. Niin olen sitä mieltä, että ihmiselle on elintärkeää se, että hänellä on HYVÄ sänky, jossa hän kuitenkin vietetään tosi iso ajan elämästään.

    • viestisi

      tosi loukkaavana. Olen viime syksystä asti potenut todella kipeää selkää. Useamman kuin yhden lääkärin suusta olen kuullut sen johtuvan siitä, että olen yli 40 vuotta LIIKKUNUT eriparia olevilla jaloilla. Toinen on lyhyempi kuin toinen.

      Mikään raha ei ole liian paljon, jos tästä särystä pääsen sillä eroon.

      • eriparia jalat

        mullakin, röntgenkuvista ilmeni. Fysiatrin mukaan on aika yleistä, että toinen jalka, tai oikeammin lonkka on vinossa.
        Mulla se lonkka "roikkuu oikelta puolelta 2 cm" ja oikea jalka on 2 cm lyhyempi.
        Lihaksilla tässä vaivassa ei ole mitään tekemistä, olen kyllä koko ikäni liikkunut ja paljon.
        Hyvä sänky on mun mielestä tärkeä, erittäin tärkeä hyvän unitilan ja levon takia.
        Särkyä ei saa rahalla pois, mutta sitä voi lievittää hyvällä makuuasennolla.


      • aina valittaa
        eriparia jalat kirjoitti:

        mullakin, röntgenkuvista ilmeni. Fysiatrin mukaan on aika yleistä, että toinen jalka, tai oikeammin lonkka on vinossa.
        Mulla se lonkka "roikkuu oikelta puolelta 2 cm" ja oikea jalka on 2 cm lyhyempi.
        Lihaksilla tässä vaivassa ei ole mitään tekemistä, olen kyllä koko ikäni liikkunut ja paljon.
        Hyvä sänky on mun mielestä tärkeä, erittäin tärkeä hyvän unitilan ja levon takia.
        Särkyä ei saa rahalla pois, mutta sitä voi lievittää hyvällä makuuasennolla.

        mulla on asiat vielä huonommin. Mulla on MOLEMMAT jalat 2 senttiä lyhyemmät! Ei juurikaan pysty nukkumaan, paitsi helevetin kalliissa sängyssä haahkanuntuvapeiton alla silkkilakanoissa -ja siilonkin pitää olla ainakin kolmensadan vekkari alabasteriyöpöydällä mollottamassa. NII !


    • Mihin herätyskelloa tarvitaan?

      Kyllä kyllä... Rahalla saa oikeen mukavan sängyn, mutta ei se takaa hyvää unta!!! Uneen vaikuttaa myös se nukkuma ympäristö. Sopiva lämpötila, vetoisuus, seura ja se voloisuus. Osa asioista on helppo hoitaa kuntoo osa ei. Osaan häiriöistä tottuu toisiin ei. Vastapäätä tässä omaa makkaria on ravintola ja se herättää aina kiinni mennessään, kun asiakkaat tulevat pihalle ja esim alkavat laulamaan taikka huutamaan. Taksi vie ne pois... Turha mennä koisiin ennen sitä!!! Kallis sänky ei siihen auta, vaikka siinä on paljon mukavempi lepäillä. Landella nukkuu paremmin, kuin täällä hesan hulinassa. Pitää sovittaa elämänsä niin hyvin kuin voi.

      Hupaisaa on sekin, että jollenkin ihmiselle riittää sellainen wanha vaahtomuovipatja (50 €) ja toiselle ei riitä (10000 €) hestenssin punkka, olettaen, että ei ole kehossa rakenteellista vikaa. Toiset nukkuu kovalla lattialla, kun selkää särkee, kun se on todettu parhaaksi.

      Kuulemma KELA maksaa rahaa, jos nukkuminen tavallisella sängyllä ei ole mahdollista, kunha lääkäri vaan kirjottaa lausunnon. Selkäsärkyyn on hyvä lääkkeitä morffiiniin asti, josta loppuu teho aikaamyöten. Voidaan se selkä puuduttaakkin, mutta sitten pysytään petissä, riippumatta jalkojen pituuksista. Aluksi kipuihin kannattaa pyytää sellasia relexanteja ja niiden avuksi semmosta keskushermostoon vaikuttavaa pilleriä... Unikin tulee helpommin. Jos niihin jääkin koukkuun, niin voi ainakin nukkua. Ei se mitään narkkaamista ole. Codeiini on aika jees, mutta yleensä pitää jäädä lasarettiin nukkumaan.

      Liikunnan voi hoitaa vaikka niille ihmeellisillä TVshitin laitteilla ja viikossa pääsee super kuntoon ja vyötärökin kapenee huimasti.

      Jos ei voi nukkua, niin pois sängystä. Sänkyyn ei pidä jäädä makoilemaan. Kyllä se uni tulee, kun ihminen ei voi olla ikuisesti hereillä. Lopulta tietty polla pimahtaa ja tulee psykoosi tai muu mukava polla tauti. Unen estäminen on hyvin tehokas kidutuskeino ja sitä on käytetty paljon mm. sotien aikana kuulusteluun. Kyllä sitä muutamia päiviä jaksaa valvoa ilman piristeitä ja amfetamiinin avalla menee sitten pidempään, sanoo amerikan lentäjät.

      Ps. Suomessa tunnetaan SISU tabuina :)

      Mitä sitä nukkuu elämänsä 1/3. Menee aikaa hukkaan. Ehtii sitä sitten haudassa koisiin.

    • Ei keskikuoppaa.

      Ostin Tenon,tiedän sen laadun huippuhyväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe