Olin eilen rannalla ottamassa kuvia merestä ja siinä puolihuolimattomana pudotin patterin hiekkaan ja kun sitä nostin, laitoin kameran hiekalle ihan vain hetkeksi ja se oli kohtalokasta sillä jostain sen sisään pääsi hiekkaa eikä zoomi enää toiminut ja sitten myöhemmin kotona ku yritin kuvata niin eipä enää onnistunut sillä objekti ei suostunut enää tulemaan ulos ollenkaan..imurilla sain muutamia hiekan jyviä ulos mutta en ilmeisesti kaikkea.. digikamera joka on kyseessä on merkiltään olympos..onko kellään vastaavaa kokemusta ja jos on niin onko kameraa saatu enää kuntoon jne?
Hiekkaa kamerassa..apua!!
2
632
Vastaukset
- kuvajaisen kuvaaja
Vaikea sanoa miten paljon ja mihin on mennyt tuota hiekkaa- voi olla vaikka yhdestä hiekan jyväsestä.
Mitä tekisin itse?
Menisisin johonkin liikkeeseen jossa myydeään tuollisissa deodoranttipullon kokoisissa pulloissa paineilmaa - ostaisin sellisen pullon jossa on varmasti tuollainen pitkäpuhalluspillimäinen suukappale, ja yrittäisin sillä puhaltaa tuota puhdasta ilmaa
noista objektiivin rakosista sisään-
Paimneilma kopressoria en uskaltaisi käyttää, koska sieltä tulee epäpuhtauksia helposti.
Voit pistää e-mailia [email protected] niin voisimme yhdessä miettiä mikä olisi ehkä lähinnä sinua oleva liike josta tuota ilmaa saisit ostaa.
Tunnen alaa ja liikkeitä jonkin verran - myös fotoalasta ymmärrän jotain.
E-mailissa olisi parempi selvitellä tilannetta.- Poliisi...............
Olkaa varovaisia tämmöisten,
"E-mailissa olisi parempi selvitellä tilannetta"
tyyppien kanssa! Ei ole välttämät puhtaat jauhot pussissa! Kyllä asiat ja neuvot pitää voida esittää julkisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597