Paljonko kilometrejä R 1150 -mallilla?

Kiinnostunut

Moi,

Paljonko olette ajelleet R 1150 -koneella (R, GS, RT, RS)- yli 100 000 km?

Mitenkä on kone kestänyt - onko ilmennyt vikoja moottorissa?

T. Kiinnostunut

20

8508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Motoristi

      R 1150 RS:llä 1500 km. Pyörä kesti kyllä ihan hyvin, mutta itse ryydyin pahasti, pyörän ohjaintangon mahtavien tärinöiden vuoksi. Suosittelen vain lyhyille matkoille!

      • Maita kiertänyt...

        Hei,

        Mitkä ovat mp-harrastuksesi taustat?

        "Pyörä kesti 1500 km hyvin, mutta itse ryydyit pahasti".

        Taisi tehdä BMW pahan virheen uudessa mallissaan?


        Onko kaikki tämä totta?

        T. Maita kiertänyt...


      • Motoristi
        Maita kiertänyt... kirjoitti:

        Hei,

        Mitkä ovat mp-harrastuksesi taustat?

        "Pyörä kesti 1500 km hyvin, mutta itse ryydyit pahasti".

        Taisi tehdä BMW pahan virheen uudessa mallissaan?


        Onko kaikki tämä totta?

        T. Maita kiertänyt...

        Näin minä koin uuden tämän BMW:n vm 2002 viimekesältä.

        Pyörä on mainio käsiteltävä ja moottorin vääntö miellyttää minua, lisäksi ABS-jarrut siinä saavat täydet pojot.
        Pyörällä oli todella kiva ajella pieniä mutkateitä ja vauhti kasvoi helposti yli rajoitusten salliman. Opin jopa löytämään siitä hyvän istuma-asennon vartalolle, mutta vain käsiin asti.

        Käsille mielestäni tulee liikaa painoa vartalon taholta. Tämä käsille kohdistuva paine ja ohjaustangon voimakas väristys kävivätkin sitten minulle ylivoimaisiksi. Käteni, varsinkin oikea käteni puutui pitkässä ajorupeamassa lähes tunnottomaan kuntoon. Tunnottomalla kädellä ajaminenhan on hyvin tuskallista, mutta sen lisäksi vielä vaarallista. Mahdollinen nopea käden reagointi ei onnistu ja siinä ei sitten enää ABS-jarrutkaan auta.

        Toivon totisesti, että ainakin tämä ohjaustangon tärinä saadaan poistettua tästä muuten mainiosta pyörästä.
        Itse en ainakaan toistaiseksi enää aja BMW:llä, mutta pitää taas seuraavan vaihdon yhteydessä käydä testaamassa, josko sitten...


      • R 1100 RT

        kahdessa päivässä viime kesänä, siis yli 1000km/pv. Sen reissun mitta oli 6500km.

        Ei ollut tuon päivämatkan kanssa vielä ongelmia. Ei puutuneet kädet tai selkä. Noin tunnin välein pidimme pikku kävely- tai kahvipaussit. Meitä oli kaksi samanlaisilla pyörillä. Iltaisin tuli hotellihuoneen haku päälle ettei voinut mennä enempää.


      • R850R

        Soon nuo Bokserin tärinät (kuten yleensäkin moottoripyörän) kohtuullisen subjektiivisesti koettava asia.

        Itselleni nuo olivat Japanilaiseen, 4-sylinteriseen ja BMW:n K-malliin tottuneina alkuun järkytys ja mietin minäkin pyörän vaihtoa, mutta nyt 2 kesää ja 20tkm myöhemmin, en noita enää edes huomaa. Uusi bokseri muuttuu moottoriltaan huomattavasti ensimmäisen 10tkm:n aikana (jotkut sanovat 20tkm:n) ja ainakin itselläni tuo mieletäni tuntui myös tärinöiden vähenemisenä. Vaikeahan tietysti on sanoa mikä on tottumista ja mikä on oikeaa tärinöiden lieventymistä.

        R850R


      • bemaristi

        Tuli ihan mieleen jotta onko sinulla pyörää alkuunkaan vai oliko kirjoituksesi jonkinlainen provo?!
        Minulla on ollut kolme boxeria, tämä viimeisin kolme vuotias, ajan vuosittain 15 000 km enkä vielä ole kertaakaan tuntenut itseäni "ryytyneeksi"! Pisimmät ajomatkat ovat olleet 1000km/vrk!
        Niitä "mahtavia tärinöitä" en ole huomannut. Eiköhän nimim. motoristi nyt ihan hiukan liioittele. Maistuu harikkamiehen kirjoittamalta koko juttu.
        Sitäpaitsi - jos ei tykkää jostain pyörämerkistä, miksi ollenkaan vaivaa asialla itseään?
        Pelkästään se, ettei BMW:tä valmisteta esim. Venäjällä, todistaa sen, että jos siinä olisi nuo "mahtavat tärinät" niin sakemanni olisi takuulla keksinyt keinon niiden eliminointiin siedettäviksi.
        Tottakai boxerissa on oma tyylinsä mutta puhutaan silti asiaa!


      • Motoristi
        bemaristi kirjoitti:

        Tuli ihan mieleen jotta onko sinulla pyörää alkuunkaan vai oliko kirjoituksesi jonkinlainen provo?!
        Minulla on ollut kolme boxeria, tämä viimeisin kolme vuotias, ajan vuosittain 15 000 km enkä vielä ole kertaakaan tuntenut itseäni "ryytyneeksi"! Pisimmät ajomatkat ovat olleet 1000km/vrk!
        Niitä "mahtavia tärinöitä" en ole huomannut. Eiköhän nimim. motoristi nyt ihan hiukan liioittele. Maistuu harikkamiehen kirjoittamalta koko juttu.
        Sitäpaitsi - jos ei tykkää jostain pyörämerkistä, miksi ollenkaan vaivaa asialla itseään?
        Pelkästään se, ettei BMW:tä valmisteta esim. Venäjällä, todistaa sen, että jos siinä olisi nuo "mahtavat tärinät" niin sakemanni olisi takuulla keksinyt keinon niiden eliminointiin siedettäviksi.
        Tottakai boxerissa on oma tyylinsä mutta puhutaan silti asiaa!

        Olen pahoillani, jos syvästi loukkasin sinua eriävällä mielipiteelläni! Toki sinä saat pitää oman mielipiteesi - objektiivisen sellaisen, no jaa?
        Miksi kirjoittaisin provoa? Eikö täällä saa kirjoittaa esitettyyn kysymykseen totuudenmukaisesti, vai onko täällä tarkoitus vain nuolla pelkkään bemuun retkahtaneita?

        Itselläni on ollut 5 eri merkkistä moottoripyörää tähän ikään mennessä ja ajokokemustakin aivan riittävästi.
        Tämä viimeisin pyöräni on iso ja uusi japanilainen, joka on kyllä minun käyttööni huomattavasti parempi, kuin ensiksi aikomani bmw R1150 RS.
        Kuten kirjoitinkin edellisessä viestissä, en ollut bemuun täysin tyytymätön, mutta jos laittaa tuonkin verran lateja likoon, pyörän täytyy sopia kaikilta osin omaan tarpeeseen - eikö?

        Tällä uudella pyörälläni ajelin viimekesänä "vain" 11tkm (mm lapinmatka), eikä missään vaiheessa tullut väsymystä tai "ryytymistä" sillä matkatessa, joten olen siihen 100% tyytyväinen.

        Toivoisin sinunkin puhuvan silti "täyttä" asiaa, vaikka sinulla onkin kokemusta vain bemuista.


      • bemaristi
        Motoristi kirjoitti:

        Olen pahoillani, jos syvästi loukkasin sinua eriävällä mielipiteelläni! Toki sinä saat pitää oman mielipiteesi - objektiivisen sellaisen, no jaa?
        Miksi kirjoittaisin provoa? Eikö täällä saa kirjoittaa esitettyyn kysymykseen totuudenmukaisesti, vai onko täällä tarkoitus vain nuolla pelkkään bemuun retkahtaneita?

        Itselläni on ollut 5 eri merkkistä moottoripyörää tähän ikään mennessä ja ajokokemustakin aivan riittävästi.
        Tämä viimeisin pyöräni on iso ja uusi japanilainen, joka on kyllä minun käyttööni huomattavasti parempi, kuin ensiksi aikomani bmw R1150 RS.
        Kuten kirjoitinkin edellisessä viestissä, en ollut bemuun täysin tyytymätön, mutta jos laittaa tuonkin verran lateja likoon, pyörän täytyy sopia kaikilta osin omaan tarpeeseen - eikö?

        Tällä uudella pyörälläni ajelin viimekesänä "vain" 11tkm (mm lapinmatka), eikä missään vaiheessa tullut väsymystä tai "ryytymistä" sillä matkatessa, joten olen siihen 100% tyytyväinen.

        Toivoisin sinunkin puhuvan silti "täyttä" asiaa, vaikka sinulla onkin kokemusta vain bemuista.

        Ensinnäkin, kuka on sanonut, että minulla on kokemusta VAIN bemareista??
        Minulla on kokemusta niin japseista, italialaisesta kuin britistäkin. Amerikkalaista minulla ei ole koskaan ollut. Parhaimmillaan minulla on ollut kolme pyörää yhtaikaa.
        Toisekseen ihmisen fyysinen rakenne ei niin kovasti paljon eroa että näinkin vaatimattomassa lajissa kuin moottoripyöräily, bemarilla ajaessa toisen fysiikka romahtaa ja toinen ei edes rasitu!

        Jos taas olet ehdoton väitteessäsi, että; "pyörän täytyy sopia kaikilta osin omaan tarpeeseen" ei kukaan kokenut mpyörän harrastaja sellaista pyörää varmaan koskaan löydä!
        Kaikissa pyörissä on hyvää ja kaikissa myös huonoa - jos muuta väität niin varmasti valehtelet! En minä ole koskaan sanonut että BMW olisi virheetön tai että 100% olisin siihen tyytyväinen. En voi sanoa olevani 100% tyytyväinen mihinkään asiaan tässä maailmassa mutta en silti ala puhumaan päättömiä!
        Et loukannut minua eriävällä mielipiteelläsi:
        Vain sinun väittessi "mahtavista tärinöistä" oli niin perusteeton ettei sitä voi olla kommentoimatta! Tai sitten sinun käsityksesi sanan "mahtava" merkityksestä on jostain ulkoavaruudesta!
        Jokainen tykkää pyörästään ja muijastaan, ei niistä muiden tarvikaan tykätä mutta - hyvä motoristi - anna meidän muidenkin tietää jotain! Ja ihan kokemusperäisesti! Jos sinun fysiikkasi ryytyy bmw:n selässä niin hyvä, että vaihdoit pyörää. Mutta ei se ollut pyörän syy se sinun heikko fysiikkasi koska toinen ei edes havainnut ryytymistä!
        Edelleen otan kokemukseni tueksi sen, että jos oikeesti bemarissa olisi nuo äittämäsi "mahtavat" tärinät niin ei sakemanni nyt sinua tyhmempi...kuluttajallehan bemarikin on tehty...sakemanni takuulla tekisi kaikkensa "mahtavien" tärinöiden muuttamiseksi siedettäviksi!
        Lisäksi bmw on vuosien saatossa satoja kertoja koeajettu ammatti-ihmisten testeissä niin ulko- kuin kotimaassamme eikä kukaan ole niiden tärinöistä "ryytynyt"! Koskaan boxerin värinää ei ole edes mainittu "mahtaviksi" ryydyttävistä puhumattakaan.
        Boxerissa on oma tyylinsä tuntumineen, äänineen ja mieltymyksineen!
        "Toivoisin sinunkin puhuvan silti "täyttä" asiaa," - minäkin!


      • BMW 1966
        R850R kirjoitti:

        Soon nuo Bokserin tärinät (kuten yleensäkin moottoripyörän) kohtuullisen subjektiivisesti koettava asia.

        Itselleni nuo olivat Japanilaiseen, 4-sylinteriseen ja BMW:n K-malliin tottuneina alkuun järkytys ja mietin minäkin pyörän vaihtoa, mutta nyt 2 kesää ja 20tkm myöhemmin, en noita enää edes huomaa. Uusi bokseri muuttuu moottoriltaan huomattavasti ensimmäisen 10tkm:n aikana (jotkut sanovat 20tkm:n) ja ainakin itselläni tuo mieletäni tuntui myös tärinöiden vähenemisenä. Vaikeahan tietysti on sanoa mikä on tottumista ja mikä on oikeaa tärinöiden lieventymistä.

        R850R

        Hei,

        Ajelin kauden 2001 R 850 R:llä. Pyörä oli varustettu katteella (bmw) ja sivulaukuilla (bmw).

        Pyörä oli mukava ajaa kaupungissa ja taajamissa - tulipa pyörällä heittettyä viikon lomareissu vaimon kanssa Suomessakin. 850 hoiti kaiken asiallisesti. Mutta... minulle ei sopinut pyörän satula olleenkaan.

        Kuppimainen ja yhden asennon istuin (kolme eri korkeusmahdollisuutta) oli myrkkyä nivusille ja pakaroille. Loppukesästä ja noin 10 000 km myöhemmin päätin vaihtaa pyörän. Kesän 2002 ajelin MG:llä (California) - 13 000 km meni silläkin sujuvasti. No, vaihdoin senkin pois ;)
        Oli nimittäin satsattava laatuun ja ostettava Bemari...

        Nyt on käytössä (elokuu 2002 => ) R 1150 RS. Takana vain 4 000 km viime ajokauden loppupuolelta, mutta minusta uusi RS:ssä on aivan fantastinen moottoripyörä. Ensi kesänä RS:ssä saa viedä minut ja vaimoni Alppien yli Italiaan (ja takaisin).

        Onko muilla samoja kokemuksia R 850 R:n satulasta.
        Vuoden 2003 mallihan on varustettu uudella istuimella.


      • R850R
        BMW 1966 kirjoitti:

        Hei,

        Ajelin kauden 2001 R 850 R:llä. Pyörä oli varustettu katteella (bmw) ja sivulaukuilla (bmw).

        Pyörä oli mukava ajaa kaupungissa ja taajamissa - tulipa pyörällä heittettyä viikon lomareissu vaimon kanssa Suomessakin. 850 hoiti kaiken asiallisesti. Mutta... minulle ei sopinut pyörän satula olleenkaan.

        Kuppimainen ja yhden asennon istuin (kolme eri korkeusmahdollisuutta) oli myrkkyä nivusille ja pakaroille. Loppukesästä ja noin 10 000 km myöhemmin päätin vaihtaa pyörän. Kesän 2002 ajelin MG:llä (California) - 13 000 km meni silläkin sujuvasti. No, vaihdoin senkin pois ;)
        Oli nimittäin satsattava laatuun ja ostettava Bemari...

        Nyt on käytössä (elokuu 2002 => ) R 1150 RS. Takana vain 4 000 km viime ajokauden loppupuolelta, mutta minusta uusi RS:ssä on aivan fantastinen moottoripyörä. Ensi kesänä RS:ssä saa viedä minut ja vaimoni Alppien yli Italiaan (ja takaisin).

        Onko muilla samoja kokemuksia R 850 R:n satulasta.
        Vuoden 2003 mallihan on varustettu uudella istuimella.

        Joo. Myöntää täytyy, että On noita parempiakin mp:n istuimia koettu. Takana on nyt pari kesää R850R:llä ja reilut 20tkm. Hyvää pyörää en kuitenkaan ole ajatellut vaihtaa moisen hoidettavissa olevan pikkuasian takia. Vaihtoehtojahan on eri aftermarket-valmistajien satuloissa etc.
        Itse olen ajatellut tässä talven aikana kiikuttaa istuimen jollekin verhoilijalle uudelleen-innovoitavaksi. Kuultuna on parikin aika hyvää kokemusta vastaavasta.

        R850R


      • Max
        R850R kirjoitti:

        Joo. Myöntää täytyy, että On noita parempiakin mp:n istuimia koettu. Takana on nyt pari kesää R850R:llä ja reilut 20tkm. Hyvää pyörää en kuitenkaan ole ajatellut vaihtaa moisen hoidettavissa olevan pikkuasian takia. Vaihtoehtojahan on eri aftermarket-valmistajien satuloissa etc.
        Itse olen ajatellut tässä talven aikana kiikuttaa istuimen jollekin verhoilijalle uudelleen-innovoitavaksi. Kuultuna on parikin aika hyvää kokemusta vastaavasta.

        R850R

        Terve,

        Uudessa "pikku-bokserissa" on 2003 uudenlainen istuin. Näyttää kuvissa kovasti samanlaiselta kuin R 1150 R:n istuin. Vanhan R 850 R:n istuin olikin huono. Takapuoli puuutui ja pahasti!

        Bemari, R 850 R, senkun parantaa juoksuaan - toivottavasti hinnoittelevat vuoden 2003 mallinkin oikein. Malliahan on myyty todella mukavasti viimevuosina. Hintaansa nähden R 850 R on monipuolinen pyörä.

        Hyvää loppuvuotta kaikille BMW -kuskeille!

        T. Max


      • Liten roadster
        Max kirjoitti:

        Terve,

        Uudessa "pikku-bokserissa" on 2003 uudenlainen istuin. Näyttää kuvissa kovasti samanlaiselta kuin R 1150 R:n istuin. Vanhan R 850 R:n istuin olikin huono. Takapuoli puuutui ja pahasti!

        Bemari, R 850 R, senkun parantaa juoksuaan - toivottavasti hinnoittelevat vuoden 2003 mallinkin oikein. Malliahan on myyty todella mukavasti viimevuosina. Hintaansa nähden R 850 R on monipuolinen pyörä.

        Hyvää loppuvuotta kaikille BMW -kuskeille!

        T. Max

        Hei,

        Uusi MOTORCYKEL KATALOGEN 2003 (ruotsalainen) ilmoittaa uuden R 850 R:n hinnaksi länsinaapurissa 99 900 kruunua. Ovat saksanpojat uusineet nakupyörän istuimen; nyt se on samanlainen kuin R 1150 R:ssä. Hyvä.


      • R850R
        Liten roadster kirjoitti:

        Hei,

        Uusi MOTORCYKEL KATALOGEN 2003 (ruotsalainen) ilmoittaa uuden R 850 R:n hinnaksi länsinaapurissa 99 900 kruunua. Ovat saksanpojat uusineet nakupyörän istuimen; nyt se on samanlainen kuin R 1150 R:ssä. Hyvä.

        Osaisiko joku vanhaa R850R/R1100Rn satulaa tunteva ja uuden mallisen satulan tunteva kommentoida mikä tuossa uudessa satulassa on muuttunut?

        R850R


      • R 850 R:n entinen omistaja
        R850R kirjoitti:

        Osaisiko joku vanhaa R850R/R1100Rn satulaa tunteva ja uuden mallisen satulan tunteva kommentoida mikä tuossa uudessa satulassa on muuttunut?

        R850R

        Hei,

        BMW:n vuoden 2003 mallien kuvia katsoessa näyttää siltä että R 1150 R:n satula on nyt myös R 850 R:ssä.

        Pois on siis se vanha "kuppisatula". R 1150 R:n istuimessa voi vaihtaa "perstuntumaa" eteenpäin ja taaksepäin.

        Uuden R 850 R:n hinta 16950 euroa. Vuoden 2002 mallin hinta 15120 euroa (BIKE luettelo 2003).


      • R850Rkuski

        Olen ajellut nyt neljä kesää R 850 R:ällä vm 2004. Alkutuntuma japsien jälkeen oli että vaihteet jäykkiä ja töksähteleviä. Nyt kun niihin on tottunut, niin ei edes huomaa mitään erikoista sellaisen suhteen. Tärinät eivät ole minua koskaan haitanneet, vaikka lähinnä tyhjäkäynnillä paikallaan seisoessa ne tulevat esiin. Hyvästä ajoasennosta nautin ja istuimen päälystin itse uudelleen..(.siis verhoomossa teetätin työn) ja samalla laitoin aavistuksen lisää pehmustetta, joten samalla istuin myös nousi pari senttiä. Paransi ajomukavuutta entisestään alle satasen kustanuksella. Istuin ei myöskään enää tunnu liukkaalta. Aiemmin tuntui että välillä luisui hiukan taaksepäin.
        Edelliskesänä pyörä oikutteli käyntiin lähtiessä. Välillä lähti laakista ja välillä sai startata useita kertoja ennen kuin suostui käynnistymään. Pari kertaa starttasin akun tyhjäksi pyörän käynnistymättä. Kaikki oireet viittasivat sähköpuolen häiriöön. Asiantuntijat veikkailivat hall-anturia, puolaa, sytytysjohtaja jne... harmikseni niitä myös vaihdettiin uusiin turhaan. Vika ei korjautunut niillä toimenpiteillä. Bensan saanti varmistettiin, ettei siinä ollut ongelmaa. Virta katkaisimia myös epäiltiin. Ei vikaa niissäkään. Lopulta päätin avata starttimoottorin, Kas, kas...heti avattuani startin näki että täältähän se vika löytyy. Startissa oli pieni peltilevy erottamassa käämipuolta, jotta lika ei pääsisi menemään sille puolelle. Tuo pieni pyöreä peltilevy oli alkanut pyöriä mukana ja kosketti aina välillä käämiin joten vei virran sitä kautta maihin ja silloin pyörä ei käynnistynyt. Kun pelti levy jäi satunnaisesti suoraan ettei koskenut käämiä niin pyörä käynnistyi. Siinä siis vika. Heitin tuon pienen peltilevyn pois kokonaan, puhdistin startin, kokosin ja sen jälkeen pyörä on pelittänyt jälleen moitteettomasti.
        Jos siis sattuu olemaan samanlaisia oireita, niin suosittelen tarkastamaan tuon ekana.... saattaa nimittäin olla starttimoottorin tyyppivika, joka kuitenkin on itsekin helppo korjata eikä maksa käytännössä mitään. R 850 R on erittäin näppärä käsitellä ja sopii niin maantieajoon kuin esim kaupungissa pyörittelyynkin, joten itselleni se on mitä sopivin pyörä.


      • Jutustelija1
        R850Rkuski kirjoitti:

        Olen ajellut nyt neljä kesää R 850 R:ällä vm 2004. Alkutuntuma japsien jälkeen oli että vaihteet jäykkiä ja töksähteleviä. Nyt kun niihin on tottunut, niin ei edes huomaa mitään erikoista sellaisen suhteen. Tärinät eivät ole minua koskaan haitanneet, vaikka lähinnä tyhjäkäynnillä paikallaan seisoessa ne tulevat esiin. Hyvästä ajoasennosta nautin ja istuimen päälystin itse uudelleen..(.siis verhoomossa teetätin työn) ja samalla laitoin aavistuksen lisää pehmustetta, joten samalla istuin myös nousi pari senttiä. Paransi ajomukavuutta entisestään alle satasen kustanuksella. Istuin ei myöskään enää tunnu liukkaalta. Aiemmin tuntui että välillä luisui hiukan taaksepäin.
        Edelliskesänä pyörä oikutteli käyntiin lähtiessä. Välillä lähti laakista ja välillä sai startata useita kertoja ennen kuin suostui käynnistymään. Pari kertaa starttasin akun tyhjäksi pyörän käynnistymättä. Kaikki oireet viittasivat sähköpuolen häiriöön. Asiantuntijat veikkailivat hall-anturia, puolaa, sytytysjohtaja jne... harmikseni niitä myös vaihdettiin uusiin turhaan. Vika ei korjautunut niillä toimenpiteillä. Bensan saanti varmistettiin, ettei siinä ollut ongelmaa. Virta katkaisimia myös epäiltiin. Ei vikaa niissäkään. Lopulta päätin avata starttimoottorin, Kas, kas...heti avattuani startin näki että täältähän se vika löytyy. Startissa oli pieni peltilevy erottamassa käämipuolta, jotta lika ei pääsisi menemään sille puolelle. Tuo pieni pyöreä peltilevy oli alkanut pyöriä mukana ja kosketti aina välillä käämiin joten vei virran sitä kautta maihin ja silloin pyörä ei käynnistynyt. Kun pelti levy jäi satunnaisesti suoraan ettei koskenut käämiä niin pyörä käynnistyi. Siinä siis vika. Heitin tuon pienen peltilevyn pois kokonaan, puhdistin startin, kokosin ja sen jälkeen pyörä on pelittänyt jälleen moitteettomasti.
        Jos siis sattuu olemaan samanlaisia oireita, niin suosittelen tarkastamaan tuon ekana.... saattaa nimittäin olla starttimoottorin tyyppivika, joka kuitenkin on itsekin helppo korjata eikä maksa käytännössä mitään. R 850 R on erittäin näppärä käsitellä ja sopii niin maantieajoon kuin esim kaupungissa pyörittelyynkin, joten itselleni se on mitä sopivin pyörä.

        Tuossa näkee että halvan vian korjaus voi tulla kalliiksi kun sitä ei osaa etsiä.


    • Lajinverran

      Jos tarkoitat mallia R 1150 RT niin siitä en voi paljon sanoa, kun olen vain hätäsesti kokeillut sitä, mutta R 1100 RT on kyllä tuttu. 145 tkm on takana. Hyvin on kestänyt, kytkin laitettin sadan tonnin paikkeilla. Mitä taas tärinäihin tulee niin en ole kyllä huomannut vielä mitään, ainakaan mikäli verrataan joihinkin japanilaisiin- tai HD-pyöriin, joista on myös kokemuksia. Päivämatkat ovat olleet pisimmillään 1000 - 14000 kilometrin luokkaa.
      Luulen, että pyörässäsi on jotakin vikaa.

      • Otto-Ville

        14.000 kilometriä päivässä on kunnioitettava määrä. Mulla taisi tulla saman verran mittariin koko kesänä. Kummelin vanha matkailuautojuttu, jossa 'ensimmäinen yö vietetään sitten Tangerissa' saa ihan uuden merkityksen :).


    • BMW R 1150 RT 2001

      Meneekö BMW R 1150 RT kytkimen pääsylinterin ja työsylinterin mannät pilalle,jos laittaa vahinkossa jarrunesteen sinne? Terveisin Bemaristi.

    • Anonyymi

      1150 RT ajettu 160000 km Hyvin pelannu, ei koskaan jättänyt tielle. Kytkin, moottori, ei ongelmia. Kestänyt Venäjän "kyntöpellotkin" takavuosina. Nyt ilmennyt öljyhävikkiä kulutuksen muodossa, ei minkäänlaisia vuotoja. Mineraali 20w50 öljyä käyttänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe