Herra Väänänen, the biology instructor at a Veteli girl's junior college of Jusa's fans, said during class, "Pikku Liisa, would you please name the organ of the human body, which under the appropriate conditions, expands to six times its normal size, and define the conditions." Pikku Liisa gasped, then said freezingly, "Herra Väänänen, I don't think that is a proper question to ask me. I assure you my parents will hear of this. "With that she sat down red-faced. Unperturbed, herra Väänänen called on tuhmalta Kaijalta and asked the same question.Tuhma Kaija, with composure, replied, "The pupil of the eye, in dim light." "Correct," said herra Väänänen. "And now, pikku Liisa, I have three things to say to you." "One, you have not studied your lesson. ""Two, you have a dirty mind." "And three, you will some day be faced with a dreadful disappointment."
faniclibille
jusa_
1
456
Vastaukset
- sisäpiirijutusta!
fanclibi... jee!
*naurua*
clib...
hah hah haaa.
faniclubilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374