eautovuokraamo.fi

Onko kokemusta?

Onko kellään kokemusta autonvuokrauksesta (Jenkeissä) eautovuokraamo.fi:n kautta? Hinnat vaikuttaa suht edukkailta, mutta mitä niihin sisältyy? Niiden tarjouskin on aika mitäänsanomaton.

9

7578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuya

      Eikö kukaan tosiaan ole vuokrannut autoa eautovuokraamon kautta? Minuakin kiinnostaisi tietää miten vuokraus on kyseisen lafkan kautta sujunut.

    • -H-

      Vuokrasin viime kuussa auton eautovuokraamon kautta. Varsinainen vuokralleantaja Miami Beachillä oli Alamo/National eli iso ja tunnettu firma.

      Kaikki sujui mainiosti. Auto oli juuri se mikä oli tilattu (melko uusi ja kaikin puolin siisti ja toimiva) ja myös tilatut lisäpalvelut (lisäkuski) olivat juuri ne mitkä pitikin. Eli yhteenvetona tilaus ihan oikeasti sisälsi juuri ne palvelut jotka eautovuokraamon tarjouksessa oli mainittu. Periaatteessa hinta sisälsi kaikki vakuutukset, itse otin vielä jonkin lisävakuutuksen hintaan 7 $/vrk ja ainakin vuokraamon tädin mukaan tällä yhdistelmällä vakuutukset olivat "kaikenkattavat". Eautovuokraamosta sen verran, että vaikka nettisivut on Suomeksi, niin jos haluat selvittää jotain puhelimessa niin varaudu puhumaan Englantia.

      Vuokraamon palvelu paikanpäällä oli erittäin ystävällistä, mikä ei muuten ainakaan Miami Beachillä ollut joka paikassa ihan itsestään selvyys. Vaikka mun mielestä jenkit mielellään antavat itsestään kuvan palvelualttiina kansana...

      Auto kannattaa kuulemma tosiaan varata etukäteen, ettei käy niin että vuokraamo ilmoittaa vuokraajalle että "sorry, kaikki edulliset autot on varattu mutta näitä vähän kalliimpia olisi piha täynnä!"

      • Jo99

        jep, olen ollut yhtedyessä kumpaankin vuokraamoon, tuo sinun lisävakuutus oli varmaan vaakuutus jos sinulle tapahtuu jotain kolaroidessa??? Ajattelin varata auton etukäteen koska tarvitsemme vähän isomman auton, eli SUV:in. Vuokraamo holidayautosin kautta on kai Alamo/National ja eautovuokraamon kautta Dollar. Vuokrasitko samasta paikasta minne palautit, ja jouduitko maksamaan jonkun deposit maksun, tyyliin 100 dollari?


      • -H-
        Jo99 kirjoitti:

        jep, olen ollut yhtedyessä kumpaankin vuokraamoon, tuo sinun lisävakuutus oli varmaan vaakuutus jos sinulle tapahtuu jotain kolaroidessa??? Ajattelin varata auton etukäteen koska tarvitsemme vähän isomman auton, eli SUV:in. Vuokraamo holidayautosin kautta on kai Alamo/National ja eautovuokraamon kautta Dollar. Vuokrasitko samasta paikasta minne palautit, ja jouduitko maksamaan jonkun deposit maksun, tyyliin 100 dollari?

        Joo, joku tällainen kolarihomma se vakuutus taisi olla. En muista tarkkaan mitä se sisälsi mutta hinta ei tosiaan ollut kovin paha.

        Eautovuokraamon kautta vuokraaja oli Alamo/National, näin siis Miami Beachillä.

        Mullekin suositeltiin auton varaamista etukäteen (ja näin siis myös tein). On kuulemma joskus käynyt niin, että jos ei ole varannut autoa etukäteen vuokraamo väittää vapaana olevan vain isomman (lue: kalliimman) luokan autoja, joko tosiasioihin perustuen tai todennäköisemmin lisämyynnin toivossa.

        Sovin paikan päällä auton palauttamisesta toiseen toimipisteeseen. Noudin auton North Beachiltä ja palautin sen South Beachille, josta noutokin oli tarkoituds alunperin hoitaa. Hommassa oli kysymys enemmänkin Eautovuokraamon/Alamon tietotekniikkamurheista, joten kustannuksia ei tullut eikä asiassa ollut muutenkaan epäselvyyttä. Ja toisaalta vuokraamojen välimatka ei ollut kuin ehkä Mutta autoa varatessasi 15 mailia. Tsekkaa kuitenkin lomake läpi varmuuden vuoksi vielä kerran ennenkuin painat ok-nappulaa. Ja sitten vielä tarkista se voucheri huolella.


      • Tyontekija
        -H- kirjoitti:

        Joo, joku tällainen kolarihomma se vakuutus taisi olla. En muista tarkkaan mitä se sisälsi mutta hinta ei tosiaan ollut kovin paha.

        Eautovuokraamon kautta vuokraaja oli Alamo/National, näin siis Miami Beachillä.

        Mullekin suositeltiin auton varaamista etukäteen (ja näin siis myös tein). On kuulemma joskus käynyt niin, että jos ei ole varannut autoa etukäteen vuokraamo väittää vapaana olevan vain isomman (lue: kalliimman) luokan autoja, joko tosiasioihin perustuen tai todennäköisemmin lisämyynnin toivossa.

        Sovin paikan päällä auton palauttamisesta toiseen toimipisteeseen. Noudin auton North Beachiltä ja palautin sen South Beachille, josta noutokin oli tarkoituds alunperin hoitaa. Hommassa oli kysymys enemmänkin Eautovuokraamon/Alamon tietotekniikkamurheista, joten kustannuksia ei tullut eikä asiassa ollut muutenkaan epäselvyyttä. Ja toisaalta vuokraamojen välimatka ei ollut kuin ehkä Mutta autoa varatessasi 15 mailia. Tsekkaa kuitenkin lomake läpi varmuuden vuoksi vielä kerran ennenkuin painat ok-nappulaa. Ja sitten vielä tarkista se voucheri huolella.

        Vastatakseni kaikkien teidan viesteihinne. Olen toissa E-autovuokraamossa, toimistonne on Manchesterissa Englannissa ja olemme vuokran valittajia (emme itse omista autoja). Kustannuksemme on pienemmat kuin minkaan muun autovukraamon, joten me saamme halvemman hinnan Alamon, Budgetin, aviksen... ym. vuokrauksesta kun saisit suoraan heidan kautta. Jos emme ole kertonut asiakkaalle mahdollisesta lisamaksusta (esim. 'one way fee' ym.) myonnamme virheemme ja annamme rahat takaisin omasta pussistamme. Normaali vuokrauksessa ei tosin koskaan ole lisamaksuja. Lisamaksuja voi joutua maksamaan joissain tapauksissa suoraan vuokrayhtiolle kun auto viedaan vuokramaan rajan yli tai jos autoa ei palauteta samaan toimistoon. Varmuuden vuoksi voitte myos soittaa toimistomme ilmaisnumeroon kun varaatte auton (puh:0800 913 154) , tosin kaikki mahdolliset lisamaksut on lueteltu nettisivuillamme erikseen joka varauksen yhteydessa seka sahkoposti tositteessa.


      • Odottaa ratkaisua
        Tyontekija kirjoitti:

        Vastatakseni kaikkien teidan viesteihinne. Olen toissa E-autovuokraamossa, toimistonne on Manchesterissa Englannissa ja olemme vuokran valittajia (emme itse omista autoja). Kustannuksemme on pienemmat kuin minkaan muun autovukraamon, joten me saamme halvemman hinnan Alamon, Budgetin, aviksen... ym. vuokrauksesta kun saisit suoraan heidan kautta. Jos emme ole kertonut asiakkaalle mahdollisesta lisamaksusta (esim. 'one way fee' ym.) myonnamme virheemme ja annamme rahat takaisin omasta pussistamme. Normaali vuokrauksessa ei tosin koskaan ole lisamaksuja. Lisamaksuja voi joutua maksamaan joissain tapauksissa suoraan vuokrayhtiolle kun auto viedaan vuokramaan rajan yli tai jos autoa ei palauteta samaan toimistoon. Varmuuden vuoksi voitte myos soittaa toimistomme ilmaisnumeroon kun varaatte auton (puh:0800 913 154) , tosin kaikki mahdolliset lisamaksut on lueteltu nettisivuillamme erikseen joka varauksen yhteydessa seka sahkoposti tositteessa.

        Täytyy toivoa että tuo edellä mainittu pitää paikkansa, enkä joudu itse omasta pussista maksamaan vuokraamon (Dollar) perimää ylimääräistä maksua, joka palauttaessa jostain syystä minulta perittiin. Huomasin asian vasta Suomeen tultuani (perittiin automaattisesti luottokortiltani, jonka olin antanut vakuudeksi autoa haettaessa). Asiaa nyt selvitelty eautovuokraamon toimesta jo kolmatta viikkoa, eikä rahoja näy, ei kuulu. Palaan asiaan ja kerron ratkaisusta, kun saan vastauksia.


      • jokkeri41
        Odottaa ratkaisua kirjoitti:

        Täytyy toivoa että tuo edellä mainittu pitää paikkansa, enkä joudu itse omasta pussista maksamaan vuokraamon (Dollar) perimää ylimääräistä maksua, joka palauttaessa jostain syystä minulta perittiin. Huomasin asian vasta Suomeen tultuani (perittiin automaattisesti luottokortiltani, jonka olin antanut vakuudeksi autoa haettaessa). Asiaa nyt selvitelty eautovuokraamon toimesta jo kolmatta viikkoa, eikä rahoja näy, ei kuulu. Palaan asiaan ja kerron ratkaisusta, kun saan vastauksia.

        Moi

        Onko asia selvinnyt ?

        Kuinka suuresta summasta on kyse ?

        Olen juuri aikeissa vuokrata heidän kautta auton New yorkista.

        Kannataako ?


    • eautovuokraamosta

      Käyttöliittymä on hyvä, varaus toimii hyvin, firma takaa alimman hinnan. Tähän saakka kaikki hyvin. Varasin 6kk ennen matkaa auton otettavaksi lentokentältä ja palautettavaksi lentokentälle. Varaushetkellä veloitettiin 20%. Kuukautta ennen matkaa veloitettiin loput ja kerrottiin, että lentokentällä on joku vastassa ja vie 10 minuutin ajomatkan päähän, josta auton saa. Katsoin, ettei tämä vastaa sopimusta enkä missään tapauksessa suostu poistumaan lentokentältä ennen kuin vuokrasopimus on allekirjoitettu ja auto tarkastettu. Asian selvittely vaati(siis Traveljigsaw)Jäydyssä 5 puhelinkeskustelua (ilmaiseen numeroon, englanniksi) 2 virkailijaa valehteli kilpailevista firmoista suoraan ja 1 lupasi tarjouksen, jota ei kuitenkaan tehnyt. Varauksen purkamispyyntöön jokainen esitti verukkeita, viimeinen suostui "esimiehensä luvalla". Kirjoitin kahdesti perustellun kantani annettuun osoitteeseen [email protected] suomeksi ja sain suomenkiellellä vastaukseksi kumpaakin suosituksen kysellä lisätietoja palvelunumerosta (siia englanniksi). Ilmeisesti postia ei kukaan lukenut. Suulliseen lupaukseen varauksen purkamisesta ja rahojen palauttamisesta ei ole tullut sähköpostivastausta. Laitoin vast'ikään englanniksi sähköpostiin pyyntöön lähettää sellainen. Saapa nähdä tuleeko vastaus vai suomenkielinen kehoitus soittaa palvelupuhelimeen.

      Lyhyesti: Firma tarjoaa edullisesti, ei pidä minkä lupaa ja näkee oman virheensä korjaamisen lypymahdollisuutena eikä ratkaistavana ongelmana, asiakaspalvelu valehtelee miten mielii, kirjeet palautetaan lukematta. Jos nautit kaupanhieronnasta basaarissa, eautovuokraamo sopii Sinulle.

      • eautovuokraamosta

        Jatkoksi edelliseen: Sain juuri sähköpostiviestin, jossa peruutus vahvistettiin ja luvattiin rahojen palautus 7-10 työpäivässä.
        Siis siltä osin OK.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe