Tyttöystäväni ei halua seksiä ennen avioliittoa. Minun taas tekisi mieli. Tyttöystäväni on 16v. Voisinko jotenkin suostutella hänet luopumaan vakaumuksestaan? En kuitenkaan halua painostaa häntä seksiin vai pitääkö minun mennä naimisiin hänen kanssa, kun hän on 18v? En aio häntä seksin puutteen takia jättää, mutta kieltämättä tekisi mieli seksiä.
Tyttöystävän suostuttelu seksiin?
26
2998
Vastaukset
- Tiku
Suostuttelu ei kannata, jos kerran tyttöystäväsi on kertonut sinulle vakaumuksestaan - hienoa, että tyttöystäväsi luottaa sinuun niin paljon, että uskaltaa kertoa sinulle asian, jonka kertominen ei monellekaan nuorelle työlle ole helppo. Jos painostamalla saat hänet suostumaan seksiin, ennustaisin suhteellenne pikaista päättymistä; tällöinhän tyttöystäväsi olisi luopunut itselleen tärkeästä periaatteesta ehkä huononkin kokemuksen vuoksi (ei se eka kerta aina ole herkkua!).
Iän ja ajan myötä tyttöystäväsi saattaa muuttaa mieltään, mutta tämän ajatuksen ja päätöksen on tultava häneltä itseltään, ei poikaystävän painostuksesta tai "suostuttelusta".- Pete
kloroformia peliin niin saat pimperoa :)
- Pete
- Marie
Pete kirjoitti:
Ihan pakko taas puuttua keskusteluun vaikka ei ollut tarkoitus.
MIKSI sanot noin? En voi kuvitella että kukaan oikeasti olisi noin sika? Vai onko? Ja vitsiksi tuo on erittäin säälittävä.
Mihin on hävinnyt ihmisten järki ja tunteen? Olis edes toinen tallella. - Sika
Marie kirjoitti:
Ihan pakko taas puuttua keskusteluun vaikka ei ollut tarkoitus.
MIKSI sanot noin? En voi kuvitella että kukaan oikeasti olisi noin sika? Vai onko? Ja vitsiksi tuo on erittäin säälittävä.
Mihin on hävinnyt ihmisten järki ja tunteen? Olis edes toinen tallella.Eiköhän tuo kuitenkin ollut vitsi, vaikka kyllähän ne jotkut väkisinkin makaavat. Hulluja on monenlaisia. Niitä on aina ollut ja tulee olemaan.
- Nii
Seksii sisältyy paljon muutakin kuin akti eli perehdy asiaan ja ehdota jotain hyväilyä t.m.s.niin voitte pitää kivaa muuten.Nainen tuskin vaihtamalla paranee mutta yhdessä opetellen pikku hiljaa saatatte saavuttaa erinomaisen seksi elämän.
- Pete
Jos muija on niin pirun tyhmä/tietämätön ettei tiedä että seksi on maailman paras asia niin sun pitää opettaa se sille vaikka väkisin :)
- jaska
.nainen vaihtamalla paranee!
- moonlight
ja hänen periaatteitaan. Itse kerroin vakaumuksestani poikaystävälleni jo viikon seurustelun jälkeen, ihan vaan sen takia etten rakastu liikaa jos se päättääkin ettei voi olla enää mun kaa...toisaalta olisin ymmärtänyt senkin... Seksistä pidättäytyminen voi olla hankalaa jos ei oo omaa vakaumusta. Mun poikaystävä tosin on itsekin neitsyt ja sanoi että on iloinen että molemmat olemme odottaneet toisiamme... Menemme naimisiin sitten kun siltä tuntuu, eikä siihen seksi tai sen puute vaikuta..
Kysy tyttöystävältäsi hänen rajansa. Esimerkiksi mulle on okei kaikki hyväilyt ym, mutta on ihmisiä jotka haluavat nähdä aviomiehensä ensi kertaa alasti vasta hääyönä... itse en siihen kyllä pystyisi;) - Henna
täytyis mennä sänkyyn ennen avioliittoa..eihän sitä tiedä millainen se on tai mitään muutakaan..Ja seksi on kuitenkin aika tärkee asia vaikka sitä koko ajan sanotaan pieneksi asiaksi..Ja mä en sinuna menis naimisiin sen kanssa..ihan turhaa ja viel noin nuorina.Aika monet liitot sitä paitsi päättyy eroon.Mun mielestä voi olla yhdessä ja onnellisia paremmin kuin avioliitossa..=)Mut mä ainakin yrittäisin sinuna kysellä tota asiaa siltä tytöltä..Ootko muuten ite kuinka kokenut?Ja ikäs...?
- Jätkä
Olen neitsyt ja olen 18v. Kyllä tässä pikkusen tekis jo mieli, mutta kun ei niin ei. Minusta hänen vakaumuksensa vain tekeen sen että menen naimisiin saadakseni seksiä. Tottakai saisin sitä joltain muulta, mutta haluan sitä rakastamaltani tytöltä.
- moonlight
"Mun mielestä täytyis mennä sänkyyn ennen avioliittoa..eihän sitä tiedä millainen se on tai mitään muutakaan.."
Kyllä minä ainakin tiedän millainen poikaystäväni on. Ehkä paremminkin kuin ne jotka aloittavat seksisuhteen liian aikaisin. Tunnen poikaystäväni sekä fyysisesti että henkisesti vaikkemme yhdynnässä olekaan olleet. Tiedän minkälainen kalu hänellä on (jos sinä nyt sitä pidät tärkeänä), tiedän miten poikaystäväni kiihottuu ja tiedän myös että potenssivaikeuksia ei tule olemaan;) Ja mikä vielä tärkeää, tiedän että poikaystäväni haluaa myös että minä nautin kun oleme yhdessä...
"Ja seksi on kuitenkin aika tärkee asia vaikka sitä koko ajan sanotaan pieneksi asiaksi.."
On varmaan, mutta nainen ja mies kyllä soppii eestä yhteen vaikka se tulisikin kokeiltua vasta avioliitossa.. - -angel-
Jätkä kirjoitti:
Olen neitsyt ja olen 18v. Kyllä tässä pikkusen tekis jo mieli, mutta kun ei niin ei. Minusta hänen vakaumuksensa vain tekeen sen että menen naimisiin saadakseni seksiä. Tottakai saisin sitä joltain muulta, mutta haluan sitä rakastamaltani tytöltä.
wow, onko tässä maailmassa oikeesti mun jätkäkaverin lisäksi yksi ihminen joka voi odottaa!!;)Siis wow!!Luulin et kaikki jätkät haluu seksiä ennen ku täyttää 16, ja jos ei muija anna ne pakottaa..*Nostaa hattua*
Odota vain että tyttöystäväsi on valmis, älä painosta häntä..Seksi ei ole tärkeää..Jos rakastatte toisianne, niin jaksatte odottaa, etkä sinä mee sänkyyn toisen ku tyttös kaa..
Kyl se siitä..Ei se odottelu niin hirveetä oo..Pari vuotta!!;) - maybell
Mten niin täytyis mennä sänkyyn ennen avioliittoa?? Jumala on luonut miehen ja naisen, ja fyysisesti he sopivat aina toisilleen. Mietippäs nyt itsekkin!
- jAniKA
Painostaa ei ikinä saa, se alkaa ahdistamaan ja tyttösi voi lopulta jättää sut sen takia! Pitääkö sun mennä naimisiin hänen kanssa kun hän täyttää 18v? En tajua, ei kai naimisiin pakko ole mennä! Jos tosiaan meinaat mennä hänen kanssaan naimisiin vain sen takia että saat seksiä. niin ÄLÄ.
- Jätkä
Pitääkö minun sitten elää selibaatissa 30 vuotiaaksi asti vai kuinka kauan?
- moonlight
Jätkä kirjoitti:
Pitääkö minun sitten elää selibaatissa 30 vuotiaaksi asti vai kuinka kauan?
jutella tyttösi kanssa. Kysy häneltä miten pitkälle voitte mennä... Jos hänelle ei käy hyväilytkään, vaatteiden päältä tai alta, niin ongelmia voi tulla kun näkemyseronne ovat noin suuret... Parisuhdehan on kuitenkin aina kompromissien tekemistä
- Jätkä
moonlight kirjoitti:
jutella tyttösi kanssa. Kysy häneltä miten pitkälle voitte mennä... Jos hänelle ei käy hyväilytkään, vaatteiden päältä tai alta, niin ongelmia voi tulla kun näkemyseronne ovat noin suuret... Parisuhdehan on kuitenkin aina kompromissien tekemistä
Voin hyväillä häntä rinnoista ja ihan mistävään paitsi housujen sisään ei ole lupa kättä laittaa, koska sen hän rinnastaa seksiin. Alasti olen kyllä hänet nähnyt saunassa ja suihkussa.
- queen ;)
oletko kysyny tyttöystävältäs, että minkä takia ei seksiä ennen avioliittoa? meinaa, seurustelussa, suhteessa ja ennen kaikkea avioliitossa kaiken pitää olla kohdallaan! seksi on kuitenkin TODELLA tärkeä osa parisuhdetta...jos seksi ei suju niin ei parisuhde toimi! tämä on fakta...'puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä'
- queen ;)
seksi ei ole kuitenkaan parisuhteen pääasia, ilmankin varmasti pärjää, mutta se täydentää suhdetta mukavasti ;)
- Jätkä
queen ;) kirjoitti:
seksi ei ole kuitenkaan parisuhteen pääasia, ilmankin varmasti pärjää, mutta se täydentää suhdetta mukavasti ;)
Hänen mukaansa raamatussa kielletään seksi ennen avioliittoa.
- -angel-
Jätkä kirjoitti:
hän raamatun ohjeilla..ok..En mä siihen mitään, mut ite n koske ees raamattuun..No odota avioliittoon, ja kyl aina pystyy pari vuotta elämään hyväilyllä..ootko muuten ajatellut että tyttö ystävälläsi olisi jotain seksuaalista menneisyydessä?Siis esim.raiskaus yritykset, pedofiilia ym..Ku niistä jää mieleen ja sit pelkää et kaikki on samalaisia...Kysy tytöltäsi onko, ne voi estää ja varsinkin, jos hän ei ole puhunut siitä kenellekkään..!
~Puhuu kokemuksesta~
Juttele tyttösi kanssa.... - moonlight
Jätkä kirjoitti:
Jos oikein muistan ja tiedän niin Raamatussa ei seksiä sinänäsä kielletä, mutta Raamatun mukaan avioliitto alkaa siitä, kun mies ja nainen yhtyvät ensimmäistä kertaa.. Periaatteessa minäkin voisin harrastaa seksiä vaikka heti jos voisin olla täysin varma siitä, että minä ja poikaystäväni menemme naimisiin ja elämme loppuelämämme yhdessä... Mutta aika harvalle pojalle voi sängyssäolon jälkeen sanoa et hei, me ollaan nyt naimisissa;) Siks kannattaa oottaa...
- Mr.Wizard
Itse en koskaan ole ja tuskin tulenkaan ymmärtämän noita "ei seksiä ennen aamenta" eihän tuo naimisissa olo muuta seksiä miksikään, joten miksi ei sitten ennen sitä jos suhde on ns. vakaalla pohjalla.
Ja tuo sun että menisit naimisiin sen kans ku täyttää 18v iha hyvä suunnitelma ei vaan toimi, koska yleensä (ei yleistäen) naimisiin mennään ehkä kymmene vuotta tosta sun 18v.
Ja suostuteltua ja ei saa painostaa = mahdoton yhtälö. - Anonyymi
mieti, ja sitten pyydä
- Anonyymi
Olin 18 ja tyttöystävä oli 16, me muutettiin yhteen ennen kuin oltiin harrastettu seksiä.
Olimme ennen sitä hyväilleet toisiamme mutta ei harrastettu itse seksiä ennen kuin asuttiin yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875