Meillä on vanha mökki saaressa ja mietin että ostaisin sinne valmiin pienen jalas-saunan, tarviiko siihen lupaa, sehän on "siirrettävä"?
Oma tontti, 1300 neliöä.
Rakennuslupa?
5
2670
Vastaukset 5
- rakennusluvan
pl telttasauna ja pöyrillä oleva sauna jota oikeasti siirrellään paikasta toiseen.
Jalakset ei vaikuta rakennuslupaan mitään, taas pl reet.- noviisi
Ainakin Tammelasta löytyy luvaton sauna, joka teoriassa on toimenpideluvalla tehty taukotupa. Eiköhän noita luvattomia ole joka kunnassa!
- rdbasgrb
noviisi kirjoitti:
Ainakin Tammelasta löytyy luvaton sauna, joka teoriassa on toimenpideluvalla tehty taukotupa. Eiköhän noita luvattomia ole joka kunnassa!
ei kai sitä ny joka asiaan tarvi rakennuslupaa... kuka sitä tuloo sinne saareen kattomaan ja kyselemään??
- toimittaja poika
rdbasgrb kirjoitti:
ei kai sitä ny joka asiaan tarvi rakennuslupaa... kuka sitä tuloo sinne saareen kattomaan ja kyselemään??
kirjoittaa löytäneensä luvattomen mökin saaresta.
Kyllä veneilijät ja naapurit vahtii ja kyttää ahkeraan. - novi99
toimittaja poika kirjoitti:
kirjoittaa löytäneensä luvattomen mökin saaresta.
Kyllä veneilijät ja naapurit vahtii ja kyttää ahkeraan.Sitä jo rakennustarkastajakin kävi katsomassa ympäristösihteerin kanssa. Viime kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459