ja tauko sivustolta -
kiitokset kaikille jotka
olette jaksaneet kulkea
rinnalla ja kommentoida.
Kirjoittaminen ei kuitenkaan lopu,
palaan taas jossain vaiheessa.
Ihanaa kesää kaikille,
rakkautta hempeää,
suudelmia kiihkeitä,
toisen ihmisen lämpöä
jokaiselle toivotan.
Heissan :D
kesä alkaa nyt
16
478
Vastaukset
- Elax
Kiitos kauniista runoistasi ja hyvää kesää :)
- lomalainen,,
sydämmestäni kaikkea hyvää sinulle Rellu :)
- Rellu
kiitos samoin, kohtaamme vielä :D
toivottavasti. - lomalainen,,
Rellu kirjoitti:
kiitos samoin, kohtaamme vielä :D
toivottavasti.Kohtaamme, aivan varmasti, sillä vaikka kävelisimme toinen itään ja toinen länteen, kohtaamme, onhan maapallo pyöreä, matka vain taitaa uuvuttaa.
- Aksell Von Storm
Lämpöistä kesää sinulle Rellu ja rakkauden tuulia hempeitä :).
- Rellu
myös sinulle Aksell -
toivottavasti sinun
kanssasi vielä kohtaamme -
rakkauden hetkiä
- Lio
Rellu, ei ole ollut mahdollisuuttaa lukea hienoja runojasi, onnittelen lämpimästi runokirjastasi joka tulee varmaan sisältämään
kauneimmat mitä et ole täällä "julkaissut", ei silti olen pitänyt kaikista täällä kirjoittamistasi, kiitos ihanista lukuhetkistä/Lio - Kaukomieli
ja kauniita kesäpäiviä sinulle Rellu!
Virkistävää kesätaukoa
sinulle täältä!- Runoilijatar
Luova tauko..ja sitten taas uusia runoja luettavaksemme tuot :) Aurinkoisia kelejä toivottelen sulle
Kiitos tästäkin päivästä.
Nähdään, jos ei aurinko sokaise.
Kuullaan, jos huudetaan hiukan lujempaa.
Tunnetaan, sehän on tallella tunne tasolla.
Hyvää kesää siskosein...- Rellu
halaus jokaiselle -
olette mielessäni.
Rakkautta ja suloista suvea- Jeessmoke.
Meinas unohtua.Hyvää kesää sulle Rellu!
- Rellu
Jeessmoke. kirjoitti:
Meinas unohtua.Hyvää kesää sulle Rellu!
ei unohtunut kuitenkaan,
kiitos -
sitä samaa toivotan
lämpimästi myös sinulle,
rakkauden hetkiä
- n52
on aina kiva saada.Kiitos sinulle itsellesi.
Mä myös nautin tauosta,mutta piipahtelen ajoittain jo pelkästään mukavan ilmapiirin vuoksi.
Kesä on tässä ja nyt....:)- Rellu
niin teen itsekkin, poikkean
ainakin lukemassa välillä,
mutta nyt yritän synnyttää uusia
runoja ja tallentaa ja lähettää
tekstejäni kustantajalle -
saas nähdä kuinka muijan käy,
tuskin hyvin - mutta yritän
joka tapauksessa.
Ihanaa kesää sinullekkin ystävä,
ja kiitos kun muistit.
Rakkauden hetkiä suloisia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568