Nainen täällä hei! Mulla pikkuinen vookus, jossa talvialut löytyy, mutta ei renkaita niihin... mistäs tiedän mitä täytyis ostaa? Entäs kun ens kesäks pitäis ostaa alut ja kumit, haluaisin vähän suuremmatkin kun noi talven alut on 15 tai 16 en muista. Oliks se niin et ilman muutoskatsastusta saa yhtä kokoo isommat laittaa ku rek.otteessa lukee? Mitä sit jos ostaa paljon isommat ja katsastaa, onko iso homma?
ford focus uudet kumit?
8
731
Vastaukset
- arvonnat suoritettu
Mene asiantuntevaan rengasliikkeeseen. Kyllä ne siellä osaavat neuvoa. Rekisteriotteesta selviää ne (ainakin) sallitut rengaskoot, jos joltain veronkiertäjältä renkaat meinaat hommata.
katotaan vaan ettei ota mihinkään kiinni, eli käännetään renkaat linkkuun, ja kokeillaan että on vähän tilaa ympärillä.
- fertsu
löytyykö sieltä rekisteriotteesta myös jaot sun muut niitä uusia aluja varten? osaako kukaan suositella mistä saisi kohtuuhintaisia (ja hyvännäköisiä tottakai) aluja?
- esko
rengasmaailma.fi
- ex-focus
Mulla oli 17-tuumaset vanteet ja renkaat olivat
jotain 215/45 matalaprofiilit kesällä. Yleensä
varminta on katsastaa talvirenkailla (jos aika
sallii), kesällä ei kukaan tsekkaa rengastusta!
Focucsen RS-malliin mahtuva koko sopii kaikkiin
muihinkin Focucsiin ja ovat hyvännäköiset, muista
että voit maalauttaa vanteet valkoisiks tai mustiksi tai muuten sopiviksi auton värityksen mukiaan, mulla oli metallivärisessä vaal.siniset
vanteet ja kyllä kääns katseita!- fertsu
Ok... osaatteko sanoa kun auto näyttää nyt tosi tyhmältä sivusta, renkaan ja lokarin väliin jää tosi tyhmät isot raot. eikö matalaprofiilirenkaat vielä korosta tätä? isompi tuumakoko vanteisiin? pitäskö autoa madaltaa myöskin vai? en kovin ohkasia nakkeja voi laittaa ja kamalasti madaltaa kun ajan paljon routaisilla hiekkateillä...
niin renkaan profiilin on pienennyttävä, muuten käy niin, että renkaat ei mahdu pyörimään kunnolla, ja nopeusmittarin virhe kasvaa.
Jos renkaan ja lokarin välinen rako häisitsee, (korostuu matalaprofiilirenkailla) ni silloin autoa on madallettava.- hartcrane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683