kotiutui eilen meille eläinkaupasta. Myyjän mukaan se oli siellä toisten nymfien kiusaama, koska oli arvojärjestyksessä alimmalla tasolla.
Kysyessäni ikää myyjä arvioi sen olevan vuoden vanha.
Kotiutusvaihe meni hyvin ja muutaman tunnin tuumailun jälkeen Papu jo söi ja vähän ääntelikin. Kaikenlaiset neuvot olisivat nyt tarpeen, että lintu kotiutuisi mahdollisimman hyvin. Mitä asioita tulisi huomioida? Ruokinnasta sain neuvoja eläinkaupasta, mutta muut neuvot jäi saamatta. Kertokaa omista kokemuksista ja neuvokaa minua, nymfien omistajat!
Nymfipoika Papu
ceylan250
2
461
Vastaukset
- ----
Hei! Kannattaa käydä www.papukaijat.net ja www.papukaijayhdistys.fi -sivuilla katselemassa, sieltä löytyy lintuharrastajia ja saa paremmin neuvoja ja opastusta linnun hoitoon ja muuhun liittyvissä asioissa.
- ceylan250
Kiitos vastauksestasi! Käyn tutustumassa sivuihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976