Toivon selvennystä asiasta tietäville soittamisesta ja viestittelemisestä lontoossa vielä kyseisissä tapauksissa
1) Englannista soitto Suomessa olevaan kännykkään
2)Suomesta soitto Englannissa olevaan suomen kännykkäliittymään (esim.050-1234567)
3) Englannissa toisesta suomen liittymästä soitto toiseen suomen liittymään (molemmat kännykät siis ENglannissa)
4) Englannissa soitto suomalaisesta kännykkäliittymästä paikalliseen lankapuhelimeen
Ja päteekö samat säännöt myös tekstiviesteissä?
Kiitos jo etukäteen vaivannäöstänne ja toivottavasti saatte selkoa selityksistäni. :)
hanna
vielä soittamisesta lontoos...
1
257
Vastaukset
- minne vain
TIETOLIIKENNE
Soitto maassa, jossa parhaillaan olet: suuntanumero kokonaan ja puhelinnumero.
Soitto Suomeen tai ulkomailla olevaan suomalaiseen liittymään: 358, suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa ja puhelinnumero.
Soitto toiseen maahan: maanumero, suuntanumero ilman ensimmäistä nollaa ja puhelinnumero
Siis suomen liittymän käännyyn ja kännystä tuo 358 ilman ensimmäistä nollaa kännynumero 50 123456
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858