Ibi Love?

Hot London Suomi Boy

Moikka Suomi!

Olen ollut 3vuotta taalla Lontoossa painamassa duunia ja nytten lauantaina eksyin eraaseen ita-lontoon clubiin, kun ovessa luki "Tonight Ibi Love from finland"

Tama nainen heitti sellaisen shown, etta yleiso oli rajahtaa ja minakin siina sivussa. Juttusille en paassyt vaikka yritin huutaa hanelle suomeksi ihan kurkku suorana.

Kuka tama Ibi oikeen on ja onko isokin stara siella kotosuomessa, vai joku tuntematon joka vaan tekee uraa taalla? Hiton kova mimmi mun mielesta kylla. (sorry textin honotus, mut taalla ei ole nappiksessa pilkkuja aan ja oon paalla)

18

7643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta,,,

      älä kiirehdi kotiin!

    • Vastaus...

      Ibi Love oli Idols 2 -kilpailija, joka ei päässyt esikarsinnoista läpi, mutta sai suurta julkisuutta käytöksellään kahdessa eri esikarsinnassa. Ibi Love päätyi myös vieraaksi Joonas & Ruben Showhun.

      Ilta-Sanomat
      http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?folder=/Uutiset/Viihde&pvm=3.10.2005&id=1062330

      Viimeinen esikarsinta:
      http://www.youtube.com/watch?v=JriZHLsQGR8&search=Ibi Love, Idols

      Ibi Love -verkosto?
      http://www.sahkojanis.com/foorumi/profile.php?mode=viewprofile&u=28&sid=02e9b921aeb236e5935e7f8eee0897d3
      http://www.innosencesucks.com/
      http://is.atspace.name/

      • sääliksi käy

        Ihmiset miettikää! Sen näkee suoraan, että sillä on
        2-suuntainen mielialahäiriö.
        Älkää käyttäkö tapausta hyväkseen. Ihmettelen, ettei
        Ruben:illa ja Joonaksella ollut aikanaan järkeä päässä, kun ottivat ohjelmaansa.
        F*^_ing London.


      • mieltä
        sääliksi käy kirjoitti:

        Ihmiset miettikää! Sen näkee suoraan, että sillä on
        2-suuntainen mielialahäiriö.
        Älkää käyttäkö tapausta hyväkseen. Ihmettelen, ettei
        Ruben:illa ja Joonaksella ollut aikanaan järkeä päässä, kun ottivat ohjelmaansa.
        F*^_ing London.

        olen, että joku häiriö sillä on.


      • huumaantunut
        mieltä kirjoitti:

        olen, että joku häiriö sillä on.

        itsestään, ja varmaan oikeasti ujo myös, niinkuin tuomaritkin idolsissa muistaakseni sanoivat. peitti sitä kauhealla riehumisella, tai sitten oli oikeasti aineissa...


    • Hyasinth86

      ibi love oli idols 2:sta tuttu,pisti koko ohjelmassa ranttaliksi..sai varmaankin suurimmalta osin pellen maineen sähläilyillään ja tuomareille heitetyistä solvauksistaan!

      • joiku

        Tyhmä kana joka lauloi karsinnassakin paratiisin väärin..hyvä muusikko tosiaan.


      • jhanna
        joiku kirjoitti:

        Tyhmä kana joka lauloi karsinnassakin paratiisin väärin..hyvä muusikko tosiaan.

        Mutta silti vetää Ibi headbangers ballia MTVllä säännöllisesti. Lontoossa. Aivan kuin V.Warvick aikoinaan. Repikää siitä.


    • Ibi Love vanha vitsi.Mikä siinä idols-häirikössä kiinnostaa?

      • provinssissa

        ja aivan kaameessa kunnossa. Vip teltassa veti ruisleipää kuin viimistäpäivää, ja possuili menemään. Aivan karmea sikailija, naiseutta ei ollenkaan ja hyvin epäseksikäs.


    • Anti-Ibi
    • mitäköhän nykyään

      puuhailee?

      • repe

        Janis kasvaa koiranputkea. Kävin muuten hänen haudallaan taannoin, Massachusettsin osavaltiossa DesMoinesin laitamailla. Eksoottista kyllä, Joplinin vieressä on Gibbsien perhehauta - mihin taannoin taas (nyyh) tuli lisäystä.

        No, who cares vittu anyway, mutta join siinä Joplinin haudalla potun southern comfortia, ja tunsin taas eläväni...


    • Kiimeli

      Ihanaa! Olisko Ibi Love vihdoinkin breikkaamassa, tosin suoraan ulkomailla. Itse olin Ibi-fani alusta alkaen, mutta valitettavasti Ibin tyyli oli liikaa konservatiiviselle ohjelmalle.

      Onko Ibillä keikkoja Helsingissä tänä kesänä?

      • loveks

        Ainakin tavalla pari keikkaa, ja populuksessa laulaa aika usein. Kivessä heittää bändin kanssa kans, ja tietty senaatintorilla silakkamarkkinoiden yhteydessä. Rasmuksen lämppärinä studio 52:ssa, ja sitten erotiikkamessuilla lämmittämässä dildovaginoita. Plus muut messut päälle.

        IBI on hottis! Suupperschottis!


      • leikkaa pois sitä
        loveks kirjoitti:

        Ainakin tavalla pari keikkaa, ja populuksessa laulaa aika usein. Kivessä heittää bändin kanssa kans, ja tietty senaatintorilla silakkamarkkinoiden yhteydessä. Rasmuksen lämppärinä studio 52:ssa, ja sitten erotiikkamessuilla lämmittämässä dildovaginoita. Plus muut messut päälle.

        IBI on hottis! Suupperschottis!

        isooooooa luomea naamassa. On suttuisen näköinen ja luomi suttaa vieläkin enemmän.


      • Ibi on sairas!
        leikkaa pois sitä kirjoitti:

        isooooooa luomea naamassa. On suttuisen näköinen ja luomi suttaa vieläkin enemmän.

        Haloo ihmiset!!! Se on täys narkkari ja jakomielitautinen! Miten te voitte kannattaa tollasta hörhöä, joka sattui pääsemään avoihoidossa olevana Idols-ohjelmaan? Ja mitä tuollainen mielipuoli tekeekään Lontoossa Suomen maineelle...huhhuhh. Pelottavaa.


      • vissiin Lontoossa
        Ibi on sairas! kirjoitti:

        Haloo ihmiset!!! Se on täys narkkari ja jakomielitautinen! Miten te voitte kannattaa tollasta hörhöä, joka sattui pääsemään avoihoidossa olevana Idols-ohjelmaan? Ja mitä tuollainen mielipuoli tekeekään Lontoossa Suomen maineelle...huhhuhh. Pelottavaa.

        vaan jossain fucking-Lontoossa, missäköhän se on ibin ihmemaassako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe