Tytöt miten on

Onko suomessa enää yhtäkään kilttiä ja rauhallista tyttöä? Joka ei juo atkuvasti, ei polta ei kiusaa tai pissistele muuten? Onko täällä ainuttakaan todella mukavaa tyttöä, jolla on kaunis luonne, joka on ystävällinen, rauhallinen ynm.. ?

Jos teitä on niin antakaa minun tietää se, kiitos vastauksista :) jos kukaan edes viitsei tuota lukea.

22

1751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

kyllä täällä on niitäkin =)

• ,.,.,

itseni luokittelen tälläiseksi henkilöksi :D Ja moni ystäväni on myös kuvauksiesi kaltainen, vaikka niitäkin ystäviä löytyy jotka eivät ole lähelläkään kilttiä tai rauhallista :D

• Minjentos

Minä voisin luokitella itseni tuohon, vaikka välillä kiusaankin... Ja leikin pissistä, se on vaan niin hauskaa:D mut perusluonne on kiltti ja hyväsydäminen... Toisinaan kylläkin kosto elää:D

• -SleepingBeauty-

Itse koen ainakin olevani yksi, ja monet ystäväni :)

• khyll

kyllä vain. jos sellaisen tytön haluat niin jatka etsimistä ja odottamista niin sellainen kyllä eksyy luoksesi jossain vaiheessa.

• - - -

niitä.. Kuvailusi mukaiset tytöt eivät vain useinkaan ole niitä suosittuja vaan niitä ns. sivusta seuraajia, jolloin meitä ei monetkaan huomaa, jäämme usein niiden suosituimpien varjoon.

• Nii tosiaa kiitos tähän asti vastanneille :)
        Mut jos joku tät viittii lukee ni mistäs teitä kilttejä tyttöjä voisi löytää? miten voisi kiinnittää huomiota? ja onko pojan ulkonäkö tärkä asia, vai rittääkö jos on muava? :) Kiitos etukäteen ojos joku vastaa :)

• Diiva-89
        Tassu89 kirjoitti:

Nii tosiaa kiitos tähän asti vastanneille :)
        Mut jos joku tät viittii lukee ni mistäs teitä kilttejä tyttöjä voisi löytää? miten voisi kiinnittää huomiota? ja onko pojan ulkonäkö tärkä asia, vai rittääkö jos on muava? :) Kiitos etukäteen ojos joku vastaa :)

festareilta, kahviloista, koulusta, harrastuksista, konserteista, tapahtumista, nuorisotiloista, kaupungilta, kaupoista, rannoilta, puistoista yms yms. Kun vaan katot ympärilles huomaat että kilttejä tyttöjä pyörii joka paikassa.
        Ei se ulkonäkö kaikkein tärkeintä ole, jos o mukava persoona ja tulee hyvin juttuun ja näkee maailman samalla tavalla niin ei se ulkonäkö ole nii väliä...

• mä oon kans huomannu, että kaikki mun kaverit(jotka siis sopii kuvaukseen(ja minäki)) on niitä hiljasempia ja syrjempään vetäytyviä ihmisiä. mä esimerkiks pysyttelen aina seinän vieressä, poissa muiden tieltä ja mielellään kulmassa, jollon ei oo ainakaa tiellä. kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, ketkä katsovat muita ihmisiä ja ketkä seiniä tai lattiaa keskittymättä ihmisiin (ainakaan liian pitkäksi aikaa). kuitenki mä yritän aina hymyillä ja juttelen mielelläni jos mun kanssa juttelee :) se piristää aina päivää paljon, vaikka sitte vaa moikkaa ja kysyy kuulumisia. varmasti jää mieleen. ;) rohkeesti vaa moikkaamaan ja kysymään miten menee :) jo siitä, miten tervhdykseen ja kuulumisiin vastaa (äänensävy, hymy, katseensuunta) kertoo jo vähän siitä onko suunta oikea :)

• LäheisyyttäKaipaavaTyttönen

Minä olen yksi sellainen..en oo mikään itsekehuja,mut kaverit ja tuttavat sanovat mua herttaiseks ja lempeeks...

itse olen miettinyt onko samantyyppisiä poikia,mutta olen huomannut että kyllä niitäkin täällä päin muutama on :)

• riia17

osu kyllä nii kohdalle tuo kuvaus.. kuvailisin varmaan itteäni just noin jos pitäis:).. ELI KYLLÄ MEITÄ ON OLEMASSA... varmaan melko paljonki.. se onki se ongelma, että meitä ei huomata, kun ei pidetä itestämme ääntä.. mikä on toisaalta surullista, koska monesti ne hiljasimmat ja ujoimmat
      tyypit on just niitä aidoimpia ja ihanimpia:)

ja siitä ulkonäöstä.. jokaisella on oma makunsa.. se joka on toisen mielestä ruma voi toisen mielestä olla jotain ihan muuta... en voi kyllä väittää etteikö ulkonäöllä oo merkitystä, mutta ei se tarkoita, että pojan pitäisi olla komea.. kokonaisuus ja luonne on tärkeintä:)

• Neiti täydellinen

Kauneus on katsojan silmissä. Jotkut silmät ovat sokeita. Jotkut eivät näe niitä yksinäisiä varjoissa. Jotkut eivät näe heitä vaikka he seisoisivat edessä ja puhuisivat kauniita.

Voisin sanoa että minä olen kiltti tyttö. En polta, en kiusaa, en pissistele. Mutta minullakin on paheeni. Minä näen sen likaisen ja tyhmän pienen ihmisen jokaisen sisällä. Itsenikin.

Minä vien kiltteyden äärirajoille. Toikkarissa lukee keskiarvona 9,86. Tietysti minulla on kavereita joita kuuntelen, lohdutan ja avitan melkoisen pyyteettömästi. Minulla on perhe jota rakastan ja joka on tukenani. Opettajatkin arvostavat minua, kukaan ei uskalla kiusata enkä minä kiusaannu vaikka joku yrittäisi. Olen koskematon, ihmisten ulottumattomissa, olen neiti täydellinen ja totaalinen hullu. Likainen pieni hullu likaisten tyhmien ihmisten keskellä.

PS: Olisin äärimmäisen kiitollinen jos kirjoittaisin Suomen isolla kirjaimella.

• Hyasinth86

kyllähän tuollaisia tyttöjä vielä löytyy..Itseni luen tuollaiseski ja uskon että aika moni muukin on jotain muuta kuin "pissis"

• Carmelita_

Onhan niitä kun vaan viitsii ympärilleen vähän katsella :)
        Vaikka mullakin päättötokarin keskiarvoks jäi huimat 6,2 en oo silti mikään pissis joka ryyppää viikonloput ja polttaa,mutta myönnän että joskus sitä tulee juhlittua kavereiden kanssa..
        Ei mullakaan ole poikaystävää vaikka monet on kauniiksi kehuneetkin.En halua jotain yhdenyön juttua vaan jotain kestävämpää..Kyllä se oikea vielä kohdalle sattuu :)

• kyllä meitä löytyy, täytyy vaa osata etsiä :)

• Writer^^

No..minä en juo lainkaan.Olen kiltti,rauhallinen ja tunteellinen.Haluaisin vierelleni pojan joka silittäisi poskiani ja kertoisi että olen täydellinen..Haluaisin jonkun,jonka kanssa puhua kaikesta.Haluaisin jonkun jota rakastaa.

En tiedä onko minulla kaunis luonne,mutta toivon niin.En hauku toisia mielelläni,nauran paljon ja olen pääsääntöisesti optimistinen.Olen hieman ujo mutta kun tutustun,näytän todellisen luonteeni.Minua on joskus haukuttu pissikseksi,mutta minulla on tosin pissismistä hieman eri käsitys kuin joillakin.Mielestäni pissikset ovat feikkejä jotka esittävät kovaa,ryyppäävät,kikattavat hysteerisesti,polttavat,esittävät kavereilleen ihanaa ystävää mutta juoruavat seläntakana..Pissisten poikaystävät vaihtuvat myös usein tiuhaan.Nuo ovat minun mielipiteitäni,mutta jotkut ovat sanoneet minua pissikseksi koska ostan vaatteita Vero Modasta.Heh,sekö on sitten pissiksen määritelmä? :D

kirjoittelin taas jotain omia outouksiani.Tuskin kukaan tätäkään luki.Mutta ei se mitään.

PS:Tassu89,olen lukenut juttujasi aikaisemminkin,ja vaikutat mukavalta tyypiltä.Halusin sinun vain tietävän sen. (:

• Toi et mistä ostaa vaatteet ei tosiaa oo pissiksen määritelmä :D:D Mä toivon et tarkotit tota mitä sanoit musta :)

Kiitos kaikille vastanneille, ja vieläkin saa vastailla, mukava lueskella vastauksia :)

• Sophia

en ole kaunis ulkoisesti, mutta olen ihan mukava, enkä polta, juo enkä pissistele enkä kiusaa :D

• No-Face

:'D

No joo, en kyllä sanoisi luonnettani kauniiksi. Ja olenpa muutenkin varattu :P

Parhaat viedään päältä ;) [ei ainakaan omakehu haise]

anteeksi olen tosi väsynyt

• flower_

no kyllähä meitä kivoiki on... itse taas olen miettinyt et olisko noita polttamattomia tai juomattomia kundeja kun omani polttaa ja juo.. itse inhoan sellasta.. todellaki tuntuu et ei oo olemas enää kivoi ihmisii mut kait niitä jostai kolosista löytyy.. :)

• kylvaanmie

tai no miten sen ottaa.. :) en ole hirveän rauhallinen, tai no osittain olen. en juo enkä polta enkä kiusaa tai pissistele. :D
      olen mukava ja minulla on kaunis luonne, olen ystävällinen... :D
      annoin sinun tietää sen. :)

• ...

No, mä en ainenkaan juo enkä polta, en kiusaa tai pissistele.Oon ystävällinen, rauhallinen jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe