itse maksoin ekaksi suomalaiselle tilille josta ei kuulunut mitään 3 päivään maksusuorituksesta, ja sen jälkeen tänään maksoin estonian tilille
saas nähdä tuleeko sitä domainia minkä maksoin jo
jos ei tule niin pistän [email protected] kunnon palautetta, ja jos en saa rahojani takaisin, niin pistän asian eteenpäin ja webolille käypi huonosti
ja muutenkin laskutus oli todella epäselvää!
webol.fi
4
2493
Vastaukset
- gameplan-master
Kyllä vaan itse sain palveluni käyttöön suunnilleen kolmessa päivässä palvelun tilaamisesta. Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyä, eikä raivota itselleen?
- Jevexi
Mulla on yhteensä Webolilta ollut 3 domainia, 2 tällä hetkellä käytössä. Ei koskaan ole ollut mitään suurempia ongelmia. Tyytyväinen ollut. Yhteyttä vaan nätisti asiakaspalveluun, kyllä se Mr.J sieltä neuvoo ;>
- luottamuskysymys
Onko tuo webol kuinka luotettava yritys?
ainakin sähköposteihin vastataan todella nopeasti, mutta voinko olla mitenkään varma, ettei firma vaikka kaadu parin kuukauden kuluttua ja kaikki katoaa sen sileän tien... tai sitten vuoden kuluttua hinta onkin kymmenkertainen...
mikä on se suuri vakaavarainen firma tuon webolin takan? - Tomppa--
luottamuskysymys kirjoitti:
Onko tuo webol kuinka luotettava yritys?
ainakin sähköposteihin vastataan todella nopeasti, mutta voinko olla mitenkään varma, ettei firma vaikka kaadu parin kuukauden kuluttua ja kaikki katoaa sen sileän tien... tai sitten vuoden kuluttua hinta onkin kymmenkertainen...
mikä on se suuri vakaavarainen firma tuon webolin takan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752