Yritetään uudelleen

Elikkä te rakkaat ihmislapset jotka olette huijatut skientologiaan.Niillä jotka ovat teidät siihen saaneet mukaan on kaksi tarkoitusta.
Huijata teiltä aika,raha,sielut.
Saada teitä huijaamaan ihmisiltä heidän aikansa ja rahansa.

Ihmiset rakkaat yrittäkää ymmärtää että tuo skientologian tie ei pelkästään vie teiltä rahoja vaan vie helvettiin.

Jotta pelastuisitte,teidän tulisi hylätä nykyinen elämänne ja kääntyä Jeesuksen Kristuksen puoleen.
Vaikka tuntuisikin vaikealta niin mainittakoon
Mark 10:29-30"Jeesus sanoi>totisesti, minä sanon teille ei ole ketään,joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,eikä nyt tässä ajassa saisi satakertaisesti taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja,vainojen keskellä ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää"

Eli kaikesta hyvästä mitä tuo antaa on mahdollisuus siitä luopuessaan saada satakertaisesti enemmän.Plus ottaen huomioon ettei teidän enää tarvitse pistää järjettömästi rahaa niihin turhuuksiin joita skientologia-liike teiltä vaatii.

Muistutan siitä että on mahdollista saada Kaikkivaltiaalta armo niistä rikoksista mitä olette liikkeessänne tehneet.
Toinen vaihtoehto on ottaa vastaan Hänen tuomionsa.

10

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ACD
      • tutkimukseni

keskeytyi. Lisää tätä, olisi mukava lukea kuinka Jesse-pojan suosikki ja Ron-pojan suosikki vähän keskustelevat.

• Dekkari.

...profeetta julistaa uskoaan toiselle ?

Kuis se haaste etenee siellä Dianetiikkakeskuksen syövereissä ?

Alan pikkuhiljaa epäilemään, että olet ACD jänistänyt haasteesta ?

Ei kai ole syytä edes epäillä tuollaista ?

D :)

• vaan se minä mikä jää jäljelle kun fyysinen ruumis lakkaa olemasta.
        Jokaisella on sielu,sitä ei tarvitse etsiä vaan siitä pitää pitää huolta.

Hengestä sanottakoon että scientologian aksiomista tuskin on hyviä henkiä.Taitaapi asia olla niin että siellä ne henget esiintyvät hyvänä,mutta tosiasiassa niitten vaikutuksen alla olo on vaarallista..
        Ainoastaan Jumalan henki on hyvä.

Kiitos, mutta kerrottakoon että paholainen on plagioija.Se pyrkii plagioimaan sitä mitä Jumala tekee.Kannattaisi sinun ottaa varmuus asiasta ettei näin ole skientologian tapauksessa koska erehtyminen on kohtalokasta.
        Jumala toisinaan järjestää tilaisuuksia missä on Hänen henkensä ja siellä on mahtava fiilis.

Tällaista paholainen pyrkii plagioimaan järjestämällä mm.transendenttisia istuntoja.
        En tiedä minkälaisia teidän tilaisuuksissa henki on mutta rakas ihminen varottaisin vähän.

Hyvää kesää.

• k.k..

..kun olet lähtenyt mukaan moiseen roskaan. Toivon, todellakin, että silmäsi avautuvat jonakin päivänä ja tajuat mitä teet, ennen kun menetät rahasi, perheesi, ystäväsi ja jäät yksin rahanhimoisten, epäeettisten scientologia-huijareiden kanssa.

• Dekkari.

...lippua kanniskelet ?

• vaan Jeesuksen Kristuksen taistelulippua.

• Dekkari.
        L.J.H kirjoitti:

vaan Jeesuksen Kristuksen taistelulippua.

...selittääkin jo kaiken.

Uskontohörhö julistamassa toisessa uskontohörhöjen palstalla.....

• Huhhahhei

Yks huijattu moittii toista samanlaista huijatuksi tulemisesta.

• ntnt

ntnt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82