Onko totta, että Harry Potter -kirjojen todellinen kirjoittaja on Tuula Sariola? Näin ainakin huomasin kuulleeni.
Potterin kirjoittaja
12
1066
Vastaukset
- kalleke
onks tää totta? ei voi olla...
- kyl
oha se varma.
totta. Tuula Sariola ei ole ikinä kirjoittanut kirjan kirjaa. Ja Potterit on kirjoittanut J.K. Rowling
Kyllä se on Shakespeare.
- Salazar90
MissSnape kirjoitti:
on... :D
Tämä hän se tosi juttu oli... :D
- kirjoittaja olen minä
Minähän se Potterin väsäsin aikani kuluksi.
Jaa, että hyvä kirja.. Sitähän mieltä minäkin.- Minäpä vain
Jaa SINÄ! Hauska tavata.
...on Tuula Sariola, mistä se nimi on tuttu??? :/
Se oli toinen sen taannoisen kirjaskandaalin osapuolista. En muista kumman nimellä oli julkaistu jotain dekkareita vaikka kuinka, ja nyt yhtäkkiä se oikea kirjoittaja päätti paljastaa kaiken.
Pat_Bateman kirjoitti:
Se oli toinen sen taannoisen kirjaskandaalin osapuolista. En muista kumman nimellä oli julkaistu jotain dekkareita vaikka kuinka, ja nyt yhtäkkiä se oikea kirjoittaja päätti paljastaa kaiken.
...nyt muistan!!! :D kiitoos..
- Legolas
J.K. Rowling on kirjoittanut Potter-kirjat. Jaana Kapari on kirjat suomentanut. Tiedoksi vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583