Olisi mukava tietää mitä koiria palstalaisilla on? Ja montako?
Mitä koiria
10
577
Vastaukset
- Milnu
rehellisesti seropeja.
- vanupallo
vasta tulossa 16. tätä kuuta suomenlapinkoira , ja vanhempien nyt 17vkoinen seefferi uros pari kertaa viikossa hoidossa luonani :)
- leevilyyti
kaksi seropia ja tietty mahottoman suloisia=D
- seropeja :)
Kaksi seropi tyttöä! Suomnelapinkoira/norjanharmaa
ja toinen on Saksanpaimen/Suomenlapinkoiraa. Ja nyt tulossa Sakemanni/Collie tytteliini
- r.iikka
on 2 koiraa: kohta 2v. seropinarttu sekä pahamaineinen ''paperiton'' rotukoira, 1½v ''collie'' uros.
selvennykseksi voin sanoa että ''collieta'' ostaessamme tiesimme ostavamme seropin, emmekä maksaneet siitä mitään puhdasrotuisen hintoja, mitä jotkut ilmeisesti valitettavasti maksavat. - peeris
on kirjaton ja rodultansa määrittämätön. Mutta noutajaa ja collieta suvusta kuulemma ainakin löytyy.
- dogira
Mulla on oma paperiton rotikkapentu ja sit on viel paperiton myöskin cockerspanieli vanhus.
Vanhus on mun isän koira mut mä pidän siitä huolen kun isä on reissuhommissa. 3 vuotias rottweiler löytyy ja 12 viikkonen sekarotuinen (kiharakarvaisen noutajan ja leoberginkoiran risteytys,ja on siinä hieman jotain muutakin) =)
- löytyy
1 v, 3 v ja 13 v. sakemannit
- hekku
3v sakemanni narttu [harmaa] ja kirahvinkokonen 2v sakemanni uros...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111571Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931131- 83991
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49771
- 50766