En koskaan tiedä miten päin verhot pitäisi ripustaa, joten kysyn tällä kertaa täältä neuvoa ;)
Eli kumpi pää kiinnitetään niihin nipsuttimiin: toisessa päässä verhoa on 6,5cm leveä taitos eikä muuta erikoista, toisessa päässä taas taitos on 8,8cm mutta siitä on yläosa ommeltu vielä kolmen sentin levyiseksi omaksi osiokseen, ja tässä päässä on vielä pesuohjelappu ja valmistajan lappu.
Itse laittaisin tuon pesulapullisen ja leveämmän pään ylös mut kun kysyin tutulta neuvoa niin hän olisi laittanut toisinpäin... :D
Kummin päin verhot?
4
6518
Vastaukset
- ---
No minä laittaisin ainakin niin kuin sinäkin sen laittaisit, eli leveämpi pää ylös. Siihenhän on ommeltu verhotangollekin kuja, joten kyllä se pää on tarkoitettu ylös!
- ripustusta
Verhon alakäänne tehdään leveämmäksi kuin yläkäänne.
MUTTA sinun verhossasi onkin yläkäänteeseen tehty lisäksi ns. harja, joka jää verhokiskon yläpuolelle ja sen alla on kuja pujotettavalle tangolle. Se lappupää kuuluu ylös!- Käki Äimästä
Laitan verhot itsevarmuutta puhkuen leveämpi pää ylös :)
- Anonyymi00004
Mulla on semmoset verhot mitkä on ompelimosta ja niissä on se kangas laitettu niin päin että kuvat menevät väärin päin jos laittaa sen leveämmän sauman ylös X(( Olen ennen aina laittanut myös leveän ylös mutta noissa verhoissa en ja häiritsee mutta kai se on parempi kuin että kuvat olisivat väärinpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029