Mitä eroa on?
VRCSA
VRSCB
ja mallihan oli veerod
V-ROD EROT
4
1827
Vastaukset
- Shovelhead
oma-aloitteellisuus kannattaa. Katso www.harley-davidson.com / USA ja 2005 mallit. Siellä se onni on...
- ei pyörää omistava
Katsoin joo, mut en huomannu muuta eroo ku väritys(?)
ÖÖÖ... kuinkahan paljo kusta ja paskaa tulee niskaan jos kysyn , mistä v-rodia oikeen tankataan? - Carbon
ei pyörää omistava kirjoitti:
Katsoin joo, mut en huomannu muuta eroo ku väritys(?)
ÖÖÖ... kuinkahan paljo kusta ja paskaa tulee niskaan jos kysyn , mistä v-rodia oikeen tankataan?Terevex,
Rodeissa polttoaineen täyttöaukko on satulan alla. A,B,D tankki vetää 14 litraa ja R mallissa 19 litraa. Vakiona oktaanisuositus 95E, Ysikasilla saa tehdä jo aika muikeita viilauksia, eikä nakuttele.
Kesää... - 95E
Carbon kirjoitti:
Terevex,
Rodeissa polttoaineen täyttöaukko on satulan alla. A,B,D tankki vetää 14 litraa ja R mallissa 19 litraa. Vakiona oktaanisuositus 95E, Ysikasilla saa tehdä jo aika muikeita viilauksia, eikä nakuttele.
Kesää...Tänks ,veri asiallisesta heitostasi.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740