APUA PUUNKAATOON

HUIH kaatuu

Pihallamme kasvaa todella isoja puita noin 30m korkeita,olisiko kajaanissa tai lähiympäristössä semmosta firmaa mikä hoitaisi tämmösiä tapauksia?

12

3214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.Velin

Sähkölaitos varjellakseen ilmajohtojaan ja palokunta ehkä muuten vain. Molemmilla on tarvittava kalusto.

• auts mitkä hinnat

Kysäsin palokuntaa oli todellinen pommi kuulla että kolmen puun kaato tulisi maksamaan noin 1000e,näin ollen mun puolesta kaatukoot itestään...ellei se sähköyhtiö kaatais halvemmalla?mutta enhän minä kuitenkaan niin hullu ole että maksan 6000mk kolmen puun kaatamisesta salikaa mun nauraa.

• metsurit hoitivat
        auts mitkä hinnat kirjoitti:

Kysäsin palokuntaa oli todellinen pommi kuulla että kolmen puun kaato tulisi maksamaan noin 1000e,näin ollen mun puolesta kaatukoot itestään...ellei se sähköyhtiö kaatais halvemmalla?mutta enhän minä kuitenkaan niin hullu ole että maksan 6000mk kolmen puun kaatamisesta salikaa mun nauraa.

puunkaadot ammattitaidolla.
        Minusta tuntuu, että palokunnan pojilla ei ole edes ammattitaitoo tuohon hommaan.
        Etsipäs joku metsuri lähipiiristäsi ja osta sille kossupullo tai anna motti polttopuita, niin
        kyllä kaatuu puusi pois.

• Huntti

Kannattaa soittaa ja kysäistä.

• ppp

Husovarna liiteristä tai lainaa naapurilta. Sitte täräytät puun nilikasta poikki ja maan vetovoima hoitelee loput. ps. käy ekaksi vakuutusyhtiöllä ja ota hyvät vakuutukset niin kyl se siitä.

• Husovarna kouraan ja tulee oravastakin jalkamies:)

• puunkaataja
    • touhuo

unohda ne palokunnat ja sähköyhtiöt, ei ne palomiehet sentäs mitään metsureita ole, ainakaan suurin osa. puut kaadetaan taidolla, ja ilman kokemusta ei ole taitoa. joten otappas yhteys johonkiin metsuriin... en suosittele että itse rupeat kaatelemaan, voi mennä koko talo polttopuuksi.

• apua löytyy
    • jelps

suurten puitten kaatoon ja hinnasta päästään sopimukseen

• kaadettu on

Sain apua ammatti kaatajilta.Kaksi kaveria kävi ne kaatamassa siinä oli yleisöä tuli naapuria ja naapurin tuttavaa vaikka meidät ajettiin sisälle pois jaloista.Sinne pötkähtivät puut takapihalle.Sotku oli kyllä kamala irvistää.Tuli taloo poltto puuta ja jäi vähän askarteluunkin naurahtaa.

• jelps
        kaadettu on kirjoitti:

Sain apua ammatti kaatajilta.Kaksi kaveria kävi ne kaatamassa siinä oli yleisöä tuli naapuria ja naapurin tuttavaa vaikka meidät ajettiin sisälle pois jaloista.Sinne pötkähtivät puut takapihalle.Sotku oli kyllä kamala irvistää.Tuli taloo poltto puuta ja jäi vähän askarteluunkin naurahtaa.

sepäs hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe