Pidän nimestä Estella. Onko mielestänne liian fiini? Myös Amelie/Amelii on mieleeni.Mitä mieltä?
Estella
8
2703
Vastaukset
- mieleen
Estellasta Estrella, sipsit. En vain voi mitään..Amelie ja Amelii ihan hyvät nimet , mutta ei niin mun makuun.
- Gil
Pidän aivan valtavasti! Ihana, ihana nimi, jolla ihana, ihana merkitys =)!
Muita tähtimerkitysnimiä:
Astra
Csilla
Elanor
Est(h)er
Stella
Tara...
Kävin näitä läpi, kun odotin esikoiselle (Rosa=ruusu) pikkusisarusta. Tähdestä tulikin karhu ja kauniit tytönnimet jäivät käyttämättä. Estella on aivan ihana nimi ja jos siitä jollekin tulee vuoristo, paimenkoirarotu taikka perunalastut (Estrella) mieleen, niin onhan niitä pahempiakin mielleyhtymiä olemassa. Hieno nimi, jonka valinnan puolesta pidän peukut ja varpaat pystyssä. :)
Amelie/Amelii/Amelia on kaunis nimi sekin. Lääketieteellinen merkitys hieman häiritsee.- alva
Mikä on amelian/ameliin/amelien lääketieteellinen merkitys? Aina olisi hyvä tietää jos nimet tarkoittaa jotain tai kuulostaa joltain mitä ei itse ole tajunnut.
- Gil
alva kirjoitti:
Mikä on amelian/ameliin/amelien lääketieteellinen merkitys? Aina olisi hyvä tietää jos nimet tarkoittaa jotain tai kuulostaa joltain mitä ei itse ole tajunnut.
-yhden tai useamman raajan (synnynnäinen) puuttuminen.
Minusta Estella/ Estelle sopisi paremmin toiseksi nimeksi.
- ehkä..
parempi...? Estellasta tulee sipsit mieleen :D
- sisiliskosisko
nimeltään Lotta Estrella, ei siis Estella vaan Estrella.
Suku oli aluksi kauhuissaan, mutta tottui ajatukseen.
Itse en ristiäisissä ollut ja ihan 100 prosenttisen varma en ole tokanimestä, mutta
minulle sanottiin että se oli toinen nimi.
Estella on nätti nimi - Anonyymi00008
Ihana nimi on Estella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2468025Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223367Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872935Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92845"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1332509- 252273
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382202Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371716- 241690
- 221421