Menimme kaverin kans uimaan paltaniemelle eilen Maanantaina ja tietenkin se oli täynnä joka tuskin ketään haittaa.Nooh!!! Asiaan..... Ajoimme autolla alas niin sinne oli 4 kpl autoja joilla oli jäähallin kokoinen asuntovaunu mukana jotka veivät vähintään 20-30 autopaikkaa. Leirintäalue on kumminkin vaan 100 metrin päässä siinä ylempänä. Moni kävi kääntymässä siinä ja lähti sitten pois koska ei ollut yhtään vapaata autopaikkaa näiden teidentukkojen takia. Ensi kerralla teen toisin koska nyt en jaksanut ruveta valittamaan. Uskon että lähteevät nopeasti sen jälkeen.
paltaniemi uimaranta
12
2408
Vastaukset
- kerralla
turha sitä tänne on avautua että ens kerralla ens kerralla.. jos kerran ei pokka riitä asiallisesti asiasta mainita ekalla kerralla niin tokalla kerrallako meinaat uskaltaa riehua?
- 20-30
autopaikkaa??? Kävin itsekin eilen paltaniemellä ja näin nämä vaunut. Miksi heillä ei olisi yhtälainen oikeus parkkeerata siihen? Mikä vi..n leirintäalue???? Miksi muut eivät voisi kävellä sitä 100metriä? Olisit valittanut asiasta kuitenkin, vaikka ne olisi parkkeerattu sinne mäen päälle!!! Mikäs helv..tin kyläpoliisi sinä luulet olevasi, että sinä päätät ketkä saa parkkeerata ja mihin???? Kaikenlaisia vinkujia....
- asuu kaupungissa
ainakin täällä variskankaalla. Parkkeerasin vaununi rivitalon eteen että, voin kantaa tavarat pois jota oli paljon, koko perheen kahden viikon reissulta. Välillä täytyi kuitenkin käydä kaupassa jona aikana naapuriin muuttanut jo alusta alkaen kaiken omistava v...umainen nais immeinen, kävi parkkeeraa autonsa aivan koukkuun kiinni. Ja vielä keula edellä.
Kun sitten sain tavarat vietyä painasin riikkaria, kärttyisä aina naama norsun v.tulla oleva naapuri kävi ikkunassa, muttei tehnyt elettäkään että olisi siirtänyt autonsa.
Kysymässä piti käydä eikä sittenkään tahtonut tulla vaan katteli ikkunasta. Lopussa kun jo olin lähteä uudestaan hän saapui kauhean v.......n kera, että mikä vaunun parkkeeraus paikka tämä on. Hänen oma auto saa kyllä seistä risteysalueella oman oven edessä ja väärällä puolen tietä tietenkin, yöt ja päivät vaikka oma tolppapaikka on kymmenen metrin päässä. Siinä sain kuulla myös miten en tervehdi arvon rouvaa.
Sekin into loppui kun toivotin heidän muuttaessaan kaikki tervetulleeksi taloon, mulkaisulla ja puhumattomuudella. Sitten kun oli hyvä juorukaveri kylässä ja oltiin tupakalla oven edessä josta kaikki savu imeytyi ulko-oven korvausilma venttiilistä sisään, sanottiin päivää, aina vastasin. Yksin kun sattui ulos yhtä aikaa ei sanonut sanaakaan toivottaessani hyvää huomenta.
Luoja on suonut joillekkin ihmisille v....maisen ihmisen jalon luonteen piirteen. Vaikeeta on vaunun vetäjän elämä varsinkin kun naapurina asuu kaiken omistava oman erinomaisuutensa tietävä yksinäinen naisihminen.
- Jaksanut
kävellä Paltaniemen koulun pihalta?Siellähän oli vapaita paikkoja vaikka kuinka paljon.
- on hyvä
lahja !!!!! Sen huomaa kaupungissakin, auto pitää parkkerata ulko-oven viereen, ettei tarvitsisi kävellä metriäkään
- ja useimmiten
on hyvä kirjoitti:
lahja !!!!! Sen huomaa kaupungissakin, auto pitää parkkerata ulko-oven viereen, ettei tarvitsisi kävellä metriäkään
siihen invapaikalle, koska muita paikkoja ei satu olemaan vapaana. Muuten, aloittajalla on karavaanarikompleksi. Tekis niin hel... omaa vaunua, mutta ei ole napsuja. Kyrsiihän se hiljastakin miestä!
- pekkanen
ja useimmiten kirjoitti:
siihen invapaikalle, koska muita paikkoja ei satu olemaan vapaana. Muuten, aloittajalla on karavaanarikompleksi. Tekis niin hel... omaa vaunua, mutta ei ole napsuja. Kyrsiihän se hiljastakin miestä!
Joo. Ei minulla tee omaa vaunua mieli. En ole sen tyyppinen ihminen. Tarkoitus oli vaan tiedottaa että se mitä 4 kanavaanaria vie tilaa. Niillä ei kaikilla vissiin järki sano että ne voi jättää vaununsa ylös. Siellä on tilaa yllinkyllin näillekkin. Toki minä jaksan kävellä kauempaakin mutta entäs ne jotka ei jaksa? Niille on helpompi jättää auto lähelle rantaa. Enkä minä ole ainoa joka asiasta on vittuuntunut. Tämänkin palsta laatu toki tiedetään joten kyllähän sen huomaa jos on kajaanilainen että vittuillaan vaan jos asiasta mainitaan. Kajaanilaiset on vaan valittajia täynnä ja kyllähän sen jokainen jo tietääkin. Kateellista kansaa. Olisitte lleet paikalla niin olisitte olleet tietoisia tilanteesta.
- kommentoitua
pekkanen kirjoitti:
Joo. Ei minulla tee omaa vaunua mieli. En ole sen tyyppinen ihminen. Tarkoitus oli vaan tiedottaa että se mitä 4 kanavaanaria vie tilaa. Niillä ei kaikilla vissiin järki sano että ne voi jättää vaununsa ylös. Siellä on tilaa yllinkyllin näillekkin. Toki minä jaksan kävellä kauempaakin mutta entäs ne jotka ei jaksa? Niille on helpompi jättää auto lähelle rantaa. Enkä minä ole ainoa joka asiasta on vittuuntunut. Tämänkin palsta laatu toki tiedetään joten kyllähän sen huomaa jos on kajaanilainen että vittuillaan vaan jos asiasta mainitaan. Kajaanilaiset on vaan valittajia täynnä ja kyllähän sen jokainen jo tietääkin. Kateellista kansaa. Olisitte lleet paikalla niin olisitte olleet tietoisia tilanteesta.
liian henkilöön menevästi, muuta yleisellä tasolla on valitettavan monta kertaa tullut huomioitua, että nuoret "kollit" pysäköivät invapaikoilla. Huomio on helppo tehdä, koska itselläni on invapysäköintiin oikeuttava lupa.
Toinenkin, varsinainen jutun aihe, koskee minua, sillä olen ollut karavaanarina 28 vuotta. Pysäköiminen vaunun kanssa oikeuttaa samaan kuin ilman vaunuakin (ellei liikennemerkein ole kielletty). Kun kerran Paltaniemen uimarannan "alaparkissa" saa pysäköidä, niin asiassa ei ole mitään moitittavaa. Siinähän se vaunuilijan ihanuus juuri on parhaimmillaan. Vieressä sinisenä siintelevät Oulujärven aallot, ja välillä voit piipahtaa vaunuun nokosille tai/ja syömään. Perustellumpaa sinne alas on vaunu viedä, kuin se pelkkä kulkuneuvo.
Niin ja se katellisuus????? Kaikella ystävyydellä katsellaan vain peiliin. - minä siellä
pekkanen kirjoitti:
paikalla olinkin ja ihmettelenkin tuota sinun kitinää. Kaikki saa parkkeerata sinne alas jos haluaa, kuka ehtii ensin. Ja jos on niin huonokuntoinen ettei 100m jaksa kävellä niin tuskin on uimarannallekaan mitään asiaa.
outoa myös, että sinä puheissasi halveksit näitä vaunun vetäjiä. Mikähän siihen mahtaa olla syynä??? - ????
kommentoitua kirjoitti:
liian henkilöön menevästi, muuta yleisellä tasolla on valitettavan monta kertaa tullut huomioitua, että nuoret "kollit" pysäköivät invapaikoilla. Huomio on helppo tehdä, koska itselläni on invapysäköintiin oikeuttava lupa.
Toinenkin, varsinainen jutun aihe, koskee minua, sillä olen ollut karavaanarina 28 vuotta. Pysäköiminen vaunun kanssa oikeuttaa samaan kuin ilman vaunuakin (ellei liikennemerkein ole kielletty). Kun kerran Paltaniemen uimarannan "alaparkissa" saa pysäköidä, niin asiassa ei ole mitään moitittavaa. Siinähän se vaunuilijan ihanuus juuri on parhaimmillaan. Vieressä sinisenä siintelevät Oulujärven aallot, ja välillä voit piipahtaa vaunuun nokosille tai/ja syömään. Perustellumpaa sinne alas on vaunu viedä, kuin se pelkkä kulkuneuvo.
Niin ja se katellisuus????? Kaikella ystävyydellä katsellaan vain peiliin.on vähän aihetta moittia teidentukkoja.Ovat joka paikassa tukkona,samanlaisia ovat tanssipaikoillakin. Ja kaiken lisäksi tanssehin tullaan, niin haistaan suorastaan paskalle hielle ja viinalle.Kokemuksesta ei ole hyötyä,jos ei ole sivistystä ja käytännön järkeä.
- sovi
???? kirjoitti:
on vähän aihetta moittia teidentukkoja.Ovat joka paikassa tukkona,samanlaisia ovat tanssipaikoillakin. Ja kaiken lisäksi tanssehin tullaan, niin haistaan suorastaan paskalle hielle ja viinalle.Kokemuksesta ei ole hyötyä,jos ei ole sivistystä ja käytännön järkeä.
minuun nuo mainitsemasi "ominaisuudet". En ole teiden tukkona, en haise hielle, enkä missään tapauksessa käy tansseissa, Haluaisitko suoritaa uuden arvonnan???
- Naurava kulkuri
Uimarannalle tuleminen, koko poppoolla peseytymään on eriasia kun uimaan ja virkistäytymään. Leiriytyminen uimarannalle on "yleensä" kieletty.
Jos kieltomerkkejä ei ole niin kärsi vaan näistä pyörien päällä olevista kakkahuuseista...
Kun puhutaan teiden tukoista, roskaajista niin yleensä viitataan puheilla asuntovaunuja ja matkailuautoja. Sen mitä ne tuolla tiellä aiheuttaa isoille autoille ja muille kanssa kulkijoille niin herran haltuun. Ei päätä, eikä häntää ole heidän touhuissaan.
Suviseurojen jäljiltä on teiden varret täynnä p*ska vaippoja. Tämän roskaamisen kohdalla ei käy lause: Maasta olet tullut ja maaksi olet jälleen tuleva...vai miten se meni...
Kun tarpeeksi uskoo kaitpa tuota sitten heidän mielestään saa myös roskata.
Mm. Mainuan risteyksessä keskellä TIETÄ oli paskavaippoja!
Olin unohtaa..miten löydätte kotia jos ette löydä P-paikan roskista tien vierestä edes??
Silmät auki kun liikutte tuolla yleisillä alueilla vai syydättekö roskanne kotipihaannekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862