Arvon wiccat

aaveneito

Luulen että kuulun teidän kunnianarvoisaan joukkoonne. Sillä tedän että tosiaan haluan kuulua joukkoonne.

Olen jo pitkän aikaa valvonut myöhään iltaisin peläten jatkuvasti. Peläten kuolemaa, peläten oikeastaan kaikkea.

Eilisiltana poltin kahta kynttilää huoneessani, vihreää ja sinistä aivan omaksi ilokseni. Hetken mielijohteesta pyysin Maalta neuvoa ja johdatusta. Hän ei vastannut.

Aamulla heräsin, kesälomalla pinttyneistä pahoista tavoistani huolimatta puoli kuuden aikoihin. Aurinko se siinä herätteli minut tulvimalla valkeina säteinä ikkunastani sisään. Silloin tiesin että joku on kanssani. Joku hyvä ja kaunis. Tiesin että aamu on minun aikani. Aika tehdä hyvää.
Vointini oli loistava, vaikka yöunet kestivät vain neljä tai viisi tuntia. Kuljin ulkona nauttien auringonnoususta ja olin kerrankin autuaan onnellinen. Kerrankin onnistuin olemaan ajattelematta pahoja, pelottavia asioita.

En usko että ihan heti tulen olemaan avoimesti wicca, sillä kaikki läheiseni pitävät uskontoa höpönpöppönä, kuulun luterilaiseen(tai oikeastaan en ole aivan varma mihin)kirkkoon siksi että perheenikin kuuluu ja äidilläni on toive että hänen lastensa häitä vietetään kirkossa.
Mutta tiedän, että jos joku, teidän uskonne on myös minun uskoni. Olisin kiinnostunut tietämään teidän kokemuksistanne.

Luonto on kotini ja voimavarani. Ja vaikka tunnen luonnon, en tiedä teidän elämästänne mitään. Kertokaapa siis; mitä wiccalaisuus muutti?

5

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luminara

      Wicca on muutanut minua korkeintaan siihen että arvostan luontoa ja elämää enemmän kuin ennen, (löysin wiccan tutkimalla asioita joihin oikeasti uskon)toki itsekkin ajattelin aikaisemmin kuolemaa kaiken loppuna, nyt tiedän että se on vain osa elämää joka jatkuu aina kun synnymme uudestaan... Vaikea sanoa miten erilaisiin asioihin suhtautuisin jos en olisi wicca (ja muuten itse olen myös kääntynyt kristitystä pakanaksi, enkä ole sitä päivääkään katunut.

    • Meikä

      viimeviikolla menin nukkumaan, nukuin yöllä 3 tuntia ja kun kello herätti ja piti kiirehtiä laivaan, olin aivan virkeä koko päivän!

      Kyllä oon ollu tyytyväinen uuteen sänkyyni se on niin mukava vanhaan verrattuna.

    • Kristallikuu

      Kuten monilla muillakin, myös minusta tuntui löydettyäni wiccan että olen aina uskonut niin. Etsin ihan huvikseni netistä tietoa wiccasta ja yhtäkkiä minusta tuntui että se on minun uskontoni. Wicca on muuttanut elämääni paljon. Olen paljon rauhallisempi ja itsevarmempi kuin ennen. Vanhempani ovat tapakristittyjä mutta silti huomaan että heitä epäilyttää. En ole ollut wicca kauan, mutta olen ymmärtänyt wiccan olemuksen ja myös Jumalan ja Jumalattaren olemuksen luonnossa. An ye harm none, do what thou wilt, on nykyään elämänohjeeni.

      • Kuu-ukkeli

        Tutustuessani wiccaan löysin nimen sille, mikä olen aina ollut. Wicca ei ole muuttanut minua mitenkään.


      • Kanerva..
        Kuu-ukkeli kirjoitti:

        Tutustuessani wiccaan löysin nimen sille, mikä olen aina ollut. Wicca ei ole muuttanut minua mitenkään.

        Minäkin etsin kaiken mikä liittyy wiccoihin ja wiccalaisuuteen.. Minusta tuntuu, että tätä olen hakenut jo kauvan, vaikka minut onkin yritetty kasvattaa ev.lut. yhteisöön. Mutta en ole vielä löytänyt ketään (wiccaa), joka asuisi Tampereella.. Kanerva |jokainen voi muuttaa maailmaa paremmaksi|


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe