Onko kenelläkään tietoa mistä löytäisin seinäkaapin alumiinisella rulomekanismilla.
Kaapin syvyyden ja leveyden täytyisi ehdottomasti olla 60 cm ja korkeuden 70 - 80 cm.
Kaappi tulisi pesuhuoneeseen LTO-koneiston ja pesukoneen väliin.
Keittiöliikkeissä rulokaappeja löytyy kyllä, mutta kaikki ovat vain 50 cm leveitä. - Voitte uskoa kun sanon, että olen juossut kaikki suurimmat keittiöliikkeet läpi ja ei vain löydy. - Ja Ikeassakin löytyy kyllä 60 cm leveitä ja korkeuttakin mutta vain reilut 30 cm syviä. - Ja se ei passaa.
Minulle riittäisi jopa että saisin edes alumiinisen rulomekanismin kehyksineen vaikka tavalliseen seinäkaappiin, jonka voisin itse asentaa, mutta en tiedä edes mistä kysellä.
Taitaa olla kova pähkinä purtavaksi.
Rulokaappi mittojen mukaan??
3
4926
Vastaukset
- gaimelef
Onko todellakin niin, ettei mistään löydy rulo-ovi mekanismeja Suomesta. Esim. UK:ssa näitä löytyy esim. keittiötarvikkeita ja kalusteita myyvistä liikkeistä melkein järjestäen, ja vielä erikokoisiin kaappeihin.
http://kitchensfitted.co.uk/shop/index.php?cPath=26&osCsid=b63d76ace94d5a0a02fbbd534709520f
http://www.csfkaccessoryshop.co.uk/default.php?cPath=113_261&osCsid=ac9cd12a2ea2f029eaf1f60635cbb865- ToddyHolder
Tuli mieleeni Nelko-keittiöiden rulot. Heillä on ainakin välitilaan olevia ja muistaakseni muitakin. Nehän eivät mitoiltaan passaa, mutta siinä puljussa tekevät aika joustavasti mittojen mukaan juttuja eli rungon kanssa voi pelata jos vaan mekanismi heiltä löytyy. Kannattaa ehkä kysäistä?
- tuolta löytyy paljon kaikkea
www.topinvarastomyynti.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723