Olisimme lähdössä reissuun 2 ½- vuotiaan ja 7 kuukauden ikäisen kanssa. Onko kenelläkääm kokemusta Brasilian matkasta lasten kanssa, mikä kohde hyvä vai kannattaako suunnata Thaimaahan?Ja pyydän, vaikka jotkut eivät ymmärrä noudattaa toiveita, ettei tähän vastattaisi epäystävällisesti lapsiperhettä kohtaan!You know...Kiitos jo etukäteen!
Mikä on Brasilian kohteista hyvä lapsiperheelle?
6
1723
Vastaukset
- kim 007
Kyllä minä suosittelisin taikamaata,noin pienien lasten kanssa mikäli ette ole ennen käyneet.?
brassin forttalesa on hyvä paikka mut ei mun mielestä lapsille.! Hinnat melkein samat kun osaa kulkee taikamaassa on skideille enemmän tekemistä ja turvallisempaa. - tupuli
Aika vaikea suositella jompaa kumpaa. Molemmat ovat tuttuja paikkoja, mutta mietin lähtisinkö Brasiliaan vai Thaimaahan lasten kanssa, kallistuisin kyllä Thaimaahan. Oma kokemukseni Brasiliasta on ainoastaan Fortalezza, eikä se missään tapauksessa ole mielestäni lapsiperheitten paikka. Tosin löytyy Brasiliasta rantapaikkoja, jotka ovat sopivia lapsiperheille. Thaimaahan voi periaatteessa mennä minne vaan lasten kanssa (paitsi ehkä Bangkokin jättäisin pois). Tietysti on makuasia minne haluaa matkustaa ja tämähän on täysin subjektiivinen mielipide.
- lasten kanssa..?
En ole itse käynyt Thaimaassa, mutta muistan monessa matkaesitteessä nähneeni miinuspuolena poika/tyttöbaarien runsauden. Minä en viitsisi mennä lasten kanssa (tai ilmankaan lapsia) tuollaisiin paikkoihin.
- tupuli
lasten kanssa..? kirjoitti:
En ole itse käynyt Thaimaassa, mutta muistan monessa matkaesitteessä nähneeni miinuspuolena poika/tyttöbaarien runsauden. Minä en viitsisi mennä lasten kanssa (tai ilmankaan lapsia) tuollaisiin paikkoihin.
Thaimaasta löytyy monenlaisia paikkoja, ja Pattaya on paikka jossa on näitä baareja. Mutta ei ne minua ole koskaan häirinnyt. Tytöt ovat ystävällisiä ja jos on pikkulapsia mukana, kaikki hössöttävät lasten ympärillä. Mutta, jos on tiukkapipoinen, pitää katsoa joku muu paikka. Thaimaastakin löytyy takuulla sellaisia lomakohteita, joihin on lapsiperheitten kiva mennä, en välttämättä suosittele Pattayaa. Olin viime talvena Fortalezzassa, mutta sinne en lapsen kanssa menisi, mutta lähistöllä on rantapaikkoja, joitten nimiä en nyt muista, jonne kannattaa lasten kanssa mennä. Brasiliassa pitää muistaa olla varovainen rahojen suhteen, koska rikollisuus on käsin kosketeltavaa ja kaikki korut kannattaa jättää Suomeen. Tämä neuvo ei ole hysterisointia, vaan aivan tosi.
- dhdfh
tupuli kirjoitti:
Thaimaasta löytyy monenlaisia paikkoja, ja Pattaya on paikka jossa on näitä baareja. Mutta ei ne minua ole koskaan häirinnyt. Tytöt ovat ystävällisiä ja jos on pikkulapsia mukana, kaikki hössöttävät lasten ympärillä. Mutta, jos on tiukkapipoinen, pitää katsoa joku muu paikka. Thaimaastakin löytyy takuulla sellaisia lomakohteita, joihin on lapsiperheitten kiva mennä, en välttämättä suosittele Pattayaa. Olin viime talvena Fortalezzassa, mutta sinne en lapsen kanssa menisi, mutta lähistöllä on rantapaikkoja, joitten nimiä en nyt muista, jonne kannattaa lasten kanssa mennä. Brasiliassa pitää muistaa olla varovainen rahojen suhteen, koska rikollisuus on käsin kosketeltavaa ja kaikki korut kannattaa jättää Suomeen. Tämä neuvo ei ole hysterisointia, vaan aivan tosi.
Thaimaan tyttö baarit eivät mielestäni niinkään häiritse lomailijoita. Niihin ei tarvitse kiinnättää huomiota ellei ole halukas käyttämään baaria. Esimerkiksi Phuketin Karon ja Kata Beach ovat oivia paikkoja lasten kanssa. Suosittelisin pienen lapsen kanssa ennemmin Thaimaata kuin Brasiliaa.
T. Molemmissa ollut
- satumainen matkailija
Oltiin veeme talvena PdG:ssä oikamme, sillin 5 v, kanssa. Paikkahan on mahtava, mutta aivan järkyttävän kuuma. Noin pienille ei ole kyllä paljon tekemistä, koska auringossa ei oikeastaan voi olla ollenkaan pienet lapset. Se polttaa. Itse lähtisin noin pienten kanssa ehdottomasti Thaimaaseen. Meillä matka Brasseihin sujui oikein hyvin, mutta poitsu oli tosiaan jo 5 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822