Mikä on Brasilian kohteista hyvä lapsiperheelle?

Mami

Olisimme lähdössä reissuun 2 ½- vuotiaan ja 7 kuukauden ikäisen kanssa. Onko kenelläkääm kokemusta Brasilian matkasta lasten kanssa, mikä kohde hyvä vai kannattaako suunnata Thaimaahan?Ja pyydän, vaikka jotkut eivät ymmärrä noudattaa toiveita, ettei tähän vastattaisi epäystävällisesti lapsiperhettä kohtaan!You know...Kiitos jo etukäteen!

6

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kim 007

      Kyllä minä suosittelisin taikamaata,noin pienien lasten kanssa mikäli ette ole ennen käyneet.?
      brassin forttalesa on hyvä paikka mut ei mun mielestä lapsille.! Hinnat melkein samat kun osaa kulkee taikamaassa on skideille enemmän tekemistä ja turvallisempaa.

    • tupuli

      Aika vaikea suositella jompaa kumpaa. Molemmat ovat tuttuja paikkoja, mutta mietin lähtisinkö Brasiliaan vai Thaimaahan lasten kanssa, kallistuisin kyllä Thaimaahan. Oma kokemukseni Brasiliasta on ainoastaan Fortalezza, eikä se missään tapauksessa ole mielestäni lapsiperheitten paikka. Tosin löytyy Brasiliasta rantapaikkoja, jotka ovat sopivia lapsiperheille. Thaimaahan voi periaatteessa mennä minne vaan lasten kanssa (paitsi ehkä Bangkokin jättäisin pois). Tietysti on makuasia minne haluaa matkustaa ja tämähän on täysin subjektiivinen mielipide.

      • lasten kanssa..?

        En ole itse käynyt Thaimaassa, mutta muistan monessa matkaesitteessä nähneeni miinuspuolena poika/tyttöbaarien runsauden. Minä en viitsisi mennä lasten kanssa (tai ilmankaan lapsia) tuollaisiin paikkoihin.


      • tupuli
        lasten kanssa..? kirjoitti:

        En ole itse käynyt Thaimaassa, mutta muistan monessa matkaesitteessä nähneeni miinuspuolena poika/tyttöbaarien runsauden. Minä en viitsisi mennä lasten kanssa (tai ilmankaan lapsia) tuollaisiin paikkoihin.

        Thaimaasta löytyy monenlaisia paikkoja, ja Pattaya on paikka jossa on näitä baareja. Mutta ei ne minua ole koskaan häirinnyt. Tytöt ovat ystävällisiä ja jos on pikkulapsia mukana, kaikki hössöttävät lasten ympärillä. Mutta, jos on tiukkapipoinen, pitää katsoa joku muu paikka. Thaimaastakin löytyy takuulla sellaisia lomakohteita, joihin on lapsiperheitten kiva mennä, en välttämättä suosittele Pattayaa. Olin viime talvena Fortalezzassa, mutta sinne en lapsen kanssa menisi, mutta lähistöllä on rantapaikkoja, joitten nimiä en nyt muista, jonne kannattaa lasten kanssa mennä. Brasiliassa pitää muistaa olla varovainen rahojen suhteen, koska rikollisuus on käsin kosketeltavaa ja kaikki korut kannattaa jättää Suomeen. Tämä neuvo ei ole hysterisointia, vaan aivan tosi.


      • dhdfh
        tupuli kirjoitti:

        Thaimaasta löytyy monenlaisia paikkoja, ja Pattaya on paikka jossa on näitä baareja. Mutta ei ne minua ole koskaan häirinnyt. Tytöt ovat ystävällisiä ja jos on pikkulapsia mukana, kaikki hössöttävät lasten ympärillä. Mutta, jos on tiukkapipoinen, pitää katsoa joku muu paikka. Thaimaastakin löytyy takuulla sellaisia lomakohteita, joihin on lapsiperheitten kiva mennä, en välttämättä suosittele Pattayaa. Olin viime talvena Fortalezzassa, mutta sinne en lapsen kanssa menisi, mutta lähistöllä on rantapaikkoja, joitten nimiä en nyt muista, jonne kannattaa lasten kanssa mennä. Brasiliassa pitää muistaa olla varovainen rahojen suhteen, koska rikollisuus on käsin kosketeltavaa ja kaikki korut kannattaa jättää Suomeen. Tämä neuvo ei ole hysterisointia, vaan aivan tosi.

        Thaimaan tyttö baarit eivät mielestäni niinkään häiritse lomailijoita. Niihin ei tarvitse kiinnättää huomiota ellei ole halukas käyttämään baaria. Esimerkiksi Phuketin Karon ja Kata Beach ovat oivia paikkoja lasten kanssa. Suosittelisin pienen lapsen kanssa ennemmin Thaimaata kuin Brasiliaa.

        T. Molemmissa ollut


    • satumainen matkailija

      Oltiin veeme talvena PdG:ssä oikamme, sillin 5 v, kanssa. Paikkahan on mahtava, mutta aivan järkyttävän kuuma. Noin pienille ei ole kyllä paljon tekemistä, koska auringossa ei oikeastaan voi olla ollenkaan pienet lapset. Se polttaa. Itse lähtisin noin pienten kanssa ehdottomasti Thaimaaseen. Meillä matka Brasseihin sujui oikein hyvin, mutta poitsu oli tosiaan jo 5 v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe