Majoitusta Dublinissa

Lia

Osaatteko suositella kohtuuhintaisia ja asiallisia majapaikkoja Dublinissa, esim. B&B?

Kiitos!

8

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lia

Minkälaista aluetta? Uskaltaisiko tänne majoittua?

• Turisti..

Se on pääkatu eli ihan ydinkeskustassa, siitä on hyvä suunnistaa minne vaan, luulisi vain että paremmat ja halvemmat paikat olisivat hieman syrjemmässä..

• Minja12

Hei,

Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

• Esimerkiksi
        Minja12 kirjoitti:

Hei,

Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

Charles Stewart. Ei ihan pääkadulla, mutta siinä Parnell Squarella. Hinta-laatu -suhde kohdallaan, ei sovi kuitenkaan heikkokinttuisille. Nimimerkillä "Neljäs kerros sijaitsee käytännössä viidennessä, eikä hissistä ole tietoakaan..."

• Lia
        Minja12 kirjoitti:

Hei,

Nämä ei ole ihan O'Connel Streetillä, mutta lähistöllä, tunnetko?

Parkway guesthouse, Gardiner Place.

Clifden Guesthouse, Gardiner Place

The Kingfisher, Parnell St

Ja Charles Stewartin joku mainitsikin

Kyslin tuota kun Lonely Planet vähän varoitteli että O'Connell Streetin seudulla olisi vähän levotonta, mutta ehkä vähän liioittelua?

Halvasta en tedä, kaikissa tuntuu hinnat alkavan 35-40 eurosta, mutta sen halvemmalla ei taida Dublinissa B&B.hen päästä?

kiitos avusta!

• Lia
        Minja12 kirjoitti:

Hei,

Osoite 41/42 Lower Gardiner St?

• Turisti..
        Minja12 kirjoitti:

Hei,

Moi Minja!

Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)

• Charles Stewart
        Turisti.. kirjoitti:

Moi Minja!

Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)

Luin itsekin tuon LP:n huomautuksen turvattomuudesta, ja täytyy sanoa, että on vahvaa liioittelua. Se on totta, että ko. kadut eivät ole varsinaista turistialuetta, vaan hitusen rähjäisempää ja varsinkin keskustasta päin katsottuna pääkadun oikealla puolen melko etnisvoittoista. Juuri siksi alue olikin kiinnostava, eikä liian puunattuja turistikortteleita. Vähän sellaista Dirty Old Town -meininkiä. Ihan siinä bussiaseman liepeillä en välttämättä aamuyön hämärinä tunteina viitsisi hengailla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe