Majoitusta Dublinissa

Lia

Osaatteko suositella kohtuuhintaisia ja asiallisia majapaikkoja Dublinissa, esim. B&B?

Kiitos!

8

2087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lia

      Minkälaista aluetta? Uskaltaisiko tänne majoittua?

      • Turisti..

        Se on pääkatu eli ihan ydinkeskustassa, siitä on hyvä suunnistaa minne vaan, luulisi vain että paremmat ja halvemmat paikat olisivat hieman syrjemmässä..


      • Minja12

        Hei,

        Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?


      • Esimerkiksi
        Minja12 kirjoitti:

        Hei,

        Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

        Charles Stewart. Ei ihan pääkadulla, mutta siinä Parnell Squarella. Hinta-laatu -suhde kohdallaan, ei sovi kuitenkaan heikkokinttuisille. Nimimerkillä "Neljäs kerros sijaitsee käytännössä viidennessä, eikä hissistä ole tietoakaan..."


      • Lia
        Minja12 kirjoitti:

        Hei,

        Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

        Nämä ei ole ihan O'Connel Streetillä, mutta lähistöllä, tunnetko?

        Parkway guesthouse, Gardiner Place.

        Clifden Guesthouse, Gardiner Place

        The Kingfisher, Parnell St

        Ja Charles Stewartin joku mainitsikin

        Kyslin tuota kun Lonely Planet vähän varoitteli että O'Connell Streetin seudulla olisi vähän levotonta, mutta ehkä vähän liioittelua?

        Halvasta en tedä, kaikissa tuntuu hinnat alkavan 35-40 eurosta, mutta sen halvemmalla ei taida Dublinissa B&B.hen päästä?

        kiitos avusta!


      • Lia
        Minja12 kirjoitti:

        Hei,

        Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

        Osoite 41/42 Lower Gardiner St?


      • Turisti..
        Minja12 kirjoitti:

        Hei,

        Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?

        Moi Minja!

        Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)


      • Charles Stewart
        Turisti.. kirjoitti:

        Moi Minja!

        Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)

        Luin itsekin tuon LP:n huomautuksen turvattomuudesta, ja täytyy sanoa, että on vahvaa liioittelua. Se on totta, että ko. kadut eivät ole varsinaista turistialuetta, vaan hitusen rähjäisempää ja varsinkin keskustasta päin katsottuna pääkadun oikealla puolen melko etnisvoittoista. Juuri siksi alue olikin kiinnostava, eikä liian puunattuja turistikortteleita. Vähän sellaista Dirty Old Town -meininkiä. Ihan siinä bussiaseman liepeillä en välttämättä aamuyön hämärinä tunteina viitsisi hengailla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe