Osaatteko suositella kohtuuhintaisia ja asiallisia majapaikkoja Dublinissa, esim. B&B?
Kiitos!
Majoitusta Dublinissa
8
2101
Vastaukset
- Lia
Minkälaista aluetta? Uskaltaisiko tänne majoittua?
- Turisti..
Se on pääkatu eli ihan ydinkeskustassa, siitä on hyvä suunnistaa minne vaan, luulisi vain että paremmat ja halvemmat paikat olisivat hieman syrjemmässä..
- Minja12
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia? - Esimerkiksi
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Charles Stewart. Ei ihan pääkadulla, mutta siinä Parnell Squarella. Hinta-laatu -suhde kohdallaan, ei sovi kuitenkaan heikkokinttuisille. Nimimerkillä "Neljäs kerros sijaitsee käytännössä viidennessä, eikä hissistä ole tietoakaan..."
- Lia
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Nämä ei ole ihan O'Connel Streetillä, mutta lähistöllä, tunnetko?
Parkway guesthouse, Gardiner Place.
Clifden Guesthouse, Gardiner Place
The Kingfisher, Parnell St
Ja Charles Stewartin joku mainitsikin
Kyslin tuota kun Lonely Planet vähän varoitteli että O'Connell Streetin seudulla olisi vähän levotonta, mutta ehkä vähän liioittelua?
Halvasta en tedä, kaikissa tuntuu hinnat alkavan 35-40 eurosta, mutta sen halvemmalla ei taida Dublinissa B&B.hen päästä?
kiitos avusta! - Lia
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Osoite 41/42 Lower Gardiner St?
- Turisti..
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Moi Minja!
Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;) - Charles Stewart
Turisti.. kirjoitti:
Moi Minja!
Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)Luin itsekin tuon LP:n huomautuksen turvattomuudesta, ja täytyy sanoa, että on vahvaa liioittelua. Se on totta, että ko. kadut eivät ole varsinaista turistialuetta, vaan hitusen rähjäisempää ja varsinkin keskustasta päin katsottuna pääkadun oikealla puolen melko etnisvoittoista. Juuri siksi alue olikin kiinnostava, eikä liian puunattuja turistikortteleita. Vähän sellaista Dirty Old Town -meininkiä. Ihan siinä bussiaseman liepeillä en välttämättä aamuyön hämärinä tunteina viitsisi hengailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184570- 162226
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746