Osaatteko suositella kohtuuhintaisia ja asiallisia majapaikkoja Dublinissa, esim. B&B?
Kiitos!
Majoitusta Dublinissa
8
2138
Vastaukset
- Lia
Minkälaista aluetta? Uskaltaisiko tänne majoittua?
- Turisti..
Se on pääkatu eli ihan ydinkeskustassa, siitä on hyvä suunnistaa minne vaan, luulisi vain että paremmat ja halvemmat paikat olisivat hieman syrjemmässä..
- Minja12
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia? - Esimerkiksi
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Charles Stewart. Ei ihan pääkadulla, mutta siinä Parnell Squarella. Hinta-laatu -suhde kohdallaan, ei sovi kuitenkaan heikkokinttuisille. Nimimerkillä "Neljäs kerros sijaitsee käytännössä viidennessä, eikä hissistä ole tietoakaan..."
- Lia
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Nämä ei ole ihan O'Connel Streetillä, mutta lähistöllä, tunnetko?
Parkway guesthouse, Gardiner Place.
Clifden Guesthouse, Gardiner Place
The Kingfisher, Parnell St
Ja Charles Stewartin joku mainitsikin
Kyslin tuota kun Lonely Planet vähän varoitteli että O'Connell Streetin seudulla olisi vähän levotonta, mutta ehkä vähän liioittelua?
Halvasta en tedä, kaikissa tuntuu hinnat alkavan 35-40 eurosta, mutta sen halvemmalla ei taida Dublinissa B&B.hen päästä?
kiitos avusta! - Lia
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Osoite 41/42 Lower Gardiner St?
- Turisti..
Minja12 kirjoitti:
Hei,
Asun itse kyseisalla kadulla ja turvallinen on eli se on paakatu, missa kaikki palvelut lahettyvilla! Alueena suosittelen ehdottomasti! Oletko loytanyt jotain halpoja B&B paikkoja kyseiselta alueelta? Kerro minullekin, jos tiedat, minka nimisia?Moi Minja!
Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;) - Charles Stewart
Turisti.. kirjoitti:
Moi Minja!
Oon tulossa ma Dublinii ja viivyn vain perjantaihin asti. Voisitko suositella jotain Clubia mikä olisi arkipäivänä näkemisen arvoinen ja missä olisi ihmisiä. Loppuu meinaa aika kesken jos käy ne kaikki läpi.;)Luin itsekin tuon LP:n huomautuksen turvattomuudesta, ja täytyy sanoa, että on vahvaa liioittelua. Se on totta, että ko. kadut eivät ole varsinaista turistialuetta, vaan hitusen rähjäisempää ja varsinkin keskustasta päin katsottuna pääkadun oikealla puolen melko etnisvoittoista. Juuri siksi alue olikin kiinnostava, eikä liian puunattuja turistikortteleita. Vähän sellaista Dirty Old Town -meininkiä. Ihan siinä bussiaseman liepeillä en välttämättä aamuyön hämärinä tunteina viitsisi hengailla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2213841Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️323135Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi333134Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k222988Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem792921Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.52852Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2242222- 82211
Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872066Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill92048