että mites toimii tuommonen MGR X-12W?? Onko ihan pilipali ja saako tuommosella yhtään matalaa ja ääntä??? Kotiahan on tarkotettu jääkö kauaksi esim jostain audio pro 1.36 ?? Siis äänenpaineessa?? Hinta ei ole kyllä paha 74e(?) Kokemuksia, ja niille jotka vastaa niin kovasti kiitoksia!!
MGR
3
2249
Vastaukset
- ..............
MGR on surkeuden esikuva, en perustele en yksinkertaisesti viitsi.
- ..halpa ja huono
Halpa ja huono on hintalaatusuhteeltaan hyvä. Näinhän HiFi-lehden subbaritestissäkin aikoinaan kävi, että erään halpamallin hinta/laatu-suhdetta kehuttiin, vaikka kaiutin olikin joukon huonoimmasta päästä.
Tuli teininä ostettua jotkut halvat MGR:n kaiuttimet. En koskaan ollut tyytyväinen niihin vaikka en silloin mitään HiFi-tasoa olisi osannut vaatiakaan. Vaati tolkuttomasti vahvistintehoa eikä sittenkään soinut kaksisesti. Onneksi sain myytyä ne pois, vaikka hieman hävettää se, että edes myin ne, enhän haluaisi ehdoin tahdoin lisätä lähimmäisteni kärsimystä.
Joo, eli kyllähän se kovasti himoittaa hankkia kun näkee mainoksessa hienot isot kaiuttimet missä mainostetaan olevan tosi paljon watteja, mutta kun niistä wateista ei ole paljoa iloa äänenlaadun kannalta. Kyllä kai siitä jonkunlaista jumputusta saa irti, jos mikä tahansa pumpumpum riittää. Itse nykyään tykkään mieluummin kuunnella musiikkia, en pelkkää jumputusta, jos haluaa niin voi vaikka jalalla lyödä tahtia ja se kuulostaa vähintään yhtä hyvältä kuin MGR.
- piipali
Se nyt riippuu mitä haluat. Jos tarkoitus on saada kotiin samanlaista puurojumputusta kuin amisteini-corollassa, niin silloin on varmasti erinomainen ostos. Jos taas laatu kiinnostaa, niin varmasti jää enemmän kuin riittävän kauas audio pro:sta.
Itse rakensin 2-tie kaiuttimet mgr:n x-sarjan elementeistä. En ollut tyytyväinen, kyllä niistä ääni kuuluu, mutta äänenlaadussa on toivomisen varaa. Jälkeenpäin harmittaa, etten viitsinyt investoida kerralla kunnon elementteihin.
Jos jaluat itse tehdä subbarin, eli olet ostamassa pelkkää elementtiä, niin tutkaile mieluummin vaikka Peerlessin elementtejä, paljon laadukkaampia joka suhteessa MGR:n verrattuna.
Markalla saa markan tavaran... pätee myös euroihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743