Haluaisin tietää mitä eroa on kaikilla eri versioilla tuosta pelistä? (esim.tavallinen, uhanalaiset eläimet, täydellinen paketti..yms)
Ja mikä niistä kannattaisi hankkia kun yhden aion ostaa?
Aion ostaa pelin netistä... mistä kannattaisi se ostaa?
Muita kokemuksia pelistä ja sen tilauksesta?
Kiitos vastaajille!
zoo tycoon 2?
-tiina
3
244
Vastaukset
- Pekka
Et pysty pelaa muita lisäosii (marine mania, endangered species jne.) ilman alkuperäistä (zoo tycoon 2). Kannattaa hankkii se Ultimate collection, sillä siinä on ne kaikki lisäosat.
Toivottavasti vastaukseni vastasi kysymykseesi ja toivottovasti jaksoit odottaa vastausta! - Eppu13
Anteeksi, mutta minulla on ongelma. Latasin (Aurora Desingistä) uuden miekkavalaan joka on liian iso mahtuakseen show areenalle siitä ihmeen portista. Pystyisikö jostain lataamaan isomman portin yms...? Anteeksi jos kysymys on tyhmä:(
- Eppu13
Titääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663