Tuo "mainossivusi" profiilissasi kertoo mielestäni jo sen kaiken sinusta.
Olet vain samanlainen säälittävä julistaja kuin nuo palstalla scientologian ihanuutta mainiostavat scientologitkin.
Julistuksesi kertoo muille, että olet heikon itsetunnon omaava yksilö, joka hakee tukea ja hyväksyntää jostakin lahkosta ja olet kilahtanut siihen touhuun 100 %;sti.
Tässä ote mainossivustasi:
"L.J.H sanoo:
Sen sijaan että kuvailisin itseäni kerron pelastuksesta.
"jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi,että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt niin sinä pelastut"Room 10:9-10
"Mutta Jeesus kutsui lapset luoksensa ja sanoi:
L.JH:lle
13
412
Vastaukset
- Ironman
Olet näköjään D:) kadottanut lääketokkurassasi kyvyn kirjoittaa jo oman nimesikin oikein.
- Dekkari.
....Hmmmmm, näinkö ihan päättelit kirjoitusvirheen perusteella ?
Katsos, kun ponnistaa keskikoulupohjalta, niin sattuu kirjoitusvirheitä ja voi viellä myöntää virheensä, mutta sinulla kommunikaatiokurssin käyneenä ei liene samaisia mahdollisuuksia ?
Kirjoitus- ja muut -kyvyt ovat tallella, mutta mites siellä scientologinupissa ?
D :)
talk to the hand.
- Dekkari.
....tuo käsihomma ?
D :) Dekkari. kirjoitti:
....tuo käsihomma ?
D :)vastauksen.Ensinnäkin en ole minkään lahkon jäsen.Analyysisi meni metsään.
Kolmanneksi olen Jeesuksen Kristuksen oma.En kuitenkaan viitsi kerskata sillä että olen täten mukana maailman suurimmassa asiassa, koska se ei ole minun ansiotani vaan Hänen.
Joka tapauksessa jos toinen meistä kahdesta on reppana se en ole minä.- Dekkari.
L.J.H kirjoitti:
vastauksen.Ensinnäkin en ole minkään lahkon jäsen.Analyysisi meni metsään.
Kolmanneksi olen Jeesuksen Kristuksen oma.En kuitenkaan viitsi kerskata sillä että olen täten mukana maailman suurimmassa asiassa, koska se ei ole minun ansiotani vaan Hänen.
Joka tapauksessa jos toinen meistä kahdesta on reppana se en ole minä....uskontoon haksahtaneen ylemmyydentunnetta.
Kun kajahdetaan "uskoon" ollaan niiiin hyviä ja valmiita alentamaan muut "syntisinä".
Eikös se Jeesus joskun puhunut viisaista synnittömyydestä ja kivien heittelystä?
Väitän, että ainoa hetki kun et kiitä tai pyydä yläkerran äijältä jotakin, on silloin kun olet vessassa,koska siellä ei ole sellaista asiaa ,josta voisi kiittää.
Muuten päiväsi kuluukin sitten jeesusteluun.
Tämä kaikki vain osoittaa, että sulla on seitinohut itsetunto.
Todennäköisesti olet uskoontullut entinen vanki,entinen holisti taikka muuten kokenut kovia henkisesti.
Tuosta reppanuudesta nyt kehtaan olla vähän eri mieltä, sillä minun elämääni ei jeesustelu kahlitse.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei tarvitse uskonnon johtotähteä elämäänsä ohjaamaan
...uskontoon haksahtaneen ylemmyydentunnetta.
Kun kajahdetaan "uskoon" ollaan niiiin hyviä ja valmiita alentamaan muut "syntisinä".
Eikös se Jeesus joskun puhunut viisaista synnittömyydestä ja kivien heittelystä?
Väitän, että ainoa hetki kun et kiitä tai pyydä yläkerran äijältä jotakin, on silloin kun olet vessassa,koska siellä ei ole sellaista asiaa ,josta voisi kiittää.
Muuten päiväsi kuluukin sitten jeesusteluun.
Tämä kaikki vain osoittaa, että sulla on seitinohut itsetunto.
Todennäköisesti olet uskoontullut entinen vanki,entinen holisti taikka muuten kokenut kovia henkisesti.
Tuosta reppanuudesta nyt kehtaan olla vähän eri mieltä, sillä minun elämääni ei jeesustelu kahlitse.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei tarvitse uskonnon johtotähteä elämäänsä ohjaamaan
D :)"..uskontoon haksahtaneen ylemmyydentunnetta"
Jos olisin oikeasti ylemmyydentuntoinen voisin antaa oikein kunnolla tyyliin-Hei mä olen Herran armeijassa enkä missään reppana-porukassa kuten sä.
Mutta ei tässä ole kyse siitä että olisin parempi kuin sinä vaan siitä mitä Jeesus tehnyt on.
"Väitän että ainoa hetki kun et kiitä tai pyydä yläkerran äijältä jotakin,on silloin kun olet vessassa"
Jonkin verran yliarvioit yhteyteni tiiviyden.
"koska siellä ei ole sellaista asiaa josta voisit kiittää"
Onpas vessapaperi.
"muuten päiväsi kuluukin sitten jeesusteluun"
No tota jonkin verran kuluu myös syödessä.
"tämä kaikki osoittaa että sinulla on seitinohut itsetunto"
Ja äsken vielä olin ylemmyydentuntoinen.
En ole entinen vanki tai holisti.
"Kokenut kovia henkisesti"
Minulla on ollut hyviä ja huonoja päiviä sekä tosi hyviä että tosi huonoja päiviä sekä tasaisia.
"Tuosta reppanuudesta nyt kehtaan olla vähän eri mieltä,sillä minun elämääni ei jeesustelu kahlitse."
Voih, niin ja minun elämäni on niin kurjaa koska ei ´voi mitään tehdä.Noh,noh silloin kun ihminen on Jeesuksen Kristuksen oma niin silloin on totisesti vapaa.Vapaa synnin kahleista ja toimimaan oikein,vapaa tietyistä murheista joita ei-uskovaisilla on.On sellainen kappalekin kuin
Vapauteen mut vapautit.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei tarvitse uskonnon johtotähteä elämäänsä ohjaamaan.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen kykenee myöntämään sen kuka on, minkälainen oikeasti on.Uskaltaa nähdä totuuden itsestään ja omasta tilastaan.Pystyy myöntämään totuuden.
Ja kun annat elämäsi Jeesukselle Kristukselle se on paremmissa käsissä olet pelastuksen tiellä.
Häneltä on mahdollisuus saada voima suuria tekoja varten voima parantaa sairaita,ajaa pois pahoja henkiä,voima joka on paljon suurempaa kuin se mitä sinussa itsessä on.
Hän pystyy antamaan paljon enemmän kuin mitä sinä pystyt hankkimaan.
Joten rakas ihminen tule sinäkin vain tähän kerhoon,sinulla on mahdollisuus saada paljon enemmän kuin omilla teilläsi.- Dekkari.
L.J.H kirjoitti:
"..uskontoon haksahtaneen ylemmyydentunnetta"
Jos olisin oikeasti ylemmyydentuntoinen voisin antaa oikein kunnolla tyyliin-Hei mä olen Herran armeijassa enkä missään reppana-porukassa kuten sä.
Mutta ei tässä ole kyse siitä että olisin parempi kuin sinä vaan siitä mitä Jeesus tehnyt on.
"Väitän että ainoa hetki kun et kiitä tai pyydä yläkerran äijältä jotakin,on silloin kun olet vessassa"
Jonkin verran yliarvioit yhteyteni tiiviyden.
"koska siellä ei ole sellaista asiaa josta voisit kiittää"
Onpas vessapaperi.
"muuten päiväsi kuluukin sitten jeesusteluun"
No tota jonkin verran kuluu myös syödessä.
"tämä kaikki osoittaa että sinulla on seitinohut itsetunto"
Ja äsken vielä olin ylemmyydentuntoinen.
En ole entinen vanki tai holisti.
"Kokenut kovia henkisesti"
Minulla on ollut hyviä ja huonoja päiviä sekä tosi hyviä että tosi huonoja päiviä sekä tasaisia.
"Tuosta reppanuudesta nyt kehtaan olla vähän eri mieltä,sillä minun elämääni ei jeesustelu kahlitse."
Voih, niin ja minun elämäni on niin kurjaa koska ei ´voi mitään tehdä.Noh,noh silloin kun ihminen on Jeesuksen Kristuksen oma niin silloin on totisesti vapaa.Vapaa synnin kahleista ja toimimaan oikein,vapaa tietyistä murheista joita ei-uskovaisilla on.On sellainen kappalekin kuin
Vapauteen mut vapautit.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen ei tarvitse uskonnon johtotähteä elämäänsä ohjaamaan.
Hyvällä itsetunnolla oleva ihminen kykenee myöntämään sen kuka on, minkälainen oikeasti on.Uskaltaa nähdä totuuden itsestään ja omasta tilastaan.Pystyy myöntämään totuuden.
Ja kun annat elämäsi Jeesukselle Kristukselle se on paremmissa käsissä olet pelastuksen tiellä.
Häneltä on mahdollisuus saada voima suuria tekoja varten voima parantaa sairaita,ajaa pois pahoja henkiä,voima joka on paljon suurempaa kuin se mitä sinussa itsessä on.
Hän pystyy antamaan paljon enemmän kuin mitä sinä pystyt hankkimaan.
Joten rakas ihminen tule sinäkin vain tähän kerhoon,sinulla on mahdollisuus saada paljon enemmän kuin omilla teilläsi.....viestin clueta ?
Noh, eipä yllätä tapauksessasi.
Kuitenkin pitää puolen sivun jutulla todistella uskosi vahvuutta ?
Kumpikohan se meistä on reppana ihan aikuisten oikeasti ?
Siitä vessapareista vielä, eli kiität Jeesusta kun vessasta löytyy wc-paperia ja jos ei löydy,rukoilet kuula punaisena Jeesukselta ihmetekoa, että jostain ilmestyisi wc-paperia ja pihtaat niin kauan, että sitä paperia varmasti ilmestyy jostakin ?
Tuota voi todellakin kutsua hölmön hommaksi.
Kuule, fiksumpi kurkkaa ennen sisälle menoa, että onko siellä paperia riittävästi pitempään istuntoon.
jos ei ole hankitaan sitä sinne.
Ei siinä tarvita Jeesusta, että vessassa käynti onnistuu.
Seuraavaksi alat varmaan kohkaamaan tekemistäsi ihmeteoista, joilla on ihmeparannettu polkupyörän rikkoutuneesta kumista kirkkoherran vanhaan Ladaan ?
....viestin clueta ?
Noh, eipä yllätä tapauksessasi.
Kuitenkin pitää puolen sivun jutulla todistella uskosi vahvuutta ?
Kumpikohan se meistä on reppana ihan aikuisten oikeasti ?
Siitä vessapareista vielä, eli kiität Jeesusta kun vessasta löytyy wc-paperia ja jos ei löydy,rukoilet kuula punaisena Jeesukselta ihmetekoa, että jostain ilmestyisi wc-paperia ja pihtaat niin kauan, että sitä paperia varmasti ilmestyy jostakin ?
Tuota voi todellakin kutsua hölmön hommaksi.
Kuule, fiksumpi kurkkaa ennen sisälle menoa, että onko siellä paperia riittävästi pitempään istuntoon.
jos ei ole hankitaan sitä sinne.
Ei siinä tarvita Jeesusta, että vessassa käynti onnistuu.
Seuraavaksi alat varmaan kohkaamaan tekemistäsi ihmeteoista, joilla on ihmeparannettu polkupyörän rikkoutuneesta kumista kirkkoherran vanhaan Ladaan ?
D :)No niin nyt tämä sitten meni vessatason jutuksi.
Sanotaan näin että voi olla kiitollinen siitä että sellainen asia kuin vessapaperi on keksitty.- Dekkari.
L.J.H kirjoitti:
No niin nyt tämä sitten meni vessatason jutuksi.
Sanotaan näin että voi olla kiitollinen siitä että sellainen asia kuin vessapaperi on keksitty....mukaan fundamentalistina rukoilet sitä vessapaperia sinne vessaan ja pidättelet niin kauan,kunnes joku avulias sielu tuo sitä ?
Vaihtoehtojahan on ollut moniakin ennen vessapaperin keksimistä.
...mukaan fundamentalistina rukoilet sitä vessapaperia sinne vessaan ja pidättelet niin kauan,kunnes joku avulias sielu tuo sitä ?
Vaihtoehtojahan on ollut moniakin ennen vessapaperin keksimistä.
D :)Vastaukseni oli hyvin yksinkertainen.Sanotaan näin että voi olla kiitollinen siitä että sellainen on keksitty.
Jos sä nyt haluat välttämättä käydä ja vääntää juttua vessapaperitason keskusteluksi niin tee se jonkun toisen kanssa.Mä en enempää viitsi tuhlata aikaani moiseen.- Dekkari.
L.J.H kirjoitti:
Vastaukseni oli hyvin yksinkertainen.Sanotaan näin että voi olla kiitollinen siitä että sellainen on keksitty.
Jos sä nyt haluat välttämättä käydä ja vääntää juttua vessapaperitason keskusteluksi niin tee se jonkun toisen kanssa.Mä en enempää viitsi tuhlata aikaani moiseen....olet!
Ollaan niin uskovaista ja julistetaan muille uskon ihanuutta, mutta kun tulee ikävä asia esille taikka joutuu vastaamaan epämieluiseen kysymykseen poistutaan pihalta loukkaantuneena.
odottelen edelleenkin vastaustasi esittämääni kysymykseen.
...olet!
Ollaan niin uskovaista ja julistetaan muille uskon ihanuutta, mutta kun tulee ikävä asia esille taikka joutuu vastaamaan epämieluiseen kysymykseen poistutaan pihalta loukkaantuneena.
odottelen edelleenkin vastaustasi esittämääni kysymykseen.
D :)Täytyy sanoa että tyhmästi tein kun aloin keskusteluun kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483