Täällä olisi neljä 17 vuotiasta tyttöä lähdössä ensi heinäkuussa kunnon Seikkailulomalle Kosin saarelle Kreikkaan, ja nyt haluaisimmekin kuulla Teidän kokemuksia tästä paikasta! Kertokaa kaikki mahdollinen..
Vastaukset 1
- JustAGirl
moi tytöt!
hyvän lomakohteen olette valinneet, jos toivelistallenne kuuluu seuraavia asioita:
-juhliminen
-baarit
-miehet ;-)
-vaahtobileet
-rannalla löhöily
Itse vietein viime vuoden puolella viikon verran kyseisellä saarella. Saari on kaunis vaikkakin aika pieni. Mutta baarikadulla riittää baareja ja miehiä (erityisesti ruotsalaisia ;-))(Siellä toimii joku ruotsalainen baarikoulu tmv.)Varsinkin kesällä siellä on varmasti aivan huippu meininki...löytyy vaahtobileitä ja paljon turisteja ja kaikkee muuta jännää. Huippu paikka bailaajalle! Kosin pääkaupunkin kaupat tosin on sitä ranta-ja rihkamakamaa, eli mikään shoppaajan paratiisi ei ole kyseessä. Mutta jos haluaa bailata paljon ja nauttia Välimeren tunnelmista, Kos on ehdoton ykkönen ...oon varma et teillä tulee olemaan hauskaa!:-) Muistakaa vaan suhtautua oikealla aseenteella baarien sisäänheittäjiin ja tarjoilijoihin...ne voi olla aika tungettelevia ja huijata turisteja... Have fun girls!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591