Mainostoimisto teki huonoa työtä. Onko sille pakko kuitenkin maksaa? Kirjallista sopimusta ei ole. Olen hyväksynyt osan töistä, mutta jouduin kädestä pitäen sanomaan, miten tehdään ja hankin itse yhtä lukuunottamatta kaikki kuvat ja olemme myös itse tehneet ideoinnin. Jotainhan maksamme, mutta mikä on kohtuullista? Löytyykö mainosalan taksoista jotain suosituksia?
PALJONKO MAKSAN
6
1022
Vastaukset
- mukisematta
vain hullu tekee duunia ilman sopimuksia ja selkeetä diilausta.
Maksa,
ja nauti!
Mainostoimistoissa on tulevaisuuush - AD-HD2
Ota yhteyttä kuluttajasuojaan.
Mutta jos olet itse aiheuttanut ihme vaatimuksillasi tai pilkunnu***simisella ongelmasi (mitä tapahtuu paljon mainostoimistossa) niin katso peliin ja maksa tai itse ja maksa. Mainostoimistoilla ei ole aikaa leikkiä kusi****ää asiakkaiden kanssa jos ne eivät itsekään tiedä mitä haluaa.- Jaa jaa
Enpä usko että _kuluttaja_viranomaista kiinnostaa se mitä firmat keskenään puuhaavat.
- mainosten tekijä
Jos sopimusta ei ole, ovat molemmat osapuolet syvässä pississä. En usko että raastupa tulee kyseeseen jos tuo on joku pikkuduuni ollut (kuten tod. näk. on, mainostoimiston meiningistä päätellen).
Suosittelen keskustelemaan asiasta. Sano suoraan, mihin asioihin ette ole tyytyväisiä, mutta yritä pitää juttu keskustelun tasolla. Niin metsä vastaa, jne.
Jotkut pikkufirmat tietysti joutuvat vain nielemään, jos asiakas ilmoittaa että täyttä maksua ei tule, mutta se nyt olisikin sitä ns. paskamaista käytöstä. - graafikko
Jos kerran itse teit ideoinnin, eikä mainostoimisto osannut mielestäsi tehdä muutakaan työtä kunnolla, niin miksi käytät mainostoimistoa? Itse työskentelen mainostoimistossa, ja laskutamme varmasti ekstraa, jos asiakas näsäviisastelee ja komentelee tyyliin: laita tähän käyntikorttiin saman verran tekstiä, kuin tässä 10-sivuisessa esitteessä, mutta niin, että se on helppo lukea! Kun teet tilauksen, vaikka suullisestikin, sitoudut työn myös maksamaan. Ei mainostoimisto mikään sosiaalitoimisto tai vinkkipalvelu ole.
- Muutoksia keskustelemalla
Pistä erittelemään laskuun mistä laskuttavat. Äläh hyväksy mitään könttäsummaa.
Työtkin kannattaa pyytää siten, että näet monta tuntia on uhrattu epäonnistuneeseen työhön.
Kuvista et tietenkään maksa niistä mitä itse hankit. Kuitenkin sinun on pakko maksaa hyväksymäsi työt...Mut älä maksa sitä mitä et hyväksy. Voit keskustelujen kautta saada firman tekemään muutoksia mitä haluat. Sitä kautta löytää yhteisen sävelen.
Eihän keittiöremontistakaan makseta jos se on puoliksi tehty tai ei vastaa tulosta. Saman voi ajatella talonrakentamisessakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137