Vielä vähän yli viikko ja minusta tulee kaaso ensimmäisen kerran. Morsianta en valitettavasti paljon vielä ole pystynyt auttamaan koska minä asun espanjassa ja morsian Texasissa ja häät vietetään Bermudalla. Olisiko kellään ideoita polttareihin?? Vietämme ne nyt tulevana lauantaina kaksistaan New Yorkissa ja minä kun en isoa omenaa juuri tunne muuten kuin muutaman lomareissun pohjalta. Mukavia kesähäitä kaikille!
Kaaso 14.7
Polttarit New Yorkissa.
2
1175
Vastaukset
- tss
Käykää shoppailemassa ja vaikkapa Greewich villagen, Meat packing districtin ja Sohon ravintoloissa syömässä hyvin ja baareissa juomassa drinkkejä Sinkkuelää-tyyliin. Voitte käydä myös manikyyrissä tai muissa hoidoissa yhdessä. Kivaa yhdessä oloa kaksistaan.
- Polttarit New Yorkissa.
Kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960