Suuri Muumijuhla

Lapsellinen xD

Heps! Mulla on ongelma ton pelin kanssa.
Oon menos resiinahoneeseen jakamaan niitä kutsukortteja ja siinä nälyy se kartta, mutta sitten kun alkaa se korttien jako "peli" siitä häviää se se ikkuna missä näkyy minne resiina on menossa. Kartta ja uolet näkyy, mutta ikkuna on kadoksissa. Näkyy vain pelkkää mustaa. Kun pelin käynnistää sanoo että pitäisi asentaa quicktime ohjeiden mukaan, mutta se on asennettu joten jos joku osaisi sanoa kuinka saisi sen ikkunan näkyviin. Kiitos! :)

11

3977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

ehkä sun pitää mountata imaget mut mä en oo varma en kä muista mite mountataa hehe jos ite osaat nii hyvä

• hehee

Suuri muumijuhla.. Legenda lapsuudesta...minulla ois varmasti vieläkin hauskaa pelata sitä mutta olen hävittänyt sen levyn jonnekkin... sano muakin Lapselliseksi.. =D

• kkkkkkata

joo määkää en kyllä ossaa auttaa ittelläki sama ongelma siin et just sillo pimenee ruutu ja näi.

• Aaptoor

Joudut asentamaan sen cd:ltä.Elikkä,
      1.Laita cd cd/dvd asemaan.
      2.laita että näyttää kansiot ja tiedostot.
      3.valitse gt niminen kansio.(saatto olla ct)
      4.asenna ensin vaikkapa oikean puolinen install.
      Tuo ei ehkä toimi joten asenna vasemmanpuolinen sitten.(Älä poista vanhaa!)
      Nuolla sen pitäisi toimia.Minulla ainakin.

• Aaptoor

Se kansionn nimi olikin qt.Sori pikku muisti virheestä.

• sjg

jsg

• Zeiliaaa

Mul on sama ongelma, mut mulla jummaa se siinä, kun mennään auttaa sitä Muumimammaa sinne keittiöön :S

• keijujamenninkäinen

Meillä oli äsken täsmälleen sama ongelma =D aika hauska sattuma. Koneessamme on Windows XP ja saimme keittiön toimimaan kun asensimme pelin cd:n kansiosta MUMIN31/INSTALL.EXE. Jotta videot toimivat siinä versiossa niin Quicktime piti asentaa tiedostosta QT16INST.exe. Toiv saitte ohjeista selvää, sillä näin saa peliin toimimaan videot ja keittiön, eli kaiken, jeeee! :)

• apua tarvitseva
        keijujamenninkäinen kirjoitti:

Meillä oli äsken täsmälleen sama ongelma =D aika hauska sattuma. Koneessamme on Windows XP ja saimme keittiön toimimaan kun asensimme pelin cd:n kansiosta MUMIN31/INSTALL.EXE. Jotta videot toimivat siinä versiossa niin Quicktime piti asentaa tiedostosta QT16INST.exe. Toiv saitte ohjeista selvää, sillä näin saa peliin toimimaan videot ja keittiön, eli kaiken, jeeee! :)

mulla ei toimi keittiö ja mul vista. valittaa "Tämän tiedoston versio ei ole yhteensopiva käytössä olevan Windows-version kanssa." auttakaa!

• Pelastakaa mut xd

Heips :3 Mistä tuon pelin saa ? :D Iteltäni levy hävis joten voiko sen netistä ladata?

• Saanutlainaan1

Kannattaa kysellä oman paikkakunnan kirjastosta. Jos sitä ei ole siellä niin pyytää kaukolainauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56