Suuri Muumijuhla

Lapsellinen xD

Heps! Mulla on ongelma ton pelin kanssa.
Oon menos resiinahoneeseen jakamaan niitä kutsukortteja ja siinä nälyy se kartta, mutta sitten kun alkaa se korttien jako "peli" siitä häviää se se ikkuna missä näkyy minne resiina on menossa. Kartta ja uolet näkyy, mutta ikkuna on kadoksissa. Näkyy vain pelkkää mustaa. Kun pelin käynnistää sanoo että pitäisi asentaa quicktime ohjeiden mukaan, mutta se on asennettu joten jos joku osaisi sanoa kuinka saisi sen ikkunan näkyviin. Kiitos! :)

11

3684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

ehkä sun pitää mountata imaget mut mä en oo varma en kä muista mite mountataa hehe jos ite osaat nii hyvä

• hehee

Suuri muumijuhla.. Legenda lapsuudesta...minulla ois varmasti vieläkin hauskaa pelata sitä mutta olen hävittänyt sen levyn jonnekkin... sano muakin Lapselliseksi.. =D

• kkkkkkata

joo määkää en kyllä ossaa auttaa ittelläki sama ongelma siin et just sillo pimenee ruutu ja näi.

• Aaptoor

Joudut asentamaan sen cd:ltä.Elikkä,
      1.Laita cd cd/dvd asemaan.
      2.laita että näyttää kansiot ja tiedostot.
      3.valitse gt niminen kansio.(saatto olla ct)
      4.asenna ensin vaikkapa oikean puolinen install.
      Tuo ei ehkä toimi joten asenna vasemmanpuolinen sitten.(Älä poista vanhaa!)
      Nuolla sen pitäisi toimia.Minulla ainakin.

• Aaptoor

Se kansionn nimi olikin qt.Sori pikku muisti virheestä.

• sjg

jsg

• Zeiliaaa

Mul on sama ongelma, mut mulla jummaa se siinä, kun mennään auttaa sitä Muumimammaa sinne keittiöön :S

• keijujamenninkäinen

Meillä oli äsken täsmälleen sama ongelma =D aika hauska sattuma. Koneessamme on Windows XP ja saimme keittiön toimimaan kun asensimme pelin cd:n kansiosta MUMIN31/INSTALL.EXE. Jotta videot toimivat siinä versiossa niin Quicktime piti asentaa tiedostosta QT16INST.exe. Toiv saitte ohjeista selvää, sillä näin saa peliin toimimaan videot ja keittiön, eli kaiken, jeeee! :)

• apua tarvitseva
        keijujamenninkäinen kirjoitti:

Meillä oli äsken täsmälleen sama ongelma =D aika hauska sattuma. Koneessamme on Windows XP ja saimme keittiön toimimaan kun asensimme pelin cd:n kansiosta MUMIN31/INSTALL.EXE. Jotta videot toimivat siinä versiossa niin Quicktime piti asentaa tiedostosta QT16INST.exe. Toiv saitte ohjeista selvää, sillä näin saa peliin toimimaan videot ja keittiön, eli kaiken, jeeee! :)

mulla ei toimi keittiö ja mul vista. valittaa "Tämän tiedoston versio ei ole yhteensopiva käytössä olevan Windows-version kanssa." auttakaa!

• Pelastakaa mut xd

Heips :3 Mistä tuon pelin saa ? :D Iteltäni levy hävis joten voiko sen netistä ladata?

• Saanutlainaan1

Kannattaa kysellä oman paikkakunnan kirjastosta. Jos sitä ei ole siellä niin pyytää kaukolainauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      205
      2545
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      95
      1785
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      215
      1597
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1455
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1305
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1088
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      103
      966
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe