Millainen työnantaja?
Eurest
7
1951
Vastaukset
- ent. eurestilainen
..kokemuksia, todellakin !! Minkälaisia, ilmenee jo nimimerkistä...On tullut jälkeenpäin naureskeltua niille kyseisen työnantajan esitteille ja aivopesu-filmeille, joita työsuhteen alussa näyteltiin, kuinka iloisia ja tyytyväisiä big happy family- tyyliin siellä ollaan...totuus alkoi aika äkkiä paljastua.
Rivien välistä voit lukeakin, että paljon työtä, pieni palkkaus,vuokrausfirmaa käytettiin ahkerasti eli saattoi ojoutua neuvomaan hommat kolmekin kertaa viikossa jollekin uudelle, hyvässä lykyssä ei edes suomenkielen taitoiselle...ns. työhön osallistuva esimies tietty lasketaan kannattavuustunteihin, mutta eipä paljon näppejään liannut...- mieltä
Kiire on kova, mielestäni meillä oli yksi työntekijä liian vähän. Ei paljoa jalkoja ehdi lepuuttaa.
Esimiehet eivät osallistua kuin kassatyöhön.
Ruoka oli mielestäni huonoa. Tai sitten vaan oli huono kokki. Ego oli kuin huippuravintolalla, vaikka paikka oli tavallinen henkilöstöruokala.
- Siivouspuolella
Ainakin siivouspuolella työskennellessäni oli täysi kusipää esimiehenä.
Olin juuri imuroinut erään toimistohuoneen ja vienyt imurin pois, kun tämä ah niin ihana tantta tuli valittamaan etten kuulemma ole imuria edes nähnyt koko päivänä.
Työturvallisuus oli riskin alla kokoajan, esimerkiksi rikkoutuneet koneiden sähköpistokkeet tämä esimies korjasi itse, eikä ollut muuten lupia siihen. - myös ent. Eurestilainen
Firma oli melko syvältä, esimiehenä toimi ammattikoulun käynyt nuori nainen, joka äitinsä kanssa leikki ravintolaa.
- Samage
Kaikkihan riippuu toimipisteen rav.päälliköstä ja työkavereista ja tietenkin Eurestin kaltaisessa yrityksessä siitä asiakasyrityksestä jonka henkilöstöravintolana toimitaan. Itse olen ollut Erittäin tyytyväinen työkavereihin asiakkaisiin. Mutta minulla onkin hyvä pomo ja hyvät työkaverit sekä ihanat asiakkaat. Ja viikonloput ovat vapaat..jes.
- pettynyt.
oleva eurest, ei ollut mikään hienoin työpaikka. Varsinkaan siinä vaiheessa,kun emäntä huusi, itkien, kiroillen, jopa kuului kilometrin taakse, samoin muutkin varsinki vanha nainen huusi koko päivän. Mutta minkäs teit. Kyllä käy muita työntekijöitä sääliksi, ketä on eurest finlandissa vantaalla töissä..huono palkka, ei edes täyttänyt työehtojen mukaista palkkausta.
- Kokkimamma
Yksi naispuolinen aluepäällikkö oli täysnatsi. Palkka paska, ruokaraha karhuttiin tilistä söit tai et. Lomautus on eurestin kunnia-asia, niitä on jatkuvasti. Ruokareseptiikka ei toimi, lähes kaikkia ohjeita joutui itse räätälöimään että sai ne toimimaan. Pääkonttorista tuli kokoajan sähköpostissa kaikenlaisia kiristyksiä ja vaatimuksia. Kannattaa välttää tämän firman työpaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818