Millainen työnantaja?
Eurest
7
2149
Vastaukset
- ent. eurestilainen
..kokemuksia, todellakin !! Minkälaisia, ilmenee jo nimimerkistä...On tullut jälkeenpäin naureskeltua niille kyseisen työnantajan esitteille ja aivopesu-filmeille, joita työsuhteen alussa näyteltiin, kuinka iloisia ja tyytyväisiä big happy family- tyyliin siellä ollaan...totuus alkoi aika äkkiä paljastua.
Rivien välistä voit lukeakin, että paljon työtä, pieni palkkaus,vuokrausfirmaa käytettiin ahkerasti eli saattoi ojoutua neuvomaan hommat kolmekin kertaa viikossa jollekin uudelle, hyvässä lykyssä ei edes suomenkielen taitoiselle...ns. työhön osallistuva esimies tietty lasketaan kannattavuustunteihin, mutta eipä paljon näppejään liannut...- mieltä
Kiire on kova, mielestäni meillä oli yksi työntekijä liian vähän. Ei paljoa jalkoja ehdi lepuuttaa.
Esimiehet eivät osallistua kuin kassatyöhön.
Ruoka oli mielestäni huonoa. Tai sitten vaan oli huono kokki. Ego oli kuin huippuravintolalla, vaikka paikka oli tavallinen henkilöstöruokala.
- Siivouspuolella
Ainakin siivouspuolella työskennellessäni oli täysi kusipää esimiehenä.
Olin juuri imuroinut erään toimistohuoneen ja vienyt imurin pois, kun tämä ah niin ihana tantta tuli valittamaan etten kuulemma ole imuria edes nähnyt koko päivänä.
Työturvallisuus oli riskin alla kokoajan, esimerkiksi rikkoutuneet koneiden sähköpistokkeet tämä esimies korjasi itse, eikä ollut muuten lupia siihen. - myös ent. Eurestilainen
Firma oli melko syvältä, esimiehenä toimi ammattikoulun käynyt nuori nainen, joka äitinsä kanssa leikki ravintolaa.
- Samage
Kaikkihan riippuu toimipisteen rav.päälliköstä ja työkavereista ja tietenkin Eurestin kaltaisessa yrityksessä siitä asiakasyrityksestä jonka henkilöstöravintolana toimitaan. Itse olen ollut Erittäin tyytyväinen työkavereihin asiakkaisiin. Mutta minulla onkin hyvä pomo ja hyvät työkaverit sekä ihanat asiakkaat. Ja viikonloput ovat vapaat..jes.
- pettynyt.
oleva eurest, ei ollut mikään hienoin työpaikka. Varsinkaan siinä vaiheessa,kun emäntä huusi, itkien, kiroillen, jopa kuului kilometrin taakse, samoin muutkin varsinki vanha nainen huusi koko päivän. Mutta minkäs teit. Kyllä käy muita työntekijöitä sääliksi, ketä on eurest finlandissa vantaalla töissä..huono palkka, ei edes täyttänyt työehtojen mukaista palkkausta.
- Kokkimamma
Yksi naispuolinen aluepäällikkö oli täysnatsi. Palkka paska, ruokaraha karhuttiin tilistä söit tai et. Lomautus on eurestin kunnia-asia, niitä on jatkuvasti. Ruokareseptiikka ei toimi, lähes kaikkia ohjeita joutui itse räätälöimään että sai ne toimimaan. Pääkonttorista tuli kokoajan sähköpostissa kaikenlaisia kiristyksiä ja vaatimuksia. Kannattaa välttää tämän firman työpaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1922689Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82762448Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy352302Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2112297Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591404Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861234Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1051219Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171092Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451060- 84967