mangavammaset..

sepposuullinen

Kaikki jotka lukee mangaa on skitsahtaneita. Mikä ihme japanissa on niin viehättävää

15

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      mieltä. piste.

    • ...

      Japanissa on montakin viehättävää asiaa, mutta manga/anime ei kuulu niihin.

    • Sorsamon

      Eksä tajuu et Japanis on tissei ja lolei ja lonkeroit ja demonei ja sit pukkake juttuu ja sit pokemonii ja animee ja digimonii ja mangaa!

    • Ramika

      Kaikki jotka dissaavat ihmisiä, jotka pitävät tietynmaalaisesta kirjallisuudesta, ovat skitsahtaneita. En ainakaan oikein ymmärrä, mikä muu kuin enemmän tai vähemmän lievä vajaavuus voisi aiheuttaa moisia agressioita.

      • ihkudah

        hyvä Ramika!! Olen samaa mieltä! Tää oli ihan asiaton posti tolta alottajalta. Saisi kasvaa aikuiseksi.


    • Eräs, joka aamulla heräs.

      Taidat ihan itse olla. ajattele jos olet vaikka jääkiekko fani niin ei kukaan hauku sua jääkiekko-vammaseksi.

      • Ei oiken minkään vihaaja

        Ei ehkä vammaiseksi tai skitsoksi, mutta monet muut nimitykset kelpaavat. Manga on ihan hyvää, lukuunottamatta sitä lonkero osastoa... Mitenkäs DC?


    • miemie

      Luen vain harvoja mangoja. Suurin osa ei miellytä. En silti fanita japania. Paska maa. Ainut mikä on hyvää on muutamat mangat ja animet, ja maan kieli on jännää.

      Eli jos joku nyt fanittaa mangaa (eikä monikaan kaikkea mahdollista mangaa fanita), enpä usko että kaikkea mahdollista japanilaista rakastaa. Tai tietysti tällaisiakin ihmisiä on, mutta aika harvassa.

      • tai no liika on liikaa mut.

        kukaan ei sano mitään kun miehet vaahtoavat kovaan ääneen jalkapallosta tai jääkiekosta sohvalla. eivätkö he ole sekaisin? myönnetään japanissa on monta asiaa jotka ovat oksettavia, mutta eikö joka asiassa tai maassa ole. kukaan/mikään ei ole täydellinen. itse luen mangaa ja animea ja opiskelen maan kieltä. pidän myös japanilaisista laulajista ja sen kulttuurista, mutta on myös asioita jotka ovat siellä oksettavia. kuitenkin vain sen perusteella että jotakuta häiritsee joku teini-ihquttaja,joka ei edes TIEDÄ koko maasta mitään, ei pitäisi alkaa väheksyä koko kulttuuria siellä.


    • mangan piirtäjä

      piirrustelen serkkuni kanssa mangoja kun ne on nii kivoi. mun serkkuni lukee mngaa. siis ramaa ei se niitä muita. oon keksinyt täydellisen hahmon joka on Kalinaka. se juo kahvii ja sillä on rasittava 6-7 v pikkuveli nimeltä Patito.

    • olio-otus

      Jos ei tiedä mitä kirjoittaa niin ei sitten kannata kirjoittaakaan. Mangan/animen lukeminen/katsomin on vain yksi ajankulutus ja ihan hyvää sellaista mielestäni. En minäkään niitä hauku niitä vammasiksi jotka fanittavat jotain erikoista. Esim. Tiedän erään joka pitää yhdestä laulajasta, ja minä en pidä siitä laulajasta yhtään. Olisin menettänyt kaverin aikapäiviä sitten jos olisin sanonut sitä joksikin vamma-apinaksi tai jotain. Japanikin on vain yksi maa ja en pidän vain sitä maana. En haluaisi sinne siksi että sieltä tulee mangaa tai animea. Ei ole sellaista sääntöä että kaikkien pitäisi fanittaa sitä tiettyä asiaa. Sehän olisi kuin jotain diktatuuria.. Käyttäkää vähän järkeä ennenkuin tuollaisia lauotte, se ei ole mukavaa kuunneltavaa...

    • Jepine

      Ja kaikki tämmöinen valitviesti johtuu vain siitä, kun japania tungetaan muotiin. Eipä ollut mangan ja animen haukkujia, ennenkuin kaikki pikkuteinit sen keksisivät.
      Mutta kaikilla omat harrastuksensa.
      Japanifanina sanon, että fanitan vain tiettyjä asioita, mutta EN MISSÄÄN NIMESSÄ tahtoisi muuttaa Japaniin, ja sieltä löytyy myös paljon huonoja puolia.

      • goonk

        juuri samaa mieltä! joten fanita mitä lysrää!! B) mitä se muille kuuluu! itsekkin piirän mangaa lähes 80%... ja japani on kaunis maa mutta en missään nimessä muuttaisi vaikka maksettaisiin!
        esim. ottaisin eväät mukaan sillä en voisi syödä kissaa tai koiraa! ='(


    • Yatsumi

      Se on sama asia kuin sanoisi "kaikki harry potter fanit on vinksahtaneita. Mikä siinä on hienoo?" Tai "Mikä siinä Amerikassa on niin hianoo?" Se voisi olla mikä tahansa asia. Nyt kun Manga ja Anime on suosittuja, niin sitten on.

    • Nuwa

      Jeesus! Ei kaikki ole semmosii 'ihanaa ihanaa mangaa mangaa! tää sarja on ihan surkee mut luen sitä kun se nyt sattuu olee mangaa! Jee jee!' Mä oikeesti tunnen tollasii tyyppejä, mutta itse pidän mangasta... Sitä nyt vaan on hauska lukea jos juoni sattuu olee kiva. Sitäpaitti on hauska katsoa mitnkälaiset niiden tyyppien reaktiot on kun on vaikee esim kirjoissa kuvata joitakin ilmeitä etc. Tollanen dissaaminen on ihan typerää jos ei tiedä mistään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe