Homouteen kyllästynyt

Homppeli24v.

Olen kans homo (tai en siitäkään nyt ihan sata varma enää) enkä pysty käsittämään useimpia homoja, itseasiassa taidan vihata suurta osaa heistä.
Kertokaa mulle minkä takiä monet homot on niin vitun ärsyttäviä kanoja tai jakorasioita?
Eiks niinku vois olla ihan oma itsensä joskus ja löpettaa sen roolin vedon?
Monet panee melkei kenen kanssa tahansa tai sit ovat niin yli teatraalisia ämmiä!
Mä en ainakaan pysty naimaan tollasten kanssa,saatika ottaa tollasia vakavasti, mua rupee lähinnä säälittämään ja inhottamaan tollaset ja sit on nää ylikiimaset top-sonnit jotka luulee et kaikki homot vähintäänkin haluaa ottaa suihi niiltä vaik huvikseen!
Moni kyrpiintyy täysin ku ne saa torjunnan ja tipahtaavat korokkeeltaan;)
Kun näen tollasia ihmisiä niin ekaks tulee mieleen sukupuolitaudit ynnä muut vähemmän mukavat asiat...
Olenkin ruvennut miettimään että voikohan homous niinku "kadota" ihmisestä, kun ei vaan yksinkertaisesti enää taida kiinnostaa.
Vituttaa vaan kun kaikki tuntee mut homona.

50

5040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fairy-b

Muuta johonkin pikkukaupunkiin. Et takuulla näe ainuttakaan käsilaukkuhomoa etkä seksihurjastelijoita. Mahdollisuutesi ylipäätään saada seksiä mieheltä ovat olemattomat.

Ja kukaan ei pidä sinua homona, pikkukylässä homot ovat pedofiilejäkin pahempia ihmisiä ja koirat päästetään irti, jos edes haiskahtaa siltä, että kyseessä on "rööriroope"

terv: 5 vuotta, no sex.

• Homppeli24v.

Miks vitus muuttaisin, itseasiassa jos jonnekkin muutan ni helsinkiin todennäkösesti.
        En vaan osaa suhtautua "Liian homoihin" Joille paneskelu on elämäntarkoitus.
        Paljon olen homoja puollustanut ja teen niin varmaan jatkossakin, mut siltikin mulla on näkemys siitä mikä on normaalia ja suht korrektia.
        En yhtään ihmettele että homoja vihataan tai pidetään muuten vain sairaina, harmi vaan että nämä mädät hedelmät pilaavat suurimman osan sadosta!

• on kyllä
        Homppeli24v. kirjoitti:

Miks vitus muuttaisin, itseasiassa jos jonnekkin muutan ni helsinkiin todennäkösesti.
        En vaan osaa suhtautua "Liian homoihin" Joille paneskelu on elämäntarkoitus.
        Paljon olen homoja puollustanut ja teen niin varmaan jatkossakin, mut siltikin mulla on näkemys siitä mikä on normaalia ja suht korrektia.
        En yhtään ihmettele että homoja vihataan tai pidetään muuten vain sairaina, harmi vaan että nämä mädät hedelmät pilaavat suurimman osan sadosta!

aivan totta. Halutaan vaan pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, elämässä on paljon muitakin asioita mitä voi tehdä yhdessä kivan pojan kanssa, eikä jatkuvasti tartte olla mankumassa vain seksiä ja olla nuolemassa.

• bissenainen-70
        on kyllä kirjoitti:

aivan totta. Halutaan vaan pelkkää seksiä, seksiä, seksiä, elämässä on paljon muitakin asioita mitä voi tehdä yhdessä kivan pojan kanssa, eikä jatkuvasti tartte olla mankumassa vain seksiä ja olla nuolemassa.

Jos katsoo Ranneliikkeen taannoista kyselyä, niin aika pieni prosentti homoista ylipäätään käy meikäpaikoissa. Mikä tarkoittaapi sitä, että baarikärpäset ovat aina baarikärpäsiä. Baariin ilmeisesti hakeutuvat useimmiten ne, jotka ovat seksiä vailla ja joille baari on toinen koti.

Netti on tulvillaan ihmisiä, jotka eivät käy baareissa. Miksi et yritä tutustua näihin tavishomoihin? Baarissa käyvistä ihmisistä osa on vääjäämättä pintaliitoporukkaa. Ihan sama juttu hetskubaareissa. En ole itse käynyt vuosikausiin baareissa, ei kiinnosta sen paremmin heterobaarit kuin meikäpaikatkaan. Hetskupuolella on aina joku mies lääppimässä ja puristelemassa kännissä lupaa kyselemättä, ei jaksa innostaa.

• sitte

joku vähän vanhempi mies niin ehkä se sun elämä siitä vielä korjaantuu: nuoret tahtoo olla vähän liian innokkaita ja näyttelevät kaiken maailman rooleja ja juoksevat joka muotirätin perässä käsilaukut viuhuen. Tarvitset aikuisen miehen vierellesi joka ei ole kanssasi pelkän seksin takia.

• Homppeli24v.

Joo ei o ainakaan vielä toiminu.
        Vanhemmat tuntuu olevan kaikki läheisriippuvaisia,enkä pidä liiasta lässynlässyn meiningistä.
        Tää on paradoksi;)

• mulla ainaki
        Homppeli24v. kirjoitti:

Vanhemmat tuntuu olevan kaikki läheisriippuvaisia,enkä pidä liiasta lässynlässyn meiningistä.
        Tää on paradoksi;)

on toiminu ihan hyvin. Seksiä on aina toisinaan ja me harrastetaan kaikkee kivaa yhdessä eikä meilla ainakaan oo mitään pulmia ja tätä on jatkunu vuosi tolkulla.

• Homppeli24v.

Eihän seksissä mitään pahaa ole, ainakin muistaakseni pidän siitä ja olin aika hyväkin.
        En vaan pysty nauttimaan siitä jos koko ajan täytyy miettiä että missäköhän tämäkin on itseään jakanut.

• et hanki
        Homppeli24v. kirjoitti:

Eihän seksissä mitään pahaa ole, ainakin muistaakseni pidän siitä ja olin aika hyväkin.
        En vaan pysty nauttimaan siitä jos koko ajan täytyy miettiä että missäköhän tämäkin on itseään jakanut.

se vakituinen kaveri. Mitä varten sä niitä koko ajan vaihtelet. Syytä itteäs.

• Homppeli24v.
        et hanki kirjoitti:

se vakituinen kaveri. Mitä varten sä niitä koko ajan vaihtelet. Syytä itteäs.

Ihan niinku homopiireissä mikään olis vakituista;)
        Olishan se kiva tutustua ihmisiin ilman sitä ianaista panemistakin...

• menossa
        Homppeli24v. kirjoitti:

Ihan niinku homopiireissä mikään olis vakituista;)
        Olishan se kiva tutustua ihmisiin ilman sitä ianaista panemistakin...

jo kymmenes vuosi yhden ja saman miehen kans. Kyllä se on sustakin kiinni että millanen elämä sulla on. Turhaan sä koko seurakuntaa syytät. Tuolla on pilvinpimein aikuisia miehiä jotka hakee vakkaria.

• katsopas
        Homppeli24v. kirjoitti:

Tää on paradoksi;)

Toimisko se sitten esim. naisen kanssa? Vai ootko se sinä, joka olet vaikea?

Paradoksi toden totta...

• kundi-69

Totta. Kyllästyttää nämä seksistit, jotka näkevät pelkkänä seksiobjektina. Joskus olen näyttänyt suoraan keskisormea ja sanonut painu vittuun näille seksihulluille, joita joskus olen tavannut jossain uimahallissa kytiksellä.

Onneksi normaalejakin homoja on olemassa, jotka ymmärtävät kokonaisvaltaisen kaveruuden päälle. Mutta nämä ovat minusta kyllä harvassa, ennen pitkää ollaan kuitenkin seksiä ruinaamassa, tuntuu siltä.

Jos homo haluaa olla toisen homon hyvä kaveri tavallisella tavalla, niin pitäisi molempien olla rumia toistensa mielestä, että homma pysyy vain kaveruutena.

Heteroiden kanssa on helppoa olla kaveri, ja itsekin taidan painua takaisin kaappiin. "Heterona" on helppo luoda kontakteja, ilman suorituspaineita. Ja homotkaan ei pahemmin ole silloin seksiä ruinaamassa.

Poikaystävästä vain harvoin enää haaveilen tutustuttuani Helsingin homopiireihin. Näkevät useimmiten pelkkänä seksiobjektina. Seksittömät ystävyydet on ne, jolla meikä porskuttaa jatkossa eteenpäin. Seksistä ei jää mitään käteen, jos ei homma jatku parisuhteena tai ns. vakikaveruutena, jolloin voi duunata kaikkea muutakin mitä mieleen juolahtaa.

• Homo 27-v.

Olen siitä ihan samaa mieltä että kaveruuteen kuuluu suurimmaksi osaksi muut asiat kuin seksi. Itse pidän valtavasti mukavista tai syvällisistäkin jutteluhetkistä, yhdessä harrastamisesta, teatterissa käynnistä, jne. Mutta kyllä nyt joskus hyvää kamua haluaisi myös rakastaa sillain oikein intiimistikin.

Homo 27-v. kirjoitti:

Olen siitä ihan samaa mieltä että kaveruuteen kuuluu suurimmaksi osaksi muut asiat kuin seksi. Itse pidän valtavasti mukavista tai syvällisistäkin jutteluhetkistä, yhdessä harrastamisesta, teatterissa käynnistä, jne. Mutta kyllä nyt joskus hyvää kamua haluaisi myös rakastaa sillain oikein intiimistikin.

siis rakastaa. Siinä se just onki että rakastaa toista ihan oikeesti. Ensin pitää olla ne tunteet ja sit tulee rakasteleminen. Mutta kaikki hakee vaan seksii eikä just kukaan paljon hae rakkautta.

• kundi-69
        Homo 27-v. kirjoitti:

Mulla kaveriseksi ei toimi. Pari kertaa olen kaverin kanssa seksiä harrastanut, mutta koska siitä ei sitten syntynytkään parisuhdetta, niin jätin nämä kaveruudet. Seksi on ollut mulla näiden kaveruuksien täystuho. Tulisi todella friikki olo, jos edes ajattelisi seksiä kaverin kanssa.

Joillakin kaveriseksi toimii. Riippuu paljolti arvomaailmasta. Onhan se tuttu juttu, että baarimaailmassa ihmisillä on usein sellaiset arvot, että seksin ja rakkauden erottaminen toisistaan onnistuu erittäinkin sujuvasti. Konservatiivisemmat ei sellaiseen kykene.

• ainaski sitä mieltä
        kundi-69 kirjoitti:

Mulla kaveriseksi ei toimi. Pari kertaa olen kaverin kanssa seksiä harrastanut, mutta koska siitä ei sitten syntynytkään parisuhdetta, niin jätin nämä kaveruudet. Seksi on ollut mulla näiden kaveruuksien täystuho. Tulisi todella friikki olo, jos edes ajattelisi seksiä kaverin kanssa.

Joillakin kaveriseksi toimii. Riippuu paljolti arvomaailmasta. Onhan se tuttu juttu, että baarimaailmassa ihmisillä on usein sellaiset arvot, että seksin ja rakkauden erottaminen toisistaan onnistuu erittäinkin sujuvasti. Konservatiivisemmat ei sellaiseen kykene.

että enste tarttee rakastua oikein kunnolla ja sen pitää olla molemminpuolista. Sen jälkeen kumpikin automaattisesti haluu hyväillä toisiansa ja rakastella kuka mitenkin. Niin se just on.

• kos
        kundi-69 kirjoitti:

niitä jotka sanoo että kaverin kans ei voi sekstata. MUlla ainakin menee ihan jees yhden hyvän frendin kanssa vaikka ollaan vaan kavereita. Aina kun se poikkee, niin pikku imutukset käydään läpi. Ja hyvin menee!!!!

• Homppeli24v.
        ainaski sitä mieltä kirjoitti:

että enste tarttee rakastua oikein kunnolla ja sen pitää olla molemminpuolista. Sen jälkeen kumpikin automaattisesti haluu hyväillä toisiansa ja rakastella kuka mitenkin. Niin se just on.

ole että se rakastuminen sais automaattisesti haluamaan toista seksuaalisesti.
        Siihen vaikuttaa niin moni muukin asia, ainakin mun mielestä.
        Oon seurustellu monen kans jotka ei oo ollu mun mielestä mitään tosi seksikkäitä ja aina mua vitutti se jatkuva munan mankuminen ja jatkuva hipelöinti.
        Sit ku ei paneta ni itketään yms ja juostaan kertomaan kännissä kavereille miten suhde on kriisissä....
        Homot on niin draamaqueenejä!!!

• sit mä
        Homppeli24v. kirjoitti:

ole että se rakastuminen sais automaattisesti haluamaan toista seksuaalisesti.
        Siihen vaikuttaa niin moni muukin asia, ainakin mun mielestä.
        Oon seurustellu monen kans jotka ei oo ollu mun mielestä mitään tosi seksikkäitä ja aina mua vitutti se jatkuva munan mankuminen ja jatkuva hipelöinti.
        Sit ku ei paneta ni itketään yms ja juostaan kertomaan kännissä kavereille miten suhde on kriisissä....
        Homot on niin draamaqueenejä!!!

en osaa suoa neuvoo. Kysy sit joltain mua viisaammalta. Mä en tiä.

• voisit sitte
        sit mä kirjoitti:

en osaa suoa neuvoo. Kysy sit joltain mua viisaammalta. Mä en tiä.

olla jonku pimun kaa ja koittaa sillei että jos se ois hyvä.

• Homppeli24v.
        voisit sitte kirjoitti:

olla jonku pimun kaa ja koittaa sillei että jos se ois hyvä.

viimeks tänää töissä ihailin yhtä pimua, mut sit putiikkiin asteli niiiiin hyvännäkönen nuori boitsu...
        Ja tässä sitä taas ollaan;(

• arvasinkin
        Homppeli24v. kirjoitti:

viimeks tänää töissä ihailin yhtä pimua, mut sit putiikkiin asteli niiiiin hyvännäkönen nuori boitsu...
        Ja tässä sitä taas ollaan;(

että katsoit varmaan jonku kundin ihaniin silmiin ja
        siihen se loppu sit se sun pimuista haaveilu.

• Homppeli24v.

sulle!
        Kiva että muitakin itseään arvostavia homoja on olemassa;)

• Homppeli24v.
        arvasinkin kirjoitti:

että katsoit varmaan jonku kundin ihaniin silmiin ja
        siihen se loppu sit se sun pimuista haaveilu.

sitä kundia tuskin enää näen, mut sen pimun kanssa meinasin huomen lähtee kahville...

• sitä kahvia
        Homppeli24v. kirjoitti:

sitä kundia tuskin enää näen, mut sen pimun kanssa meinasin huomen lähtee kahville...

voi pimujen kans juoda mutta tuskinpa sä sitä pitemmälle etenet. Huomenna taas tulee joku hyvänäkönen kundi sun putiikkiis ja siinä sitä taas ollaan. Pimut saa mennä minne lystää kuhan se kundi vain jää.

• Homppeli24v.
        sitä kahvia kirjoitti:

voi pimujen kans juoda mutta tuskinpa sä sitä pitemmälle etenet. Huomenna taas tulee joku hyvänäkönen kundi sun putiikkiis ja siinä sitä taas ollaan. Pimut saa mennä minne lystää kuhan se kundi vain jää.

Toisaalta sehän se ois ideaali tilanne, siis et joku hyvä tyyppi tuliskin, saa ny nähdä...

• gila
        Homppeli24v. kirjoitti:

Toisaalta sehän se ois ideaali tilanne, siis et joku hyvä tyyppi tuliskin, saa ny nähdä...

... biseksuaali? Olet ehkä tähän ikään asti elänyt homokauttasi ja nyt siirtymässä toiseen vaiheeseen. Näin voi käydä, että seksuaalisuudessa on erilaisia jaksoja, jotka vaihtelevat.

Itse olen biseksuaali nainen ja joskus pitänyt itseäni heterona. Tiedän myös naisia, jotka elettyään ensin lesbona pitkäänkin, ovat yhtäkkiä rakastuneet mieheen.

• iiiiiiik
        Homppeli24v. kirjoitti:

luuletko tosissaan et muijat ei osaa valittaa ja juoruta kavereilleen kun mies ei osaa nussii ym ym!!
        ne vasta sellasii onkin, ihme kun kaikki luulee et muijan kans olis jotenkin helpompaa olla?! olisko kiva kun sit joka kerta sängyssä ne vaan feikkais!!?

• kundi-69
        Homppeli24v. kirjoitti:

sulle!
        Kiva että muitakin itseään arvostavia homoja on olemassa;)

Kiitos, tsemiä sulle samoin!

• ei-feikki
        iiiiiiik kirjoitti:

luuletko tosissaan et muijat ei osaa valittaa ja juoruta kavereilleen kun mies ei osaa nussii ym ym!!
        ne vasta sellasii onkin, ihme kun kaikki luulee et muijan kans olis jotenkin helpompaa olla?! olisko kiva kun sit joka kerta sängyssä ne vaan feikkais!!?

miten niin joka kerta sängyssä vaan feikkais???

• gila

Onko muuta kuin pinnalliseen seksiin kyllästyminen, joka on tuonut mieleesi, ettet olisikaan homo "enää"? Oletko ihastunut naiseen tai naisiin?

Se, että seksuaalinen suuntautuminen muuntuisi, eli että toteaisitkin itsesi biseksuaaliksi, on eri asia kuin se, että kaipaa rakkautta - edelleen mieheltä. Ja välillähän elämässä onkin vaiheita, ettei kaipaa seksiä eikä rakkautta.

• vl-homppeli-24v

Mä olen kans homo ja en diggaa alkuunkaan useimmista homoista. En halua näyttää homouttani julkisesti, eikä sitä kukaan siksi edes huomaa.
      Haluan elää ihan tavallista miehen elämää siitä huolimatta, että minuun vetoa toiset miehet paljon enemmän kuin naiset. Naisissakin on toki upeita ilmestyksiä, mutta erityisesti komeat heteromiehet saavat kipinän minussa syttymäään.

Harrastin jossain vaiheessa aktiivisemmin suhteita miesten kanssa ja minua alkoi inhottaan ja ällöttään koko touhu. Kadun todella sitä, että kokeilin seksiäkin seksin vuoksi, mutta olen jotain oppinutkin. Seksi on ainakin minulle sellainen juttu, jota haluan harrastaa vain rakastamani ihmisen kanssa, irtosuhteet ei ole mua varten. Olin useamman vuoden välillä ilman seuraa, mutta nyt olen löytänyt kivan kumppanin. Suhteemme on muuten ihan tavallinen kaverisuhde, mutta kahden kesken ollessamme istumme sylikkäin, halailemme ja suukottelemme ja hieromme toisiamme ja välillä ehkä jotain muutakin.. mut suhteemme pääpaino on jossain muualla kuin seksissä.
      Aikaisemmin mu kyllästytti koko homous, mut nyt elämäni tuntuu aika normaalilta, kiitos mun bf:n

• Homppeli24v.

jotain järkeekin. Ehkä vois kaverin kans ollakkin, mut vaan ehkä.
        Enpä juurikaan ole enää viitsinyt tutustua homoihin, enkä oikeastaan tunne montaakaan.
        Kummasti homot oppinu karttamaan kun baarissa istuu rööki kouras ja tupla toisessa ja muistaa kiroilla ankarasti;)
        Pitäs kai olla niin helvetin tekotaiteellinen ja aina ylikorrekti, mut silti muistaa pitää todelliset ajatuksensa ominaan, ettei vaaaan erottuisi massasta.
        On tää niin kummallista porukkaa!!

• et ole elämää nähnykkään!
        Homppeli24v. kirjoitti:

Enpä juurikaan ole enää viitsinyt tutustua homoihin, enkä oikeastaan tunne montaakaan.
        Kummasti homot oppinu karttamaan kun baarissa istuu rööki kouras ja tupla toisessa ja muistaa kiroilla ankarasti;)
        Pitäs kai olla niin helvetin tekotaiteellinen ja aina ylikorrekti, mut silti muistaa pitää todelliset ajatuksensa ominaan, ettei vaaaan erottuisi massasta.

tekotaiteellinen? miks pitäis olla?! suurin osa on iha tavallisii juntteja! enpä usko et moni haluaa jonku ihme viritelmän miehekseen!!

• kundi-69
        Homppeli24v. kirjoitti:

Jos käy DTM:ssä, niin varmasti törmää tekotaiteellisiinkin viritelmiin. En usko, että maaseudun baareissa olisi mitenkään trendikästä hienostoporukkaa. Päinvastoin. Samoin, Hercules Stadissa on enemmän junttimesta kuin DTM. Kummassakin tulee käytyä vain harvoin, mutta Herkussa tosiaan enemmän aitoa ja sopivan junttimaistakin sakkia.

• Gay 23v

Joo tämä asia itseänikin on vaivannut kun on helsingissä jne. käynyt. Siitä varmaan tulee nimitys lihatiski.
      Itse asun pienemmällä paikkakunnalla, ilman homoelämää, ilman seksiä jne. Mutta en tiedä kumpi on pahempi saada ja levittää tauteja, vaiko elää selibaatissa ja kaapissa?
      Uskon kuitenkin, että jonain aurinkoisena, tai sateisena päivänä se ihastus tupsahtaa nokan alle.

• Homppeli24v.

kyllä mä ainakin olisin ilman kullia ku kantaisin jotai tautia itsessäni!
        Melko lihamarkkinathan ne siel heltsinkis on...
        Ja pienemmillä paikkakunnilla kaikki kierrättää toisiaan...kun ei o varaa valita, heh.

• vaan

ettekö te juma kortsusta oo kuullu??

• heteroauvvo

Jos vaikka liittyisit munkkiluostariin? Selibaattilupaus pitää huolen siitä, että seksiä ei tarvitse enää ajatella.

• Homppeli24v.

Oisin sit kuuskymppisenä samanlainen ku katolilaiset papit, toteaisin ettei musta tullutkaan pyhimystä ja runkkaisin jossai kuoripoikien asuntolan ikkunoiden takana vai?
        Hehheheee
        Tuskin se lupaus niitä himoja lopettaa, ihminen kuitenkin on seksuaalinen olento, tai jtn...

• Pohjosen Mies

Sinä 24v valittaja, väitätkö todella tuntevasi KAIKKI Suomenmaan homot? Miten teet tuollaisia yleistyksiä tyyppiin "kaikki homot ovat.." Mieti vähän mitä kirjoittelet. 1. Suurin osa Suomen homoista EI ole edes käynyt niissä Helsingin paikoissa joita varmaan kirjoituksellasi tarkoitat. 2. Alan jo kirjoituksesi sävyn mukaan epäillä oletko itsekään niissä käynyt vaan vain tänne tullut provosoimaan tällä tavallisella tavalla: homot ovat "huoria" jne jne jne.. mitä sitten heterot ja nykyiset heteronuoret ovat? miten pitkään ne parisuhteet kestävät? Mikä ero on homoihin? Eikös me olla ihmisiä kaikki?
      3. Mieti vähän omaa käyttäytymistäsi MIKSI et ole löytänyt ( jos olet edes sitä etsinytkään tai halunnutkaan ) vakavampaa ja jatkuvampaa suhdetta? Ei se ole kuule vain toisesta osapuolesta kiinni.

Realismia nk "24v homppeli", realismia elämään.

• Homppeli24v.

Ei pitäis yleistää.
        Ja kyllä olen käynyt helsingin mestat läpi.
        Ehkä vaan arvostan itseäni liikaa, ja sehän ei tietenkään sovi, eihän???!
        Se on toisinaan kirous kun näkee niin helposti ihmisten läpi, uskotko?

• nyt kiltisti
        Homppeli24v. kirjoitti:

Ei pitäis yleistää.
        Ja kyllä olen käynyt helsingin mestat läpi.
        Ehkä vaan arvostan itseäni liikaa, ja sehän ei tietenkään sovi, eihän???!
        Se on toisinaan kirous kun näkee niin helposti ihmisten läpi, uskotko?

iltalääkkeet ja mene nukkumaan!!

• Vainko provoamista?

Homppeli24 on sekä oikeassa että väärässä. Hän nyt vaan on seuraillut (kai) enimmäkseen homomiesten touhuja. No, minä olen seuraillut noin yleensä ihmisten touhuja ja olen kyllä sitä mieltä, että ME KAIKKI IHMISET OLEMME NYKYÄÄN AIKA OUTOA PORUKKAA. Mistä se johtuu? Miksi on niin paljon kukasta kukkaan juoksemista, pettämistä, liittojen hajoamista, nimenomaan rakastumisen etsimistä (aina ja aina halutaan olla rakastuneita eikä vanhanaikaisesti vain rakasteta omaa vanhaa kumppania ja lapsia ja pysytä yhdessä elämänsä loppuun asti?).
        Me eletään sirpale-elämää. Mikään ei ole pysyvää. Meillä on kaikki kädenulottuvilla - ja mehän haluamme itsellemme heti ja kaiken. Me ollaan mainosten orjia. Meidän vanhat ja hyviksikin havaitut arvomme ovat katoamassa. Me olemme aika pösilöitä. Siis nimenomaan me ihmiset, eivät vain homppelit. (nyt tuli vuodatusta, miten lienen innostunutkin homppeli24:n INHOrealismia tihkuvista jutuista).
        No, löytyyhän niitä toisenkilaisia ihmisä, mutta uskon, että vaikea saattaa olla tavoittaa heitä. Onneaan saa kiittää, jos löytää!

• bissenainen-70
        Vainko provoamista? kirjoitti:

Homppeli24 on sekä oikeassa että väärässä. Hän nyt vaan on seuraillut (kai) enimmäkseen homomiesten touhuja. No, minä olen seuraillut noin yleensä ihmisten touhuja ja olen kyllä sitä mieltä, että ME KAIKKI IHMISET OLEMME NYKYÄÄN AIKA OUTOA PORUKKAA. Mistä se johtuu? Miksi on niin paljon kukasta kukkaan juoksemista, pettämistä, liittojen hajoamista, nimenomaan rakastumisen etsimistä (aina ja aina halutaan olla rakastuneita eikä vanhanaikaisesti vain rakasteta omaa vanhaa kumppania ja lapsia ja pysytä yhdessä elämänsä loppuun asti?).
        Me eletään sirpale-elämää. Mikään ei ole pysyvää. Meillä on kaikki kädenulottuvilla - ja mehän haluamme itsellemme heti ja kaiken. Me ollaan mainosten orjia. Meidän vanhat ja hyviksikin havaitut arvomme ovat katoamassa. Me olemme aika pösilöitä. Siis nimenomaan me ihmiset, eivät vain homppelit. (nyt tuli vuodatusta, miten lienen innostunutkin homppeli24:n INHOrealismia tihkuvista jutuista).
        No, löytyyhän niitä toisenkilaisia ihmisä, mutta uskon, että vaikea saattaa olla tavoittaa heitä. Onneaan saa kiittää, jos löytää!

Joku sosiologihan se kirjoitteli, että nyt kun työelämästä on tehty projekteihin ja määräaikaisuuksiin perustuvaa, niin ihmisiltä puuttuu perusturva. Ei enää perusteta perheitä, ei oteta vakinaisia kumppaneita eikä sitouduta mihinkään -- kun ei koskaan voi tietää, milloin työ loppuu ja joutuu vaikka muuttamaan työn perässä. Tätä on tutkittu paljon. Surullista.

• Homppeli24v.
        nyt kiltisti kirjoitti:

iltalääkkeet ja mene nukkumaan!!

se sormi sieltä perseestäsi!
        Kiitos

• saanut

yliannostuksen homoutta! Mä oon ihan lesbo vaan ja arvaa oliko kivaa asua ulkomailla, jossa oli vilkas homokulttuuri, kun mieshomojen näkeminen alkoi ärsyttää aivan suunnattomasti?! Kerrankin ois ollut vaikka minkälaista ihmistä, ni eikun tuli vaan yliannos, vaikka mulla ei ollut periaatteessa mitään poikia vastaan. Ajattelin et oon homofobikko, vaikka itse olen homo. Pojatkin huomasi sen ja se oli huvittavaa!

• vinkki...
    • bissenainen-70

Miehet on miehiä, on ne sitten homoja tai heteroita. Hetskumiehet käyttäytyvät aivan samalla tavalla kuin homomiehet -- ylidramatisoivat pikkujuttuja, juoruavat pahemmin kuin naiset (ainakin minun työhistoriani työpaikoilla) ja ottavat kaiken kovin melodramaattisesti.

Ja miehet nyt vain on seksuaalisempia kuin naiset. Jos juttuihin on uskomista, niin keskiverto sinkku hetskumies vetelee aika montaa naista kuukaudessa. Ja kuulemma helpolla irtoaa. Eli eivät ne naisetkaan ihan pulmusia ole.

Oma havaintoni: ihmiset on ihmisiä orientaatioon katsomatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      433
      2788
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      91
      2056
    3. 165
      1634
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      90
      1553
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1496
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1248
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1094
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1080
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      942
    10. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      932
    Aihe