Lisäämpä omanikin ja kysyn kokemuksia Turun julkiselta puolelta Tyksistä. Eli tietääkö joku jonoista? Ja vaihtuuko lääkärit usein (aina tarvitsee selittää asiat alusta)?
Julkinen/Turku
5
1015
Vastaukset
- Elina
Sain kotikaupungistani lähetteen Tyksiin maaliskuussa ja eka käynti oli kesäkuussa. Tämä tilanne oli siis vuosi sitten. Kaiken kaikkiaan olin kolmen eri lääkärin vastaanotolla. Ei tarvinnut mitään selitellä, koska kaikki tiedot on potilaspapereissa. Tiesivät aina, missä mennään. Lääkäri oli joka kerta ainakin tunnin myöhässä, mutta ei haitannut, koska osasin siihen varautua.
Hoito oli ihan asiallista ja hyvää, vaikka ei kohdallani tulosta tuottanutkaan. Kyllästyin inseminaatioihin, joita tehtiin kolme ja tulossa olisi ollut kaksi lisää. Siirryin yksityselle ja nyt odotan IVF-vauvaa. Eka hoito tuotti tulosta. - Nipsu24
Heippa! Kävin viime elokuussa terveyskeskuksessa lääkärillä muissa asioissa, ja mainitsin, että ollaan yritetty lasta melkein 1,5 vuotta. Hän laittoi sitten lähetteen Tyksiin, johon pääsimme lokakuussa. Eli n. kolmen kuukauden jonot ekalle käynnille. Nyt olen käynyt neljä kertaa ja kolmella eri lääkärillä. Hyvin ovat asiat menneet. Niillä on kaikki tiedot potilaspapereissa. Ja mitä siihen myöhästymiseen tulee, niin se on kyllä totta. Vähintään puoli tuntia on ajat myöhässä. Mutta se on mun mielestä ihan ymmärrettävää, onhan Tyks opetussairaala...Mutta itse olen tykännyt kyllä käydä=)
- falli
me olemme elokuun lopussa menossa tyksiin lapsettomuustutkimuksiin. Jouduttiin odottelemaan n. 3kk. siemennesteanalyysiin ja verikokeisiin pitää mennä noin kuukautta ennen. Mitä eroa noilla ivf hoidoilla ja insemnaatiolla on?
te jotka olette käyneet tyksissä mitä ensimmäisellä käyntikerralla on tehty?- Nipsu24
Meiän ekalla käynnillä keskusteltiin ja sitten tehtiin mulle sisäultra, jossa todettiin pco...sitten mies antoi spermanäytteen ja käytiin molemmat vielä labrassa, jossa otettiin hepatiitti ja HIV-kokeet.. Seuraavalla käynnillä olikin sitten vuorossa mananjohtimien aukiolotutkimus..näin meillä edettiin=) Tsemppiä teille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä1032505Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa522313SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1632075Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171851Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön951445Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.811265HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363161189Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1111058- 791033
Nyt Zelenskyi pommittaa drooneillaan jo Suomea!
Kouvola kohteena: https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=107226932