Lisäämpä omanikin ja kysyn kokemuksia Turun julkiselta puolelta Tyksistä. Eli tietääkö joku jonoista? Ja vaihtuuko lääkärit usein (aina tarvitsee selittää asiat alusta)?
Julkinen/Turku
5
983
Vastaukset
- Elina
Sain kotikaupungistani lähetteen Tyksiin maaliskuussa ja eka käynti oli kesäkuussa. Tämä tilanne oli siis vuosi sitten. Kaiken kaikkiaan olin kolmen eri lääkärin vastaanotolla. Ei tarvinnut mitään selitellä, koska kaikki tiedot on potilaspapereissa. Tiesivät aina, missä mennään. Lääkäri oli joka kerta ainakin tunnin myöhässä, mutta ei haitannut, koska osasin siihen varautua.
Hoito oli ihan asiallista ja hyvää, vaikka ei kohdallani tulosta tuottanutkaan. Kyllästyin inseminaatioihin, joita tehtiin kolme ja tulossa olisi ollut kaksi lisää. Siirryin yksityselle ja nyt odotan IVF-vauvaa. Eka hoito tuotti tulosta. - Nipsu24
Heippa! Kävin viime elokuussa terveyskeskuksessa lääkärillä muissa asioissa, ja mainitsin, että ollaan yritetty lasta melkein 1,5 vuotta. Hän laittoi sitten lähetteen Tyksiin, johon pääsimme lokakuussa. Eli n. kolmen kuukauden jonot ekalle käynnille. Nyt olen käynyt neljä kertaa ja kolmella eri lääkärillä. Hyvin ovat asiat menneet. Niillä on kaikki tiedot potilaspapereissa. Ja mitä siihen myöhästymiseen tulee, niin se on kyllä totta. Vähintään puoli tuntia on ajat myöhässä. Mutta se on mun mielestä ihan ymmärrettävää, onhan Tyks opetussairaala...Mutta itse olen tykännyt kyllä käydä=)
- falli
me olemme elokuun lopussa menossa tyksiin lapsettomuustutkimuksiin. Jouduttiin odottelemaan n. 3kk. siemennesteanalyysiin ja verikokeisiin pitää mennä noin kuukautta ennen. Mitä eroa noilla ivf hoidoilla ja insemnaatiolla on?
te jotka olette käyneet tyksissä mitä ensimmäisellä käyntikerralla on tehty?- Nipsu24
Meiän ekalla käynnillä keskusteltiin ja sitten tehtiin mulle sisäultra, jossa todettiin pco...sitten mies antoi spermanäytteen ja käytiin molemmat vielä labrassa, jossa otettiin hepatiitti ja HIV-kokeet.. Seuraavalla käynnillä olikin sitten vuorossa mananjohtimien aukiolotutkimus..näin meillä edettiin=) Tsemppiä teille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli499857Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1105403"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594377Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382957Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1432738Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1972643Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait291983- 201707
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.371569Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp231167