Eli siis kuinkahan paljon saa pulittaa pakettimatkasta johonkin ns. turistirysään Thaimaahan äkkilähdöllä joulu-tammikuussa? Muistelisin, että niitä kuitenkin on ollut tarjolla noihin aikoihin, mutta varmaan kelpaa aika joutuisaan muillekin...
Entä pelkät lennot? Paljollako olette selvinneet? Kielitaito ja liikkuminen eivät ole kynnyksenä, joten sekin vaihtoehto otetaan huomioon, vaikkakin ekaa kertaa Thaimaahan menossa ollaankin.
Kiitos vastaajille ja hyvää kesää.
Thaimaa / Paljonko maksaa
7
1610
Vastaukset
- parempi
ilman muuta
- Pelkästään
Tonnilla pääsee joulun aikoihin kun nyt on ripee. Itse varasin toissapäivänä. Pelkät lennot on kannattava ratkaisu. Voi liikkuu j avaihdella hotellia jos ei ole hyvä
- Mie vaan
Pelkästään kirjoitti:
Tonnilla pääsee joulun aikoihin kun nyt on ripee. Itse varasin toissapäivänä. Pelkät lennot on kannattava ratkaisu. Voi liikkuu j avaihdella hotellia jos ei ole hyvä
ollut tarkka rahoistasi. Itse tuossa juuri etsin edullisia lentoja Thaimaaseen, ja Bangkokiin pääsi Helsingistä Saksan kautta halpisyhtiöillä 300e/suunta. Äkkilennot Finnairilta on 500e edestakas tälläkin hetkellä, onkohan nuo sitten usein voimassa olevia nuo kaukomatkatarjoukset? Kun niissä on vain se 1kk aikaa käyttää tarjous.
- finnair222222
Mie vaan kirjoitti:
ollut tarkka rahoistasi. Itse tuossa juuri etsin edullisia lentoja Thaimaaseen, ja Bangkokiin pääsi Helsingistä Saksan kautta halpisyhtiöillä 300e/suunta. Äkkilennot Finnairilta on 500e edestakas tälläkin hetkellä, onkohan nuo sitten usein voimassa olevia nuo kaukomatkatarjoukset? Kun niissä on vain se 1kk aikaa käyttää tarjous.
Finnarin tarjous on voimassa enää viikon. Ja se on joka kesä sama tarjous. Oliskin niin halpaa talvisin!!
- Mie vaan
saa hintaan 700-900e, monena vuotena tullut katsottua lehdestä kateellisena kun ei itse voi pienellä varoitusajalla lähteä matkaan.
lomalle.com tai jotain sinnepäin tarjoaa edullisia matkoja, juuri sieltä viikko sitten katsoin loppuvuoden matkoja, kahden viikon Phuketin matkojen hinnat pyöri 1000-1200 euron tietämillä.- Näin on
Marras-joulukuussa saa joo pakettimatkan 1100-1200eurolla. Mutta jouluna sinne on hieman kalliimpi lentää. Mutta silloin tekee säästöä siinä ettei tarvitse pitää niin montaa vapaapäivää/pekkasta koska silloin on joulun pyhiä. Se on sitten oma asia että maksaako satasen enemmän lennoista vai menettääkö pari kolme sataa kun joutuu pitää vapaapäiviä. Lomalle.comin matkat on myyty loppuun jos haluaa keskustaan. Maalle kyllä on matkoja edelleen. Katsoin myös saksan kautta niin se on 388 per suunta. Eli melkein 800 euroo. Plus että pitää matkustaa saksaan ja takaisin. Siitä tuleekin sitten vähintään se satanen lisää.
- ...
on se linkki; sieltä löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759