mjµ 700:lla kuvattuja kuvia???

kuvaaja222222

Voisiko joku antaa osoitteen mistä löytyis täydellä laadulla otettuja kuvia. Siis olympus mjµ 700 otettuja kuvia. Ite en löytänyt kyseisiä kuvia.......

Kamerani kuvanlaatu on huono ja haluaisin nähdä onko se yhtä huono kaikissa mjµ 700 kameroissa.

5

2421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trekker
    • itse myös

Onko kuvat tosiaan huonoja? Justiinsa kävin itse katsomassa tuollaista kameraa.

• fotomyyjä

Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.

• itse myös
        fotomyyjä kirjoitti:

Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.

Minun käyttötarkotukseni on juuri pieni koko ja hyvät kuvat. Mutta onpa noissa pokkareissakin tullu huomattua suuria eroja. Esimerkiksi yhdellä tuttavalla on vuoden sisään ostettu pokkari 7.1 megapikselin malli (muistaakseni se oli ixus mallia, mutta en mene vannomaan). Katselin sitten myöhemmin kuvia koneelta niin mielestäni aika onnettomia, lähes samaa tasoa, kuin omallani otetuilla(oma kamerani oli lähes ilmainen :)
        Tarkoitan nyt huonolla kuvalla sellaista joka on rakeinen.
        Eli minulle kuvan pitää olla selkeä, ei kissan silmiä ja valoa sen verran että näkee mitä siinä on.

• conanwho

Mites tällä kameralla onnistuu kuvat ulkona hämärässä kun haluis ottaa kuvaa vaikka valaistusta kohteesta tai rakennuksesta? Ja vaikka vähän kauempaakin esim suurkaupunki maisemakuvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      590
      2021
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      98
      999
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      957
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      817
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe