mjµ 700:lla kuvattuja kuvia???

kuvaaja222222

Voisiko joku antaa osoitteen mistä löytyis täydellä laadulla otettuja kuvia. Siis olympus mjµ 700 otettuja kuvia. Ite en löytänyt kyseisiä kuvia.......

Kamerani kuvanlaatu on huono ja haluaisin nähdä onko se yhtä huono kaikissa mjµ 700 kameroissa.

5

2416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trekker
    • itse myös

Onko kuvat tosiaan huonoja? Justiinsa kävin itse katsomassa tuollaista kameraa.

• fotomyyjä

Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.

• itse myös
        fotomyyjä kirjoitti:

Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.

Minun käyttötarkotukseni on juuri pieni koko ja hyvät kuvat. Mutta onpa noissa pokkareissakin tullu huomattua suuria eroja. Esimerkiksi yhdellä tuttavalla on vuoden sisään ostettu pokkari 7.1 megapikselin malli (muistaakseni se oli ixus mallia, mutta en mene vannomaan). Katselin sitten myöhemmin kuvia koneelta niin mielestäni aika onnettomia, lähes samaa tasoa, kuin omallani otetuilla(oma kamerani oli lähes ilmainen :)
        Tarkoitan nyt huonolla kuvalla sellaista joka on rakeinen.
        Eli minulle kuvan pitää olla selkeä, ei kissan silmiä ja valoa sen verran että näkee mitä siinä on.

• conanwho

Mites tällä kameralla onnistuu kuvat ulkona hämärässä kun haluis ottaa kuvaa vaikka valaistusta kohteesta tai rakennuksesta? Ja vaikka vähän kauempaakin esim suurkaupunki maisemakuvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1044
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      200
      815
    10. 36
      719
    Aihe