Voisiko joku antaa osoitteen mistä löytyis täydellä laadulla otettuja kuvia. Siis olympus mjµ 700 otettuja kuvia. Ite en löytänyt kyseisiä kuvia.......
Kamerani kuvanlaatu on huono ja haluaisin nähdä onko se yhtä huono kaikissa mjµ 700 kameroissa.
mjµ 700:lla kuvattuja kuvia???
5
2385
Vastaukset
- trekker
http://www.dcresource.com/reviews/olympus/stylus_710-review/gallery.shtml
Jos arvosteluun on uskominen, niin kuvanlaatu ei todella ole huimaava: http://www.dcresource.com/reviews/olympus/stylus_710-review/index.shtml - itse myös
Onko kuvat tosiaan huonoja? Justiinsa kävin itse katsomassa tuollaista kameraa.
- fotomyyjä
Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.
- itse myös
fotomyyjä kirjoitti:
Kameraa lähdetään hakemaan käyttötarkoitusten mukaan.Järjestelmä on eriasia kuin pokkari.Normaali peruskuvaajalle tuon kameran ominaisuudet riittää ja kuvien laatu on ihan hyvä. On tullut paljon kyseisellä kameralla kuvattua ja ei valittamista.Hyvä peruspokkari ja pokkariksi antaisin arvosanaksi 9.
Minun käyttötarkotukseni on juuri pieni koko ja hyvät kuvat. Mutta onpa noissa pokkareissakin tullu huomattua suuria eroja. Esimerkiksi yhdellä tuttavalla on vuoden sisään ostettu pokkari 7.1 megapikselin malli (muistaakseni se oli ixus mallia, mutta en mene vannomaan). Katselin sitten myöhemmin kuvia koneelta niin mielestäni aika onnettomia, lähes samaa tasoa, kuin omallani otetuilla(oma kamerani oli lähes ilmainen :)
Tarkoitan nyt huonolla kuvalla sellaista joka on rakeinen.
Eli minulle kuvan pitää olla selkeä, ei kissan silmiä ja valoa sen verran että näkee mitä siinä on.
- conanwho
Mites tällä kameralla onnistuu kuvat ulkona hämärässä kun haluis ottaa kuvaa vaikka valaistusta kohteesta tai rakennuksesta? Ja vaikka vähän kauempaakin esim suurkaupunki maisemakuvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751410Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647