Hei, kertokaa kokemuksistanne akupunktiosta näiden vaivojen hoidossa.. itse en ole koskaan ollut akupunktiossa.
apua pää- ja niskasärkyyn?
7
4580
Vastaukset
- neuloja
neuloja kallonpohjaan, päälaelle, käsiin, hartioihin, selkään ym. ja hyvä tulee. minulla auttaa rentouttamaan ja kivut pysyvät poissa.
- helpottunut
Kärsin hieman viallisen selkäni ja niskani takia 2,5 vuotta hirveästä päänsärystä, joka ilman kovaa tulehduskipulääkitystä olisi estänyt täysin maajoukkueurheilijan elämäni. Lääkkeet aiheuttivat kuitenkin mahahaavan, joten ne oli lopetettava. Akupunktiosta löytyi apu, vaikka en sitä olisi mitenkään voinut uskoa. Nyt on pää olut kunnossa ilman lääkkeitä ja kuukauden verraan, mitä nyt jos silloin tällöin pientä kolotusta..Kannattaa kokeilla!!
- mievaaihaite
... että saa kuulla tuollaisia tarinoita :)
voitko laittaa sähköpostiini, missä kävit. Ja muutkin kokeneet saavat laittaa vinkkejä hyvistä paikoista yms. kokemuksia:
[email protected] - parantunut
mievaaihaite kirjoitti:
... että saa kuulla tuollaisia tarinoita :)
voitko laittaa sähköpostiini, missä kävit. Ja muutkin kokeneet saavat laittaa vinkkejä hyvistä paikoista yms. kokemuksia:
[email protected]Elikkä sen lääkärin nimi on Yang-Salmela Huihua. Todellakin kiinalainen Lääkäri, elikkä hoidoista saa myös kelan korvauksen. Kiinassa akupunktiolla on niin pitkä perinne, että hoito ei ole pelkkää neulojen pistelyä, niin kuin monesti suomalaisilla hoitajilla. Hän ottaa vastaan Tampereella, Hämeenkatu 15 C, 3.kerros. (tempon talo)
puh 050 5561 268 - saako
parantunut kirjoitti:
Elikkä sen lääkärin nimi on Yang-Salmela Huihua. Todellakin kiinalainen Lääkäri, elikkä hoidoista saa myös kelan korvauksen. Kiinassa akupunktiolla on niin pitkä perinne, että hoito ei ole pelkkää neulojen pistelyä, niin kuin monesti suomalaisilla hoitajilla. Hän ottaa vastaan Tampereella, Hämeenkatu 15 C, 3.kerros. (tempon talo)
puh 050 5561 268akupunktiosta kelan korvauksen vaikka ei ole mennyt sinne lääkärin lähetteellä? Vaan ihan omasta päähän pistosta??
- korvattu
saako kirjoitti:
akupunktiosta kelan korvauksen vaikka ei ole mennyt sinne lääkärin lähetteellä? Vaan ihan omasta päähän pistosta??
Mun tietääkseni saa yhtälailla kuin muistakin lääkärikäynneistä, jos akupunktiohoitaja ON LÄÄKÄRI, kuten kyseinen nainen, joka minua pisteli. Myös fysioterapeutit yms. tekevät akupunktiota, mutta niistä ei varmastikkaan saa kelan korvausta. Itselläni ei olut mitään lähetettä, soitin vain ja sain ajan. Ja myös kelan korvauksen.
- ammattilainen
korvattu kirjoitti:
Mun tietääkseni saa yhtälailla kuin muistakin lääkärikäynneistä, jos akupunktiohoitaja ON LÄÄKÄRI, kuten kyseinen nainen, joka minua pisteli. Myös fysioterapeutit yms. tekevät akupunktiota, mutta niistä ei varmastikkaan saa kelan korvausta. Itselläni ei olut mitään lähetettä, soitin vain ja sain ajan. Ja myös kelan korvauksen.
Fysioterapeutin antamasta akupunktiosta voi saada lääkärin määräämällä fysioterapialähetteellä korvausta.Hoito on kuitenkin kirjattava fysioterapiaan sisältyväksi,esim.sähkökipuhoidoksi.Akupunktio sinällään ei kuulu vielä Kelan korvauksen piiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882