Tutkimus

slave

Olin hyvissä ajoin saaapunut vastaanotolle e36 bemarilla. Ovi aukesi ja minua kutsuttiin sisään. Kun pääsin sisään niin näin tutkimushuonetta ja katselin ympärille kunnes naislääkärin ihana käskevä ääni sanoi: "Minun vastaanotolla potilaat eivät pidä vaatteita päällä!". Riisuin vaatteeni niin nopeasti kun voin ja jäin alastomana seisomaan. Hetken päästä edessäni on todellinen unelmahoitaja: siro nainen pukeutuneena pitkään lääkärin takkiin. Lääkäri alkaa tutkiskella katseellaan potilasta ja yhtäkkiä lääkäri koskettaa potilasta munasta. potilas liikahtaa hieman kosketuksesta ja lääkäri läppäsee kämmenellään potilasta poskelle. Lääkäri mittaa painon ja verenpaineen kiusoitellen potilasta.

Ja sitten lääkäri käskee potilaan mukaansa klinikalle. Lääkäri komensi potilaan klinikan tutkimustuolille ja hän asetti potilaan jalat kannattimille. Kaluni alkoi sykkiä ja lääkäri sen huomasi, sekä tuli potilaan pään luokse ja sanoi: " Hoitaja tykkää kovasta kalusta" hän sanoi ja ja lisäsi "saathan sen minulle" Lääkäri alkaa painella ja hivellä kynsillään potilaan kiveksiä ja munanpäätä. Lääkäri lopetti hetkeksi ja hakee
ruiskun ja ottaa tiukan otteen potilaan päästä ja kääntää sen vasemmalle poskelle, sekä tyhjentää ruiskun sisällön korvaani. "ja se neste sitten pysyy siellä korvassasi onko selvä!?!" nyökkäsin varovasti. Sitten on vuorossa suuni ja kolme ruiskullista sisään. Siinä nyt olin hoitajan armoilla liikkumattomana ja äänettömänä.

Lääkäri alkaa nipistellä ja runkata potilaan munaa painellen kynttä munan sisään. Sain tehdä täyden työn etten lauennut ja nesteet pysyisivät suussa.

Hoitaja laittaa käsiinsä tutkimushanskat ja alkaa runkata kovemmin, pitäen potilaan suun edessä vasenta kämmentään. Sen jälkeen hoitaja komentaa potilaan pois penkiltä ja menemään maassa oleville vöille. Hoitaja laittoi vyöt kiinni ja tuli istumaan potilaan kasvojen päälle. siinä hetken istuessaan hän sitten nousi ja käveli kärryille jossa oli monia neuloja. hän otti sieltä n5cm neulan ja tuli potilaan viereen. Kun potilas huomasi sen nii hän yritti liikahdella karkuun mutta vyöt oli tiukalla. potilas oli peloissaan ja lääkäri kysyi :"Mitä jos laittaisin tämän neulan sinun huuliesi läpi...tai entäpä nänniisi? Tiedäthän että hoitaja nauttii veren näkemistä potilailtaan ja näinneistähän sitä tulisi. potilas oli entistä kauhistuneempi, ja lääkäri lisäsi vielä:"
tai työnnetäänkö se suoraan virtsaputkeen ?! yritin ynistä jotain kielloksi ja sain vain läppäsyn poskelle.

Sen jälkeen hoitaja ottaa kumihanskat pois käsistään ja työnsi toisen hanskan suuhuni nesteiden seuraksi ja toisenn peräaukkoon." Ime se sinne perseeseesi sisälle niin tulee seuraava kakka liukkaamin ulos.
Lopuksi vielä haluan sinulta spermanäytteen !!

Lääkäri alkoi runkata kumihanska kädessä ja lopulta potilas laukeaa lääkärin astiaan ja sormille. lääkäri puhdisti eka sormensa ja sitten astia potilaan suuhun.. Kun lääkäri oli kaatamassa niin potilas yritti väistellä mällejä ja lopulta lääkäri ottaa tiukan otteen potilaan poskista ja avottaa hänen suutaan sen verran että mällit liruu potilaan suuhun. lääkäri vielä sanoo:" kaikki kunnossa voit lähteä pois

;P okei moro mä tuun huomenna

3

8619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe