mun mielestä ainakin sunnuntain keikka oli AIVAN MAHTAVA! onneksi sain olla paikalla :)
mitä mieltä Ullevin keikoista?
10
1018
Vastaukset
- poro
Sama juttu! Oli kyllä kaiken vaivan ja rahan arvoista lähteä sinne asti ja jos seuraava kiertue ei Suomeen asti ulotu niin ulkomaille pitää suunnata.
Harmittaa vain kun ei saanu kuvia kun kamera jäi lähtökiiruussa hotellille...
Ei kukaan viitsisi heittää kuvia sähköpostilla??- robbie rules
eipä ollut mullakaan valitettavasti kameraa mukana..
sama juttu täällä eli ulkomaille se on lähdettävä keikalle, jos Robbie nyt vielä pyörtää lopettamispäätöksensä! - Poro
robbie rules kirjoitti:
eipä ollut mullakaan valitettavasti kameraa mukana..
sama juttu täällä eli ulkomaille se on lähdettävä keikalle, jos Robbie nyt vielä pyörtää lopettamispäätöksensä!Eikös sen levy-yhtiön Suomen pomo lupaillu viime joulun aikaan että 2007 RW tulisi Suomeen...
- robbie rules
Poro kirjoitti:
Eikös sen levy-yhtiön Suomen pomo lupaillu viime joulun aikaan että 2007 RW tulisi Suomeen...
kyllähän se sellaista lupaili, mutta sen jälkeen luin jostain, että tämä olisi Robbien viimeinen maailmankiertue ja lopettaa muutenkin keikkailun. toivottavasti näin ei kuitenkaan ole!
- Mrs.Williams
Joo kyllä oli aivan mahtava keikka!! Robbien sivuilta löytyy kuvia molemmilta Ullevin keikoilta ja itsekin otin kuvia sieltä ekalta keikalta..
- porkkanaaaa
Mrs.Williams kirjoitti:
Joo kyllä oli aivan mahtava keikka!! Robbien sivuilta löytyy kuvia molemmilta Ullevin keikoilta ja itsekin otin kuvia sieltä ekalta keikalta..
Mahtavaa oli! Pääsisipä pian uudestaan. Eturivissä olin, mutta harmittaa kun en salakuljettanut kameraa mukaan, olisi saanut hienoja kuvia lähietäisyydeltä...
- -apila-
porkkanaaaa kirjoitti:
Mahtavaa oli! Pääsisipä pian uudestaan. Eturivissä olin, mutta harmittaa kun en salakuljettanut kameraa mukaan, olisi saanut hienoja kuvia lähietäisyydeltä...
Aivan uskomattoman upeaa!!! Lauantaina olin ja olisin sunnuntaina halunnut vain jäädä toiseen konserttiin enkä lähteä kotiin....
- pii
robbie rules kirjoitti:
kyllähän se sellaista lupaili, mutta sen jälkeen luin jostain, että tämä olisi Robbien viimeinen maailmankiertue ja lopettaa muutenkin keikkailun. toivottavasti näin ei kuitenkaan ole!
mutta hei, jotta saataisiin Rob Suomeen niin nimiä sinne adressiin ja mainostaa saa joka paikassa.
www.petitionspot.com/petitions/rwfinland07
- kei and em
Showmies viimeseen asti!! >3 (Balls are good. x))
- vihreä lyyli
Vähänkö oon kade!! ;) Oli varmasti upee reissu...
Ikuna en oo miestä livenä nähny, kun töiden takia en päässyt näkemään Suomen livekeikkaa silloin joskus... Eikä nyt oo ollu varaa matkustella maailman ääriin kattomaan. :(
Ehkä joskus tärppää tällä saralla...? Mieletön mies, upea ääni, hyviä biisejä ja uskomaton karisma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569