Aiheuttaako toi Mountain Dewi -limu siis kivessyöpää?
Oon kuullut paljon juttua tästä asiasta ja ajattelin että pitää varmaan lopettaa tommosen kusen litkiminen ettei tärvelly kalleudet!! Osaako kukaan siis vahvistaa tätä tietoa? Älkää vaivautuko, jos ei ole varmaa tietoa väittää vastaan...
Kivessyöpä!!
5
940
Vastaukset
- lollipops
must toi on paskaväitet, mut jos oot epävarma ni juo jotai muuta!!
- njoooooo
Aivan hölynpölyä tuollainen, ei se mitään kivessyöpää aiheuta. Ja ihan vaan tiedoksi, että mountain dew tappaa hetkellisesti siittiöitä. Ei siis kuitenkaan lopullisesti vähennä niitä.
- syöpäkives
Ja tuote varmaan pysyisi markkinoilla, jos sen olisi todettu aiheuttavan yhtään mitään tuon suuntaista? Jepjepjoo.
- Peni-Kalle-Roikale
Oletko itsevarma sanoessasi noin? En voi kuin ihmetellä moista varmuutta itsestään. Hei kuule. Kun tupakka tuli suosituksi, sen luultiin ehkäisevän sairauksia, myöhemmin tupakkafirmat saivat taistella väitteestä: "aiheuttaako tupakka syöpää?". No nyt se on 100% todettu varmaksi, että se aiheuttaa ja silti sitä myydään ja tupakkafirmat tuottavat rahaa. Eikö muka ihmetytä yhtään?
Aivan, niitä ei kielletä siltikään ja varmasti myös mountain dewin haittoja sekä KAIKKIEN LIGHT-LIMUJEN syöpää aiheuttavaa ainesosaa pyritään suojelemaan, jotta niitä voitaisiin myydä ja ne yhtiöt tuottaisivat kahisevaa. Kaikki ottavat sokean asenteen tälle asialle, kunnes se televisiosta nähdään, sitten vasta uskotaan.
Lopetin koko limun juomisen, se on loppu ny. En juo edes mitään limuja enään kuin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Siitä pidän kiinni.
- Anonyymi
aiheuttaa syöpää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221