http://www.hok-elanto.fi/hok-elanto/johto.html
Sipoolaiset herätys! Suurin kusettajanne on HOK, joka haluaa uusia asukkaita rahoittamaan bisneksiään.
Tuossa linkissä näette poliitikkojen kytkennän kaavapolitiikkaan, josta eivät ole itseään jäävänneet Helsingin päätöksenteossa.
Helsingin kaupunginjohtaja Jussi Pajunen ei tietenkään ALEPA-ketjun HOKille myyneenä näy listoilla, mutta asiayhteys on selvä.
SIPOO! MALMIN POSTIMERKIN KOKOINEN LENTOKENTTÄ EI OLE MIKÄÄN VAIHTOEHTO SIPOON RANTAMAIDEN VARASTAMISEKSI. ÄLKÄÄ MENKÖ HALPAAN.
HOK JA SEN BISNEKSET ON SE PÄÄPIRU TAKANA.
HOK maanvarastamisen takana?
Malmin kenttä vai Sipoo
1
348
Vastaukset
- Nimimerkki
Kiitokset vinkistä, mutta totta on että jossain näissä pissnes-piireissä makaa totuus ja onhan siinä vanhat oikeistodemarit hok-elannosta ja kokkomu$talaisia kanss´...bytheway...osaako kukaan kertoa tämän Janski Vapaavuoren (ent.
von Fribergh?) taustoja? Fribahan oli olevinaan demari myös, mutta se on jo eri tarina.
t. Sibbovargen and have a veri veri nais dei!
PS. Minusta ei saa nylkeä susi ennen kaatamista...DS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046