Elikä siis olen lähdössä Viroon lomailemaan
ja kysymys kuuluu tietääkö kukaan Tallinna - Pärnu
sektorilla moottoripyörävaruste liikettä jonne voisi poiketa hintavertailua ja ehkäpä jopa shoppailua tekemään. ihan vaan vaimon vaatekauppa/sisustus liikkeiden vastapainoksi
vinkkejä vihjeitä osoitteita??
Viron mp-tarvikkeet
6
1675
Vastaukset
- suosittele!
Monella väärä käsitys Virosta nykyään.Se ei ole enää sellainen kuin 10-20v. sitten.Täytyy olla aika tyhmä jos Virosta lähtee mp-varusteita ostamaan!
1)Hinnat suomen tasoa/korkeemmat.
2)Usein hyvin peiteltyä II laatua.
3)Takuiden kanssa tulee taatusti ongelmia.
4)Virolaisilla motoristeilla erittäin typerä pukeutumistyyli ja kauppojen varusteet sen mukaisia.Katsos kun leikitään länsimaalaista niin se menee aina överiksi....ihan niinkuin Venäläisilläkin.
Jos haluaa kunnon mp-varusteita...esim. nahkaisia ja todella laatua jne jne niin kyllä se ihan muut maat on kuin Viro josta sitä edullisesti saa.- Tiedon
Väärtti!
Onko sulla tullaisia kokemuksia? - MotorbikeFreak
Kaveri vaan kyseli et ONKO tietoo niistä liikkeistä... Vaikka ne on kalliita ja huonoja? niin kävisin itekki tsekkaan jos siellä päin liikkuisin!
- taliinnaan-
MotorbikeFreak kirjoitti:
Kaveri vaan kyseli et ONKO tietoo niistä liikkeistä... Vaikka ne on kalliita ja huonoja? niin kävisin itekki tsekkaan jos siellä päin liikkuisin!
Juuri niin kysyin vaan että mistä sellaisia voisi löytyä uskon kyllä itse olevani kykenevä päättämään mitä kannattaa/haluan hankkia
outo juttu että kun asiallisesti jotain kysyy aina joku tietää minun puolestani että en tarvitse kysymääni.
Ajatuksenani oli vaan että kävisin katsomassa
millaiset systeemit veljeskansalla on näissä hommissa. Saatan myös pysähtyä katsomaan esim. jotain kirkkoa oli sitten minkä uskonnon vaan vaikka en olekkaan uskovainen enkä ole aikeissa liittyä mihinkään uuteen seurakuntaan.
Ehkä olen sitten normaalia uteliaampi yksilö , mutta siittä minun mielestä on lomailussa kyse että näkee uusia asioita tutkiskelee pähkäilee ja oleilee stressittömästi.
Siispä jos joku oikeasti jotain paikkoja tietää
antakaa vinkkiä : )
p.s. Kiitos MotorbikeFreak kommentista : ) - MotorbikeFreak
taliinnaan- kirjoitti:
Juuri niin kysyin vaan että mistä sellaisia voisi löytyä uskon kyllä itse olevani kykenevä päättämään mitä kannattaa/haluan hankkia
outo juttu että kun asiallisesti jotain kysyy aina joku tietää minun puolestani että en tarvitse kysymääni.
millaiset systeemit veljeskansalla on näissä hommissa. Saatan myös pysähtyä katsomaan esim. jotain kirkkoa oli sitten minkä uskonnon vaan vaikka en olekkaan uskovainen enkä ole aikeissa liittyä mihinkään uuteen seurakuntaan.
Ehkä olen sitten normaalia uteliaampi yksilö , mutta siittä minun mielestä on lomailussa kyse että näkee uusia asioita tutkiskelee pähkäilee ja oleilee stressittömästi.
p.s. Kiitos MotorbikeFreak kommentista : )Mä kävin pari kuukautta sitten tallinnassa ja ostelin huvikseni torilta muutaman varikko uskottavuutta nostavan piraatti lippiksen ja t-paidan:)
- MC-kalle
taliinnaan- kirjoitti:
p.s. Kiitos MotorbikeFreak kommentista : )Ei sun tarvii oikean asian piirissä ottaa noita hyökkääjiä vakavasti ... oikealla asialla oot ja jännässä seuraan jos tulee esille jotain niin meinaan ittekki piipahtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653